Waar haal jij het idee van dat realisme vandaan. Bugs, glitches, AT-schakeling, slome tegenstanders, slechte leaderboards, te weinig garages en slechte tijdmeting heeft allemaal niets met het race realisme te maken. Het zijn gewoon vele aspecten waar BC het heeft nagelaten er iets fatsoenlijks mee te doen, en die slecht uitgewerkt zijn. Dat heeft niets te maken met realisme; Ik mag aannemen dat een developer-team een fatsoenlijke klok kan implementeren, en dat als ze 8 garages kunnen maken, er ook 9 kunnen maken, om maar een enkel voorbeeld te nemen. Ze hadden deze dingen gewoon veel beter kunnen uitwerken.
En wat is je probleem met het feit dat JeePee en ik, en VELE anderen, ontevreden zijn over het spel. Blijkbaar heb je of PGR2 niet meegemaakt, of je bent gewoon zo'n mainstream gamer (waar niets mis mee is hoor) dat je alle nalatendheid van BC niet merkt, maar hoe dan ook, wij hadden veel meer verwacht van PGR3 als next-gen racer, en hoopten op een voortboorduring van PGR2. Dit is zeker niet het geval.
Maar we gaan off-topic, ik heb al aangegeven wat ik van PGR4 hoop dat het wordt, en dan is iedereen weer tevreden.
:
Klik om te vergroten...