Tweede Kamerverkiezingen 22 November 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 13 sep 2006.

1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Vergeet niet dat het toen de PvdA was die de touwtjes in handen had met de meerderheid.

2. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Hah, idd, die diertjes en veel andere punten kunnen me echt gestolen worden. Ik hoop dat je uit mijn andere bericht begrijpt waarom ik (dit keer, ik denk niet dat het een vast gebruik wordt, ik stem normaal gewoon op de vvd) op hem stem. Wel sta ik volledig achter het invoeren van die wet. En als dat ook al als racisme wordt gezien dan denk ik dat dat betekend dat ik een racist ben (cultureel gezien dan heh ;))

Bedenk wel dat in het ergste geval over 100 jaar als ik al onder de groene zoden lig en kerk en staat worden weer samengevoegd door het dan wellicht groot aangehangen islam hier in Nederland er geen weg meer terug is.

(die van die diertjes is er echt in gepleurd toen vanwege dat opgehangen hondje van dat invalide vrouwtje (wat overigens later niet waar bleek te zijn :p) om nationaal puntjes te scoren, maar zo zit elk plan vol met geslijm.

Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ze hadden nog altijd de vvd nodig voor een absolute meerderheid om er besluiten door te krijgen..

4. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Nee het is me nog steeds een raadsel sykes.. Afgezien van zijn extreem rechtste standpunten als het aankomt op het behouden van "onze cultuur"

5. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Extreem rechtse standpunten? tuuurrrrrrlijkkkkkk.

Dus zo'n beetje iedereen die hier op hem gaat stemmen noem je een racist omdat ze deze cultuur willen behouden waarin vrijheid voorop staat?

Ik durf te wedden dat jij voor een rakker als Marijnissen niet zo snel zou zeggen dat hij een terrorist is omdat hij eens zei dat Hezbollah oke is en eigenlijk hetzelfde doet als vrijheidsvechters in de 2e wereldoorlog?

Dus dat jij dit vrij extreem vind is niet zo gek omdat je politiek links bent. Maar doe nou niet zo alsof we feitelijk te maken hebben met hitler incarnated.

6. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft niets met extreem rechts te maken, en ook echt niets met racisme, ik zou maar eens de betekenis van die woorden opgaan zoeken als ik jou was.... En ben jij het dan hier niet mee eens? Moet Nederland een islamitisch land worden, want dat houdt t in als je het hier niet mee eens bent. Nederland is gewoon een christelijk land, en dat moet het ook blijven.

7. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik niet. Hij roept het over zichzelf af. Door die wet in te voeren maak je het legaal de islam een achterlijke en minderwaardige cultuur te vinden, en dit zet vervolgens de deur open voor discriminatie racisme en ongelijke behandeling van personen uit deze cultuur. Iets wat in deze huidige tijd in mijn ogen niet kan. Verder impliceert hij een al dan niet extreem rechtse houding door een aantal keer expliciet mensen van marokaanse en turkse afkomst te noemen terwijl hij het dan al heeft over "niet westerse allochtonen"

Verder ben ik het niet eens met de uitspraak van Marijnissen . Maar in tegenstelling tot opvattingen van Wilders vormt deze uitspraak niet de ruggengraat van het sp programma.

Zelfs jij stemt eigenlijk alleen op Wilders omdat hij "taboes" doorbreekt, "de rest kan je gestolen worden"..

8. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst verder lezen wat er in deze discussie gezegt is en welke defenitie`s al eerder zijn aangehaald die duidelijk aangeven dat dit wel degelijk binnen de noemer racisme valt.

Verder moeten we met z`n alle is kappen met die achterlijke massahysterie dat Nederland oppeens plots massal islamiet wordt. Tis maar weer duidelijk wat voor kudde dier de mens toch eigenlijk is

9. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik stem zowiezo niet. uit principe:)
    je mag het stom vinden, maar ja mijn principes zijn misschien ook wel stom :)

10. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik word een week na de verkiezingen 18, kan dus niet stemmen. Als het wel later zou zijn geweest, had ik VVD of Eén NL gestemd, alhoewel die laatste voorkeur wel erg wankel is. Moet nog zien hoe het gaat uitpakken met die partij en hoe serieus het wordt, geen tweede LPF debacle. Partijen waar ik zeker niet op zou stemen: SP, GL, Groep Wilders.
    Ik studeer zelf ook, en ik weet dat je iets van €500 per maand kan bijlenen. Dat is dus €6000 per jaar. Daarvan kan je makkelijk studeren.

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Lenen is een niet erg prettig scenario. Je zit aan zo`n lening lang vast.. uitgaande van een studie van 4 jaar leen je dan ong 24000 euro. Niet iets dat je zomaar wegwerkt.

12. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Boeiend, het is een hele goedkope lening. En als je een huis koopt steek je jezelf ook voor tonnen in de schulden. €30.000 schuld is echt peanuts vergeleken met hoeveel je de komende 50 jaar gaat verdienen.

13. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn voornaamste probleem is dat hij achterlijk is.

14. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zeker waar, vooral het lager opgeleide deel van de bevolking vindt alleen standpunten rondom allochtonen interessant. Maar omdat het 'ineens' een huge deal is geworden, betekent dat niet dat dat onterecht was. Immigratie is en blijft een groot probleem en moet m.i. dan ook sterk vertegenwoordig zijn in de standpunten, aangezien dit de hele Nederlandse samenleving aangaat.

15. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6

16. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is puur jouw denkwijze, dat door zo een artikel de islam een minderwaardige cultuur wordt bevonden. Heeft helemaal niets met minderwaardigheid te maken, als je stelt dat Nederlands de hoofdtaal is in Nederland, dan is Engels toch zeker niet een mindere taal. Dit zijn gewoon kortzichtige linkse argumenten.

Onder zijn verkiezingsprogramma zit oa:
    II. Keiharde aanpak criminaliteit en terrorisme
    En ik kan zeggen dat ik het daar alleen maar mee eens ben, ben al jaren voor een strenger beleid. Ook het afschaffen van het gedoogbeleid is een mooi maar moeilijk punt. We zijn het lachertje van Europa door het allemaal toe te staan. Want waar gaat het over als je land in het buitenland voornamelijk bekend staat door zijn coffeeshops. Daar hoef je niet trots op te zijn.

Hehe, hij probeert concurrentiemoord te plegen,
    - Wettelijk verbod op pedofielenpartij

17. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    @ sykes linkse media. Man wake up en zoek een pshych met je paranoide gedrag. Ik heb geen zin het helemaal voor je uit te kouwen. Dat jij het niet zo ziet is niet mijn probleem.

18. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wil de VVD met dit programma ook hoor.
    Dat is gewoon populistisch, en absoluut niet racistisch of discriminerend. Wat Wilders hier in feite zegt is dat hij gewoon niet wilt dat Nederland nog veel verder islamitisch wordt, waar ik het verder wel mee eens ben. Maar dit soort standpunten zijn onzinnig voor een politieke partij. Wat wil hij gaan doen als hij minister van Populisme wordt om te voorkomen dat Nederland een sterker islamitisch karakter krijgt? :{
    Wilders vindt de westerse cultuur helemaal niet 'superieur', hij wil alleen niet dat je in Amsterdam ZO en Rotterdam West alleen maar hoofddoekjes ziet.

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    B fucking S Het staat er bijna letterlijk man.

christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven

Wat dus betekent dat als dit niet het geval zou zijn er alles gedaan mag worden om te zorgen dat dit wel zo blijft. Kortom de islam is dan dus minderwaardig. Een werkgever kan iemand weigeren als hij of zij de islam zou aanhangen, hij doet dan niets meer met het meehelpen van het behoud van het bovenstaande. Met deze grondwet worden gigantische mazen gecreert. En ik ben echt niet de enige die dat zegt. En al helemaal niet omdat ik links ben

20. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Leg eens uit waar ik zwets. Je mag iets van 30 jaar over die lening doen. Dat is 800 euro per jaar. Bizar weinig. En de rente is ook haast niks. Daarnaast mag je af en toe ineens een paar duizend euro aflossen zonder boete. Echt, zo'n lening is peanuts als je ziet wat je ervoor terug krijgt aan carrieremogelijkheden.

Maar als iemand een beter voorstel heeft hoor ik het graag hoor. Ja, misschien is het in Zweden beter, maar daar betaal je dan ook behoorlijk veel belasting.

Deel Deze Pagina