als gift versturen, is gewoon dat ze die sturen alsof het een kadootje van je gulle oma is... daar gaan ze dus geen BTW over vragen, want voor het zelfde geld zitten er een paar zelfgebrijde warme wolle kriebel sokken in voor de ijskoude winterdagen.
anyway zo heb ik de PSP uit england gehaald toen ik hoorde dat die alweer werd vertraagt en ik hem dus niet voor mijn vakantie kon halen.
Dus als je maar de juiste winkel hebt dan word dat ook gewoon goed geregeld, anders moet je er ff naar vragen.
wat bedoel jij eigelijk dat je dan 3 controllers er bij moet kopen voor speelklare machine met zijn 2e? er zit een standaard controller in en een wiimote met nuckelding. En daarbij ga ik niet van die standaar dcontrollers kopen, koop gewoon 3 volledige wiimotes + 3 nuckies. Word dan wel een dure grap dus ik zou eerst dan beginne met 2 controllers.
maar toch 60 dollar per wiimote + nuckies is wel prijzig, maar goedkoper dan dat het hier word. Dus die kan je ook inporte.
als ik ga inporten word het een WII + 2 controllers + 3 games. dan kom ik mijn dagen wel een tijdje door.
controler prijs
Toevoeging: prijzen van de losse controllers
Wii-mote - 39€
Nunchuk - 19€
Classic Controller - 19€
diep teleurstellend 60 euro om met zijn 2e te spelen 180 om met zijn 4e te kunnen spelen... die classic controller heb ik dan echt geen geld voor... moet je die dan wel hebben voor somige games? of kun je de oude SNES games ook gewoon spelen met de wiimote
Ik kan gewoon niet begrijpen waarom wij in EUROPA altijd het duurst uit zijn(ok ok veel BTW), maar waarom zijn wij ALTIJD laaste (zijn wij minder dan de rest?), en waarom krijgen wij ALTIJD minder(minder games zijn wij opnieuw minder dan de rest?).
ik word daar namelijk toch wel gefrustreerd van, waarom ze altijd de EU als laste wille apkken met de hooste kosten en de minste extras.
Laatst bewerkt: 15 sep 2006