Expeditie Robinson 2006 Panama

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Iris, 12 sep 2006.

1. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56

Het is weer begonnen. Iedere maandag vanaf 21:30. En dit keer zijn het de mannen tegen de vrouwen. En voor de mannen misschien een leuk weetje is dat er bij de vrouwen een model meedoet (Olga) die vorig jaar is verkozen tot playmate van het jaar en ze geeft paaldansles. Het kijken waard dus ;). Inmiddels zijn er al 2 afleveringen geweest en zijn er al 3 mensen uit:eek: En dat niet eens door middel van stemmen maar omdat ze het niet meer aankonden. Kijken jullie ook? En wie is jullie favoriet. Wat vinden jullie van de proeven? Vertel het me :)

2. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Er zitten wel veel mietjes bij dit jaar, vooral bij de mannen. Iedereen vertrekt vrijwillig. Wel lachen dat bij die waterrad proef de mannen weer eens bewezen dat ze belgisch zijn :+

3. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, precies. :+ Dombo's. :'D Nouja, wel leuk voor de vrouwen dat ze ook een x kunnen winnen.. Aangezien ze zonder die fout van de Belgen niet gewonnen zouden hebben.

4. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook het idee dat er weinig nederlanders in het nederlandse mannen team zitten, wat een ...., tja srry, Belgen 8)
    Daarbij zijn het ook allemaal watjes, dat je echt pijn kunt hebben aan je rug als je wat op leeftijd bent ok, maar als je als 20-30 jarige al zo vroeg opgeeft. De presentator ernesto jan was ook volgens mij beetje pissed op die gozer, komop zeg, die eerste week kreeg je bijna net zoveel te eten als thuis, althans evenveel kalorien met die vlees en voedsel die ze hadden. Wat een naaistreek van die gozer!

Hoeveel nederlanders en belgen zitten er trouwens in deze editie, ik heb echt het idee dat er behalve mijn held die pure amsterdamse niemand hollands is, vooral bij de mannen :confused:

Laatst bewerkt: 12 sep 2006
  5. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    De vrouwen zijn nederlands en de mannen belgen :) en Ernesto was idd pissed ja :D

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Komt er ook een nieuw seizoen van The Green Mile Robinson Editie ? :cool:

7. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, echt geweldig! :D

Ik kijk er nu ook weer elke keer naar, pff, en dat iedereen zomaar opgeeft...:x

8. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    kheb helaas nu effe geen talpa op me tv maar voorgaande edities veelal gezien, deze lijkt me ook wel leuk maar weet er verder niks vanaf, speelt het af in Panama, Z. Amerika??

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja, lijkt wel mode te worden in het spel :9, Iedereen vertrekt. Die waterproef deden ze niet helemaal snugger.

10. Paolo®

Paolo® Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    `Ja het speelt zich af in Panama net in het regenseizoen dus extra veel regen dus extra zwaar!

11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind expeditie steeds wel meer zijn charmes verliezen wat ik wel erg jammer vind, volgend jaar ga ik maar eens meedoen, de rest ownen :p

12. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    @ booster, je kunt het ook streamen vanaf www.talpa.tv, maar dan moet je je eerst wel even registreren

13. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Wie heeft er gister allemaal gekeken? Toch netjes gedaan van Sharon alles goed onthouden. Denk dat ze nu wel beter in de groep ligt. Wel fijn dat er nu al een beetje mengeling komt van de kampen. En die vloedgolf :eek:

14. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Die vloedgolf komt toch volgende week op tv?

Verder zie ik het niet zo vaak meer, de eerste aantal seizoenen wel gezien. Maar het is nu toch niet neer zo'n speciaal programma vind ik.

15. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gister ook gekeken. Voor die Saron is het leuk dat ze de proef goed heeft gedaan. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het wel wat een doos blijft, die kleren van haar bijvoorbeeld, altijd dat petje en een blouse met lange mouwen aan...

16. SplinterCell

SplinterCell Guest

aighhtt wie zag olga? :D

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zag Olga in de Maxim die ik gister gekocht heb:)

18. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zag Olga gister op TV in de preview van volgende week. :+ Wordt nog grappig met Koen & Olga samen. ^^

19. SplinterCell

SplinterCell Guest

wat een kut programma is het toch ook.. =( 8)
    vaak winnaars die het gewoon niet verdienen.. MAARJAAA

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja ik vind het ook weer nergens op slaan. Laat het gewoon door een eindspel de winnaar tevoorschijn komen en geen sms spel, sjees.

Ze mag er dan lekker uit zien maar ik had de hoofdprijs toch liever aan die andere gezien (weet zijn naam niet meer :+)

Deel Deze Pagina