Was echt slecht, maar ben wel blij met grote overwinning. Start moet met 4 doelpunten verschil winnen of met 3-6, 4-7, 5-8 etc. winnen in de Arena. Dus een Kopenhagen scenario lijkt me ondenkbaar
Ja idd beetje dom ja. Was de hele dag druk met werk en kon het zo snel niet op inet en in de gids vinden. Mr ik nam aan dat het gewoon op 3 kwam maar dus niet.
Nou, kutwedstrijd, toch nog lekker 5 goals er uit kunnen slepen. Kan inprincipe niet meer fout gaan nu.. Thuisvoordeel er dan ook nog eens bij.. (Wat een klote stadion hadden ze trouwens zeg En dan te bedenken dat die van hun zelf nog kutter is )
Kost weer lekker veel punten zo. Bedankt Groningen en Feyenoord. Misschien maakt Feyenoord het de 2e helft nog goed.
Groningen kun je weinig kwalijk nemen. Zij hadden gewoon de moeilijkste loting van de 5. Maar Feyenoord.... da mag wel wa beter
damn, volgens mij moet feyenoord echt oppasen dat ze nog niet degraderen, want dat voetbal dat ze speln:{... * zapt weer gelijk terug naar ned 3.
Heb de wedstrijd gezien. Belgrado gaf echt geen centimeter ruimte. nu speelde Groningen zichzelf nu niet echt goed vrij. maar groningen passte de bal en moest gelijk weer afspelen, er werd megaveel gejaagd door belgrado. maar het uiteindelijke spel, vooral de 1ste helft, was ronduit zwak. Waarschijnlijk doordat ze geen centimeter ruimte kregen. Daardoor ging de FC over op de lange ball. Maar de spitsen ontweken de buitenspelvallen niet (16 buitspel voor FC). dus het spel was slecht. Waarschijnlijk was de weerstand heel anders dan waar op gerekend was. Nu moet ik ook een beetje zeggen dat er niet in het voordeel van FC gefloten werd. Groningen maakte veel échte overtredingen. Maar vaak had ik ook zoiets van: huh? was het niet juist andersom? en die penal vond ik nu ook niet echt terrecht (persoonlijk). Maar uit en thuis bij FC Groningen is een wereld van verschil. 2-0 lijkt me dan in de return nog best realistisch ook nog. FC heeft in De Groene Hel (nieuwe stadion FC; de Euroborg) nog niet verloren (17 wedstrijden). dus ik heb nog aardig wat hoop , voorál omdat FC toch wel de échte underdog is, terwijl FC thuis heel sterk kan zijn.
ooooooooh, ik moet eerlijk zeggen dat ik van de wedstrijd van 010 alleen de 2e helft heb gezien. Maar wat ik heb gezien, hahahahah.... Lokomotiv speelde contstant pressie in de 2e helft. Nou had ik een paar biertje op, maar ik kan me nog herinneren dat er iemand gruwelijk (dom) een panna om z'n oren kreeg. (was t niet Lucius?). Moet wel ff als Ajacied zeggen; applausje voor Timmer. Stond goed te keepen. Ajax vond ik ondanks de 2-5 overwinning niet best. Ze maakte het de 2e helft weer goed. maar laten we eerlijk wezen IK Start..... kom op zeg. Niveau van lik me vessie zeg maar. Klaas Jan had wel weer een neusje voor de goal gister. Laatste schot die die vanuit een drop-kick nam ging een klein beetje hard richting de kruising van de korte hoek. Als die zat maakt ie gewoon weer een wereldgoal. (miischien niet hoe de goal er uit ziet, maar de gedachten en de handelingen van Huntelaar op dat moment hadden het een wereldgoal kunnen maken) Hahahahahaha...... Ik krijg het gevoel dat er een 010'er steeds meer respect voor Ajax krijgt. Ach ja, je moet wat als ze daar in 010 zondag 4e klas-niveau spelen hé (je hebt trouwens wel gelijk Mars, moet wel zeggen dat dit eigenlijk weer de 1e pot van Babel is na Nederland-Luxemburg dat ie lekker in de wedstrijd zat)
Mag het hopen ja. Die 2 tegen goals waren echt knullig, gewoon door laks spel. Ajax speelde gewoon beroerd. Die club heeft in hun eigen stadion niet eens kunst licht.. We hadden gewoon de 0 moeten houden.. Ik hoop/ verwacht dan net zoals als mark een flinke aflslachting thuis
Even niet alleen die Ajax bril op (heb hem normaal gesproken zelf ook alleen maar op): heb je die panna tegen Vermaelen niet gezien dan? Werd ook even vernederd.
Nee maar ff serieus dat Feyenoord was toch niet om aan te zien!!! Tering wat speelde die gasten slecht. Heb zitten zappen tussen hun en Az. Vond die wedstrijd veel leuker. Trouwens Heereveen gezien?? Die vrije trappen van Silva waren wel meesterlijk.
Dan was dat tegen Vermealen (net als ik al zei, had een paar biertjes op ) Die gast wipte m achter z’n standbeen door de stokken van vermealen toch. Zag er echt knullig uit. :
Alfonso Alves neem ik aan? Fantatisch ja. Weer een topaankoop van Heerenveen. Krijgen ze het nog lastig de komende weken. Eindelijk.
Was vandaag bij het trainingsveld, was te vroeg voor de film ( doodeind ) en toen even naar de uitlooptraining geweest. Zag daarvoor Ekramy en Wim Jansen nog rondrijden, daarna kwam de selectie. En even gepraat met Hofs, Buijs en Guzman. Charisteas was er niet bij, die werd verzorgd binnen
Eindelijk normale stoeltjes in de Arena.. het werd tijd! En trouwens.. cocu herstelt wel heel snel dan. Iemand in mijn voetbalelftal heeft die spier ook een keer gescheurd en heeft 5 maanden niet gevoetbald!