Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehe ,hier scoor je wel een stevig punt .
    Maar niemand zal er iets op tegen hebben dat je kwestie van gameplay meerdere mogelijkheden krijgt om je strijd tegen de covenant te laten variƫren naargelang je tacktisch inzicht en de geboden tegenstand.
    Dat wil zeggen,net zoals in halo ce grotere levels en daarbij de keuze uit 3 verschillende toegangen aan het begin van elk level net zoals aan het einde van dat level ook kan kiezen uit 3 verschillende uitgangen om je door te vechten naar het volgende level .
    Een aI die zich niet alleen verdedigd als hij op zijn stellingen wordt aangevallen,maar die soms bij zulke gevechten zelf tot de tegenaanval kan overgaan,en dat als je zo een vijandelijke stelling bestookt met je sniper en daarbij een covenant afschiet de anderen niet alleen verbaast toekijken ,maar direct alarm slaan en zelfs patrouilles uitsturen om de vijand te gaan zoeken,en die niet zoals nu na enkele seconden gewoon verder hun stellingen bewaken ,net alsof er niets gebeurd is .
    Dat je gebouwen en vijandelijke stellingen kan vernietigen tijdens een zware beschieting en op de puinhopen hiervan verder vechten.
    Zelfs halo ce had zijn slinkse wegen om een deel van de vijand te ontwijken en bepaalde in levels had je zelfs de keus tussen een aanval langs de voorkant,of stiekem langs de achterkant... of gewoon van de ene brug overspringen op de daarnaast gelegen brug en dat gewoon lekker doorwandelen.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2006
  2. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je pas een goed punt/plan :cool:
     
  3. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat maakt Halo CE ook een top game! _O_
    Halo 2 vond ik ook erg goed! nu w8e op deeltje 3 :thumbs:
     
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn miss wel arrogant, maar ze hebben alle rede tot, de MLG'ers zijn de beste Halo spelers in de wereld, en MLG is een miljoenen bedrijf, dankzij H1 en H2, er zijn zeker wel members die wel een zinnige input kunne hebben op H3, meestal zijn dat de niet arrogante mense maar toch :+

    En over SP betreft, in H1 had je niet meer wegen naar suc6, meestal had je ruimtes, die je op bepaalde maniere kon spelen, daarna ginge je naar de volgende ruimte (verschilt tot grote ijsvlaktes in Assault on the control room, tot kleine ruimtes in 343 Guilty spark), zo steeds door (klinkt er eentonig zo :emo:) dat maakte de levels van H1 goed, bij H2 had je bijna geen vrijheid als het ging om beetje te experimentere met de omgeving
    dat het verhaal dieper gaat dan H2, is wel logisch, maar denk niet dat het beter heeft gedaan, op en of andere manier had het niet het 'halo' gevoel, dat maakt het zo veel minder, en dat de game een stuk makkelijker is door magnetisme en autoaim heeft ook zn aandeel :)
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Tja het auto-aim verhaal is absoluut waar en ik miste dat lan-gevoel op Live gewoon. De spannende potjes Classic CTF waren gewoon niet aanwezig in Halo 2 =/, bovendien Sidewinder is een must <3!

    En ik denk Halo 1 iets te erg wordt opgehemeld hier. Zoals Legendarisch al zegt, je had niet meerdere wegen, je had open ruimtes. Welliswaar ontbraken deze wat meer in Halo 2, vond ik alles wel grootser in Halo 2. De levels waren langer en voelde qua oppervlakte ook groter aan.
     
  6. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar in halo2 had je telkens 1 manier om iets te doen, en het was gewoon een dual pakken en de schietknop ingedrukt houden en knallen maar. Dit terwijl je door de levels heenstormde. Er zit totaal geen taktiek in de SP van halo2 dit in tegenstelling tot halo1 waar ik na elke 3 kogels weer terug om het hoekje ging om te kijken hoe ik het beste aan kon vallen (de eerste keer legendary) om dan vervolgens mijn plan uit te voeren. De SP van halo1 is ook veel emotioneler, want je leeft tenminste egt mee met wat er gebeurd, in halo2 kon het me geen zak schelen en sprintte ik gewoon langs een aantal stukken omdat die toch niet boeiden. In halo1 zit gewoon veel meer diepgang, balans, vrijheid, meeslependheid, verhaal en taktiek dan dat je in halo2 nog niet eens van durft te dromen.
     
  7. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
  8. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Voila...de nagel op de kop,mooi gezegd ...._O_
    Als deeltje 3 ook zo wordt zul je ons alvast niet horen klagen...maar ik vrees ervoor...als ze nu al eens zouden beginnen met die auto-aim eruit te halen...
     
  9. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    of een functie om het aan of uit te zetten?
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zou niet eens kunne, en zonder autoaim is het bijna ook niet te spele (niet gaan zeure van, bij CS werkt het wel, das een veel andere game)

    ze moete gwoon lichte autoaim hebben, met heel weinig tot geen magnetisme dan zal wel in orde zijn ( zo zit het ook bij H1) maar er zal toch wel veel autoaim in zitte (omdat de game op L!ve gaat, en omdat dan H3 veel makkerlijk is, dus zal beter verkopen)
     
  11. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, halo3 gaat verder met de missies zoals je die in halo1 had. Als je wat intervieuws had gelezen, dan kon je daarin vinden, dat de AI onvoorstelbaar slim wordt en dat grunts enorm veel gebruik maken van flanken, dus je moet altijd op je hoede zijn. Je zult nog achter je moeten kijken, terwijl je bij halo2 gewoon recht vooruit kon lopen terwijl de vijanden op je te wachten staan.

    En dat het zonder auto-aim niet te spelen is is onzin, je hebt alleen maar auto-look centering bij halo, dat als je naar de grond kijkt, dat je mikpuntje weer omhoog gaat. Tenminste ik ken halo2 niet met auto-aim.

    De muis werkt natuurlijk beter, maar iedereen heeft een controller op de xbox, daarom is het onzin dat je niet zonder auto aim kan.
    En met call of duty 2 ben ik echt niet veel minder snel dan op de pc BTW.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2006
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    sinds jij geen verstand hebt van autoaim, ga ik niet eens in discussie met je
    miss als je weet wat het is kunne we verder prate :+
     
  13. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet wat het is, dat je mikpuntje blijft 'kleven' op de vijand. En dat heb ik nou niet. Ik zeg ook niet dat auto aim voor noobs is r whatever, ik zeg dat ik het niet heb en toen ik het bij iemand anders speelde wel. Ik kan het verder niet aan zetten ergens. Heeft het heel misschien met je (sniper)level te maken. Ik weet het niet, maar ik heb geen auto-aim raar genoeg..
    maar schijt, get a live, ga ergens anders je probleem verhaal vertellen dat JIJ niet zonder auto aim kan, want dit gaat over halo3. Post maar als je wat leuke info hebt

    trouwens, is echt weer zo een trieste opmerking. Dat ik niet zo weten wat auto aim is. Maar, dus jij beweert dat je mikpuntje naar de vijand toegetrokken wordt als je rondloopt... Misschien is het zo als dat je een keer op hem hebt geschoten en hij loopt toevallig heel langzaam, dat je mikpuntje dan meegaat. Verder merk ik er helemaal niets van.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  14. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    airwave heb jij dat filmpje 'thats why halo2 is uber gay'? moet je die ff weer posten.. dan snapt ie het tenminste\o/ :thumbs:
     
  15. Ralf VanDamage3

    Ralf VanDamage3 Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal van die lange verhalen!
    Gewoon een ding......
    Halo 3 gewoon de BOM!!!!!!!!!
     
  16. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga eens weg man, dus jij wil zeggen dat je altijd raak schiet met snipen.
    Ik merk zelf dat er niet of nauwelijks auto aim is, omdat als je een beetje heen en weer beweegt, dat mensen je niet eens raken met een sniper. Leg dat dan maar eens uit, als de auto-aim zo erg zou zijn dat halo2 uber gay is
    of ga eerst even poepen.

    Ik val jullie toch ook niet aan met mijn opmerking dat ik niet merk dat er auto-aim in halo zit. Dat jullie nou weer zo histirisch gaan doen. Ik heb geen zin om hier nog een lange discussie over te voeren. Laten we het over halo3 hebben en niet over jullie verhaaltjes van halo2.

    en AIRWAVE, post dat filmpje maar. Ik ben idd benieuwd, want ik snap het gezeik niet. En ik weet echt wel wat auto aim is, ik heb GTA en MGS vaak genoeg gespeeld.

    Dus ik hoef alleen dat filmpje en niet jullie gezeik. Al komt het omdat ik er verder over begonnen ben na de reactie van Legendarisch
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  17. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil nix zeggen, maar ik heb ook egt geen auto aim in halo2 dus da kan best wat M-F-z0r^ zegt....
     
  18. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je er weinig tot niets van merkt zegt nog niet dat het er niet is. Het is juist de bedoeling dat je er nagenoeg niets van merkt. Het lijkt me sterk dat ze bij jou disc per ongeluk de auto-aim hebben uitgezet.
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 1 was uniek en dat voelde dus ook zo, dat element zal er waarschijnlijk niet weer in komen! Dus hopen op unieke gameplay, lange single player met brute wapens en super vijanden en Geweldige multiplayer! Maar dan denk je toch dat je dit al een keer heb meegemaakt? Ik heb alle vertrouwen in bungie dat ze er weer wat spectaculeers van maken dat geef ik toe, maar toen halo op de xbox kwam was ik verbijsterd over wat ze konden doen toen! En dat zou waarschijnlijk niet weer voorkomen!? Heb ik gelijk ofniet? Net als met saint row iedereen vind dat ook een rip off omdat je die gameplay al kent dus zul je toch wel zoiets krijgen met halo3! Maar dat verpest niet het feit dat je weer lekker grunts kan laten zien wie hier de gene is met de shotgun of met bruteshot :) en nu wil ik niet lullig klinken maar ik wacht op halo3 als sommige zullen wachten op gears of war :D en dat meen ik! Dus GO BUNGIE!!
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok Element

    ik zal ff voor je uitlegge wat Autoaim en magnetisme is, en waarom halo niet lekker zal spele zonder deze 2 factore
    en ik wil ff zegge dat je niet zo hoeft te reageren, want als ik jou vorige post lees, leek het echt alsof je niks erover weet, en over dat 'ga een leven zoeken' ga ik al helemaal niet in. Jij kent mij niet, en ik jou niet, dus kom hier niet aan en probere mij 'af te maken'. Jij bent juist de stakker dat je er van uitgaat dat ik een gast ben zonder leven.

    Ok, dat is er uit, verder naar de 'leuke info'
    - Autoaim: Autoaim (zal ff in halo vorm uitlegge) betekent als een tegenstander in je 'cursor' (zo zulle we het maar ff noeme), dus als die rood word, dat de kogels die je schieten registeren op de plaatsten die je beschiet (dus ook als je de rand van je cursor, BR bijvoorbeeld, rood word, en op je tegenstander staat)
    ik geef een voorbeeld waarom er TE veel autoaim is, Ok, je hebt een rocketlauncher, er springt een tegenstander op een muurtje, omdat het muurtje een groter oppervlakte heeft schiet je daar op (hoop ik voor je tenminste), maar omdat de cursor van de rocket zo groot is, zal de tegenstander ook in de cursor vallen, waardoor de autoaim de rocket op de tegenstander kiest, inplaats van het muurtje (waardoor je hoogst waarschijnlijk mist ;)) in H1 had je ook autoaim, maar die was niet sterk genoeg om echt kogels/rockets weg te trekken van hun eigelijke doel
    Ok nu Magnetisme
    - Magnetisme: dit zorgt er voor dat je met je cursor aan de tegenstander 'kleeft', de meeste mense denke dat autoaim dit doet, doormiddel van de naam, maar dat is niet zo.
    de magnetisme trekt ook een beetje naar de tegenstander toe, als die in de buurt komt van de cursor (dit valt bijna niet op, doordat je cursor en de tegenstanders te snel bewege, en als ze stil staan, heeft het geen effect uiterraad)
    voorbeeld voor het feit dat er TE veel magnetisme is:: je schiet met je een BR op een tegenstander, er komt een warthog van de tegenstander van de andere kant aanrijden. De warthog rijd door je cursor om het zo maar te zegge, voor de tegenstander langs, de magnetisme zorgt ervoor dat je de warthog gaat volgen, waardoor je cursor weg trekt van je tegenstander waar je mee aan het 'battlen' was (dit was in H1 ook, maar lang niet zo erg)

    en waarom werkt Halo niet als deze factoren niet aanwezig zijn vraag je dan af??, simpel, dat komt door de wapens, de wapens zouden te moeilijk te handteren zijn om te gebruike (boven sens 1), behalve de AR/ SMG en de rocket, maarja dat zou natuurlijk niet leuk zijn

    ik weet het, lange post, miss heb ik wel geen leve :'-(
    maar ik heb je hopelijk wel duidelijk gemaakt waarom, en hopelijk kun je dit keer normaal reagere, en als je het niet snapt, kan ik het wel verder uitlegge als je dat wilt

    en ik ben btw airwave, en ik ga dat filmje wel poste als je dat wilt, kun je zelf zien hoe zit
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina