Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    vorige week :confused:
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zelda is heel belangrijk voor mij.
    8 December valt op mijn ADV-dag .

    Alleen even kijken waar ik de Wii kan pre-orderen.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2006
  3. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    haha december he :p

    btw. weet iemand een goede amerikaanse site waar ik de WII het best kan kopen?

    ik bedoel dan haal ik liever gelijk heel het zaakje uit de US ipv eerst lang wachte en daarna de jackpot er voor te betalen..

    of is dit niet mogelijk door de verschillende spanning die ze nodig hebben?
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2006
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je moet een converter kopen .. en vermoedelijk ook import betalen .. je bent in de regel iets duurder uit

    www.joystiq.com
     
  5. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    nergens een site die het als gift wil versturen??, dat deden ze bij de PSP ook. Of kan dit niet omdat de WII wat groter is?

    naja tis dus ff afwachte, zon converter is tog niet al te duur, hoef je dan alleen die achterkant van de sterkker e vervangen>? want ik las dat de amerikaanse heel anders werke:confused: of is dat gewoon BULLSH*t?
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind het iig wel de moeite dat we dit eens gaan uitzoeken, want het scheelt behoorlijk. Echter ik had het voornamelijk over games :)
     
  7. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb het ook vooral over de games, maar als je dan tog bezig bent kun je beter meteen de WII console daar ook vandaan halen. Ik bedoel anders heb je zometeen het verhaal dat de games er niet op werken aangzien je dan een EU console hebt, en net DIE game niet geunlockt is...

    en als ie als gift word verstuurd gaat dit wel veel geld schelen..
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat bedoel je trouwens precies met 'als gift versturen'? Dat een particulier hem verstuurd? Dat moet te doen zijn via ebay

    Verder besef ik me net dat er een bijkomend nadeel is aan de Wii. Als je dat beest speelklaar wilt maken voor twee spelers en ook de gewone controller wilt heb je drie nieuwe controllers nodig :confused:
     
  9. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    als gift versturen, is gewoon dat ze die sturen alsof het een kadootje van je gulle oma is... daar gaan ze dus geen BTW over vragen, want voor het zelfde geld zitten er een paar zelfgebrijde warme wolle kriebel sokken in voor de ijskoude winterdagen.

    anyway zo heb ik de PSP uit england gehaald toen ik hoorde dat die alweer werd vertraagt en ik hem dus niet voor mijn vakantie kon halen.

    Dus als je maar de juiste winkel hebt dan word dat ook gewoon goed geregeld, anders moet je er ff naar vragen.

    wat bedoel jij eigelijk dat je dan 3 controllers er bij moet kopen voor speelklare machine met zijn 2e? er zit een standaard controller in en een wiimote met nuckelding. En daarbij ga ik niet van die standaar dcontrollers kopen, koop gewoon 3 volledige wiimotes + 3 nuckies. Word dan wel een dure grap dus ik zou eerst dan beginne met 2 controllers.

    maar toch 60 dollar per wiimote + nuckies is wel prijzig, maar goedkoper dan dat het hier word. Dus die kan je ook inporte.

    als ik ga inporten word het een WII + 2 controllers + 3 games. dan kom ik mijn dagen wel een tijdje door.


    controler prijs

    Toevoeging: prijzen van de losse controllers


    Wii-mote - 39€
    Nunchuk - 19€
    Classic Controller - 19€

    diep teleurstellend 60 euro om met zijn 2e te spelen 180 om met zijn 4e te kunnen spelen... die classic controller heb ik dan echt geen geld voor... moet je die dan wel hebben voor somige games? of kun je de oude SNES games ook gewoon spelen met de wiimote

    Ik kan gewoon niet begrijpen waarom wij in EUROPA altijd het duurst uit zijn(ok ok veel BTW), maar waarom zijn wij ALTIJD laaste (zijn wij minder dan de rest?), en waarom krijgen wij ALTIJD minder(minder games zijn wij opnieuw minder dan de rest?).
    ik word daar namelijk toch wel gefrustreerd van, waarom ze altijd de EU als laste wille apkken met de hooste kosten en de minste extras.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2006
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Pff wat een gezeur allemaal zeg... 8)

    Een draadloze Xbox 360 controller kost €45,- en daar zit alleen een rumble functie plus draadloze techniek in. In de controller van de Wii zit o.a. een motion-sensor, denk je dat niks kost?

    Dat alles hier in verhouding duurder is dan elders komt door alle heffingen, en daar kunnen de fabrikanten niks aan doen.
     
  11. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor het spelen is dus een Wii-Mote nodig en een Nunchuk?
    Die Nunchuk is het "stickje"
    en de Wii-mote zijn de knopjes?
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik haal de controllers nu ook door elkaar :+
    Wat zit er in het pakket en wat is er allemaal?
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    http://wii.nintendo.com/images/controller_feature_wht.png

    Links de Nunchuk controller, en rechts de Wii Remote controller. :)

    Dit zit in het pakket:

    • Witte Wii console
    • Wiimote en Nunchuck controller
    • Voedingseenheid
    • AV kabel
    • Wii houder
    • Sensorbar + houder
    • 2 AA batterijen
    • Wii Sports game
     
  14. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn fout er zit alleen een wiimote in (de afstandsbedining die je nodig hebt bij alle wii games) en een nunchuck zit er in (dat balletje met knopje en pookje in je linkerhand) is nodig voor alle schooters en games waar je echt rond kunt lopen..

    dacht tog dat je ook een normale controller er bij kreeg, valt weer tegen:mad:

    @arjan: afbeelding werkt hier niet
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2006
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ok dan had ik het dus toch bij het rechte eind. Heeft iemand hier wel eens geprobeerd met zijn muis te lopen zwaaien oid? Dat hou je dus gewoon niet lang vol en dan wil je echt verder met een gewone controller. Dit met twee spelers en reken uit je kosten.
     
  16. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    a gewoon spierballen kweken;)

    en daarbij je kunt je arm wel rusten ergens op he, dus valt opzich wel mee, niet dat het echt een controler is om te gebruiken bij body building.

    dus ik hou het gewoon bij de wiimote, anders word het mij te duur mischien later ofzow.

    weet iemand al of je de wiimote ook als normale controler bij de snes games kunt gebruiken?
    en weet iemand waar je je wii kunt inporteren uit US zonder BTW te betalen(versturen als gift)..
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vraag me 2 dingen af.

    1. Hoe sterk zijn de sensoren in de Wii-mote.
    Met al zwaaien zal de controller niet veel goeds doen.

    2. Hoe laad je de Wii-mote op.
    Moet ik een kabel in de wii stoppen (Xbox360 en PS3 ) of heb ik een aparte accu-lader nodig.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ben 1.82m, 90kg en ongeveer 10% vet, bedenk zelf maar of daar nog spierballen bij moeten :9

    Wat dat versturen als gift, ik ken wel mensen die in de usa wonen, dus dat moet lukken.
     
  19. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe inport er dan meteen 2,krijg je wel een kratje bier van me:9

    offtopic ; is 10% vet veel?;)
    offtopic 2: hehe bij mij geeft dat ding altijd error als ik mijn vetpercentage wil meten(1,9 lang/ 65 kilo) vetpercentage <0% dus? ;)
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    off-topique: 15-20 is normaal :D
    en nu weer on topic
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina