Ok Element
ik zal ff voor je uitlegge wat Autoaim en magnetisme is, en waarom halo niet lekker zal spele zonder deze 2 factore
en ik wil ff zegge dat je niet zo hoeft te reageren, want als ik jou vorige post lees, leek het echt alsof je niks erover weet, en over dat 'ga een leven zoeken' ga ik al helemaal niet in. Jij kent mij niet, en ik jou niet, dus kom hier niet aan en probere mij 'af te maken'. Jij bent juist de stakker dat je er van uitgaat dat ik een gast ben zonder leven.
Ok, dat is er uit, verder naar de 'leuke info'
- Autoaim: Autoaim (zal ff in halo vorm uitlegge) betekent als een tegenstander in je 'cursor' (zo zulle we het maar ff noeme), dus als die rood word, dat de kogels die je schieten registeren op de plaatsten die je beschiet (dus ook als je de rand van je cursor, BR bijvoorbeeld, rood word, en op je tegenstander staat)
ik geef een voorbeeld waarom er TE veel autoaim is, Ok, je hebt een rocketlauncher, er springt een tegenstander op een muurtje, omdat het muurtje een groter oppervlakte heeft schiet je daar op (hoop ik voor je tenminste), maar omdat de cursor van de rocket zo groot is, zal de tegenstander ook in de cursor vallen, waardoor de autoaim de rocket op de tegenstander kiest, inplaats van het muurtje (waardoor je hoogst waarschijnlijk mist ) in H1 had je ook autoaim, maar die was niet sterk genoeg om echt kogels/rockets weg te trekken van hun eigelijke doel
Ok nu Magnetisme
- Magnetisme: dit zorgt er voor dat je met je cursor aan de tegenstander 'kleeft', de meeste mense denke dat autoaim dit doet, doormiddel van de naam, maar dat is niet zo.
de magnetisme trekt ook een beetje naar de tegenstander toe, als die in de buurt komt van de cursor (dit valt bijna niet op, doordat je cursor en de tegenstanders te snel bewege, en als ze stil staan, heeft het geen effect uiterraad)
voorbeeld voor het feit dat er TE veel magnetisme is:: je schiet met je een BR op een tegenstander, er komt een warthog van de tegenstander van de andere kant aanrijden. De warthog rijd door je cursor om het zo maar te zegge, voor de tegenstander langs, de magnetisme zorgt ervoor dat je de warthog gaat volgen, waardoor je cursor weg trekt van je tegenstander waar je mee aan het 'battlen' was (dit was in H1 ook, maar lang niet zo erg)
en waarom werkt Halo niet als deze factoren niet aanwezig zijn vraag je dan af??, simpel, dat komt door de wapens, de wapens zouden te moeilijk te handteren zijn om te gebruike (boven sens 1), behalve de AR/ SMG en de rocket, maarja dat zou natuurlijk niet leuk zijn
ik weet het, lange post, miss heb ik wel geen leve
maar ik heb je hopelijk wel duidelijk gemaakt waarom, en hopelijk kun je dit keer normaal reagere, en als je het niet snapt, kan ik het wel verder uitlegge als je dat wilt
en ik ben btw airwave, en ik ga dat filmje wel poste als je dat wilt, kun je zelf zien hoe zit
Laatst bewerkt: 15 sep 2006