[Anime] Bleach!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    als je nou is alles een spoiler zet dophoofd :{ dat zijn dingen die sommige niet willen weten

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heb zojuist 95 gezien, erg leuk, erg mooi! Vind vooral de gevechten met Shunpo erg leuk, en gewoon met de zwaarden. Bankai en van die powers zijn ook wel leuk, maar dat Shunop en heb gebruik van Zanpakutou vind ik wel 't leukst!

Ik denk niet dat die Kariya gekilled wordt, en als ie dat wel wordt gedaan, gebeurt dat door Byakuya. Want als hij zou verliezen is hij z'n 'pride' kwijt, z'n eer en dan zou hij mentaal instorten en niet meer terug keren in de manga. :+

3. SupahMaster

SupahMaster Guest

95 nog niet kunnnen zien. Moet namelijk via YouTube kijken op het moment. En dat duurt ook nog eens effe voordat het op YouTube staat.

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    =/ Die dingen die ik zei waren eigenlijk al bedenkt nou`ja voor meneer ff een spoiler erbij gezet :D.

Maar aangezien het fillers zijn is de uitkomst toch wel wat voorspelbaar isnt it?

5. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    dat wel maar de rest is allemaal wel heel sugestief.. Sorry voor de iets te felle reactie, maar heb nog al last van migraine atm

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Vond het weer een toffe epi, voor een filler.
    Gevecht tussen Byakuya en Kariya was leuk, jammer alleen dat Kariya totaal niet cool is. Persoonlijk zou ik de bankai van Hitsugaya weer in actie willen zien. :cool:

7. the only ego

Leuk Bevonden:
    0

avatar die een gozer op een ander forum voor mij heeft gemaakt (voor dat forum) kinda happy with it :+

8. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nee Kariya lijkt op die scooter, die gast van die rare liedjes, die is ook niet cool :+

9. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Mja ik kan het niet laten om elke week ook de manga te lezen... Het is daar zo vet op het moment.

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Rofl, inderdaad. :+

@ only ego - looking good indeed. :cool:

Heb toch besloten de manga te laten voor wat het is en rustig af te wachten wanneer Bleach weer door gaat. Tot dan zijn de fillers wel aangenaam, maar nog steeds mag de persoon die fillers heeft uitgevonden opgehangen worden.

11. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kwam pasgeleden de titels tegen van de drie volgende eps en het ziet er naar uit dat je op je wenken bediend wordt wat betreft Hitsugaya.

12. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik vind Hitsugaya persoonlijk het vetste ventje van heel de serie tot nu toe die gast heeft gewoon iets warm cool maakt

13. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    k vind Hitsugaya ook gaaf...

maar Zeraki Kenpachi vink het gaafst:D

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    De persoon die fillers heeft uitgevonden :p mag idd wel dood maar het is gewoon om ervoor te zorge dat de manga en de anime bijelkaar blijven. In een anime serie kun je wel 3 manga eps (ofzo) per ep dus vandaar dat er filler zijn. Ma`ja das eigenlijk wel gewoon kut als je kijkt hoever de manga nu is. Kunne ze wel kappe met die fillers.

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad, maar ze willen niet dat het verhaal opeens stopt, niet dat mij dat zou boeien. Van mij part mag Kariya in de volgende ep. de pan uit, Zaraki Kenpachi en Toshirou Hitsugaya zeggen ff hoi en Tsjak Pak Knal Boem Flatsh, Kariya dood klaar. :+

Of niet? 8)

16. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ik betwijfel het :9. Het past niet bij anime. Ichigo wordt waarschijnlijk hollow en verslaat dan kariya. Ik denk dat hitsugaya 1 van de andere hollows verslaat.. Of misschien Ichinose. Maar kariya zal waarschijnlijk gewoon door ichigo verslagen worden (mijn redenatie :9)

17. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    bleach was weer erg dope.. anderen die hem ook al gezien hebbn ? De fillers zijn nu van goede kwaliteit imo

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    'Van goede kwaliteit geworden' is het dan nog altijd ;)
    maar ben benieuwd!

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vond hem wel leuk ja,
    alleen zo on-origineel dat ze 't gezicht van die Bount0 namen die dood is. Verder vond ik 96 wel aardig, maar de ik ben nog altijd niet onder de indruk van de fillers. Iedereen is zo dóm! Ze weten dat Kariya kan genezen, en na een geslaagde aanval gaan ze weer staan lullen, terwijl dan juist hun kans is! Tja, zo kunnen de fillers nog lang door gaan. Ook wel dom dat die Ran'Tao is zo'n ondergronds huis woont dat géén enkele Shinigame ontdekt heeft....

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Over dat laatste is volgens mij wel een verklaring. Shinigami komen toch niet graag in dat arme deel van SS? Vergeet niet dat Kariya, Ichigo en Byakuya in een bos aan het vechten waren. Ik denk ook niet dat alle Shinigami ieder stukje gras af gaan zoeken als ze niet eens weten dat het ondergronds is. Ik kan er in ieder geval wel mee leven.
    Coole ep. :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina