De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    verkeerde thread:+

Laatst bewerkt: 10 sep 2006
  2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En Mulder heeft schijnbaar nooit begrepen dat wanneer je een speler neerhaalt in het strafgebied en dáárna de bal raakt, het ook gewoon een penalty is. De penalty die Lucius dus kreeg.

3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja dat was wel een penalty, maar Sparta had er zeker nog 1 moeten krijgen.

4. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Donder op gek, hij ging opzeker voor de bal. Was echt GEEN penalty. Stom van Anastasiou dat ie doorging. Iedere profvoetballer weet dat hij de ged8en van een scheids niet kan veranderen. (en vervolgens geel krijgt =( )

Iedereen praat ook vol lof weer over Ajax. Begrijpelijk, maar laten we eerlijk wezen. Een tegenstander als Vitesse..... oprollen denk ik?

Hou eens op Mars, normaal wil ik je nog wel n's lopen f*cken om je uitspraken, maar dit vind ik er een die echt helemaal nergens over gaat. De kwaliteiten van Sneijder gaan ver te buiten van die van Hofs. De kwaliteiten die Sneijder bezit op dit moment, daar zal Hofs ooit van dromen. (en nooit en te nimmer halen, 100% zeker.) Je ziet het de afgelopen maanden. Een Sneijder in bloedvorm is niet te stoppen, zelfs niet door 1 van de beste verdedigingen van Europa.....

(verbaast me zelfs nog dat hij nog bij Ajax speelt)

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niet overdrijven, miQe. Sneijder is goed bezig, maar 'zelfs niet te stoppen door 1 van de beste verdedigingen van Europa' is toch wat overdreven gesteld. :9

We zijn natuurlijk wel blij met zijn ontwikkeling. O-)

Ik zie trouwens net dat Hofs ouder is dan Sneijder. Hofs uit 1983, Sneijder uit 1984. 1 jaar, dat wel, maar ik dacht dat Hofs juist jonger was...

6. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Van Nistelrooy ontketend bij Real

10/9/2006 20:53

Ruud van Nistelrooy kende een heerlijke avond in Valencia. De spits van Real Madrid scoorde drie keer en had daarmee een groot aandeel in de 4-1 overwinning van Real Madrid op Levante. Van Nistelrooy opende de score en zorgde ervoor dat de Madrilenen van 1-2 op 1-4 kwamen.
    Bij zijn eerste doelpunt in de Primera División speelde de ex-PSV'er zich vrij om van de rand van het strafschopgebied in de verre hoek raak te schieten. Na rust brak hij het verzet van Levante. Op aangeven van David Beckham vergrootte Van Nistelrooy de marge weer tot twee. Aanname op de borst, bekeken balletje in de hoek.

In de slotfase had Van Nistelrooy zelfs tot vier goals kunnen komen. Hij kreeg een heel goedkope strafschop na een duel waarin de Nederlander meer aan het shirt hing van zijn tegenstander dan andersom. Van elf meter faalde Van Nistelrooy. Pablo Cavallero redde op zijn harde maar niet goed geplaatste schot.

Toch kwam de hattrick er alsnog. In blessuretijd gaf Cicinho de assist, waarna Van Nistelrooy de bal over Cavallero lobde. Met drie goals deelt Van Nistelrooy nu de eerste plaats op de topscorerslijst met Samuel Eto'o van Barcelona en Kepa van Sevilla. Real Madrid heeft vier punten uit twee duels.

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    geen studio voetbal vanavond? :confused:

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    _O_ van Nistelrooij.. ( straks weer wissel Huntelaar uit, Nistelrooij in :'-( ...Ruud is voor mij nogsteeds de beste )

9. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    jawel maar door de nieuwe zender indeling is het tegenwoordig op nederland 1. ;)

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik merkte het ja, eerste kwartier gemist ofzo. Achjah er zijn ergere dingen :cool:

11. mars15

mars15 Guest

Was kut uitenzing

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Idd Tonnie Bruins Slot is echt niet beoeiend, ik viel bijna in slaap;)

13. mars15

mars15 Guest

Zo denken de ajax fans over Kluivert tegenwoordig ?

Laatst bewerkt door een moderator: 11 sep 2006
  14. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    jij edit ik edit;)

Laatst bewerkt: 11 sep 2006
  15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad erg sneu.

Hugo Borst zeek (zeikte?) Talpa nog ff flink af bij Studio Voetbal. _O_

Laatst bewerkt: 11 sep 2006
  16. mars15

mars15 Guest

Als bezoeker op me site..

7. 11 september 09:26 AFC AJAX, Amsterdam, Nederland
    8. 11 september 09:28 Tiscali, Nederland
    9. 11 september 09:32 AFC AJAX, Amsterdam, Nederland

ben geliefd bij jullie ;)

17. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zou het het Nederlans elftal vergaan in een 4-4-2 systeem met Huntelaar en v. Nistelrooy met z'n 2en voorin. dan op rechtshalf/buiten v. Persie en linkshalf/buiten Robben, met beide een vrije rol aan hun kant (ze hebben allebij het loopvermogen ervoor.....)

Ik zou het dan zo neer zetten............

--------------Huntelaar-------van Nistelrooy--------------

Robben------v. Bommel----------Sneijder----------v. Persie

v. Bronckhorst-------Boulahrouz--Mathijsen-------Kromkamp

--------------------------v/d Sar-------------------------

????????????? is t wat ????????????????

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ziet er wel aardig uit, alleen kromkamp eruit, boulahrouz op zijn plaats en ooier in het centrum!

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als Kromkamp zijn AZ niveau weer kan halen denk ik wel dat hij de beste rechtsback is van Nederland, ook beter dan Boulahtouz die vond ik op rechts ook nooit echt overweldigend goed. Ik zou voor een centrum met Boulahrouz en Ooier gaan en Mathijsen als eerste vervanger

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Op dit moment is boulahrouz beter dan kromkamp, daarom zou ik hem daar neer zetten. Want ook heitinga is slecht bezig de laatste tijd, en dat is toch jammer!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina