HipHop DopeNes [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Lekker? :+ :lol:

Wel leuk om te zien dat je daarvoor een account aanmaakt.

@Leo:
    Je mag hier helaas geen illegale links posten dus geef ik maar een link naar een andere thread waar je de download kan vinden.

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ben de tel een beetje kwijt. Maar ruim dat.

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga eerder van huis als ik ergens heen moet, om zoveel mogelijk van die cd te luisteren.. het is echt heel erg 8) De Muziek-O-Fiel in mij neemt de overhand :+ Denk dat ik nu al dik over de 20 zit. Als het niet meer is.

4. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ja ik weet het en de link doet het ook wel maar je moet geregistreerd zijn en dat ben ik niet

maar ik snap wel dat jullie zo geil worden van Outlive the war, wat een FOKKING gruwelijke beat heeft dat nummer zeg

maar dit is de eerste keer dat ik naar Jedi Mind Tricks luister dus moet nog een beetje wennen aan de stem van die Vinnie. Beetje kruising tussen Billy Danze en Tony Yayo qua geluid

5. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    even goed luisterend naar uncommon valor stel ik mijn mening over beste song lyrics wise een beetje bij.

6. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de nieuwe daz cd is ook niet misselijk hoor.

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Zo'n negeerlijst is handig. ^^^^

Tsja ik blijf die Vietnam ook nog steeds het dopeste vinden wat betreft die lyrics, I said it from day one ;) Die verse van R.A. is ziek.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Stoupe he ;) _O_ _O_ _O_

9. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Heb die cd van JMT ook weten te bemachtigen, heb hem nu slechts 2 keer geluisterd en ik moet zeggen dat de beats heel strak zijn..

Ik zal de eerst volgende keer als ik weer luister, luisteren naar de lyrics.. :)

10. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ?? mag ik alleen over de nieuwe jmt praten ofzo? de nieuwe jmt cd is goed ja, die van daz ook.

11. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
  12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    Sorry om het te verpesten, maar ik heb wat van die cd gecheckt en het is niet echt uhm... mijn smaak te noemen.

:x

13. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat modder-eter zegt
    die kerkmuziek in die beats vind ik al niet om aan te horen

14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Hahaha ja ach ik moest wat joh. Fock it. Heb hem trouwens nog niet echt goed geluisterd. Maar het klinkt wel oke. Moet wel ook een beetje wennen aan die kerk deuntjes er door heen.

15. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bedoelt 'ie Daz.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    bedoel ik ook :+

enne... kerkdeuntjes? Hebben jullie een andere cd ofzo?

17. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    OK ik heb 2 tracks gehoord van die nieuwe JMT, dat ging dus per ongeluk want ik wou het dus eigenlijk niet :+ . Op HipHopSite.com hoor je 2 tracks als je de site opstart, toen probeerde ik het toch maar om aan te horen. ;)

De eerste track was Heavy Metal Kings. De beat is dope, maar eigenlijk best simpel wat de replaywaarde niet echt verhoogd. Het scratchen is wel dope. De rappers zijn niet om aan te horen, lyrical goed of niet.

De tweede track was Razorblade Salvation. Verklaar deze track maar; op de volgens jullie zo goed album. De beat is irritant, de chorus van dat wijf is al helemaal ronduit slecht en irritant. Dan zwijg ik nog over de rappers, want die waren al aan bod gekomen. :{

:b:

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik vind Razorblade Salvation en Heavy Metal Kings ook niet de beste nummers op het album, maar waarom download je niet gewoon het hele album?

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ok wat is er mis met met lyrics van razorblade salvation, de beat is gewoon een dope stoupe productie.. Als je nou is luistert naar wat ie werkelijk zegt en wat er in de chorus gezongen wordt

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721

over smaak valt niet te twisten, maar hier val je toch echt buiten de boot met 6 - 1 ofzo :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina