De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Amateurs krijgen ook niet de zelfde verzorging als profs;)

2. mars15

mars15 Guest

Morgen eindelijk de 1e wedstrijd voor mijn team, we zijn nu senioren. Heb er erg veel zin in :) Spelen jullie ook ?

3. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook gemerkt dat de presentator van de wedstrijd van AZ ook die van in FIFA is? Kan niet missen met: 'Potjandorie, nou doen ze het weer'. In FIFA herkenbaar aan: 'het lijkt wel alsof ie de bal aan een touwtje heeft'.

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ja ok daar heb je gelijk in, maar het verschil tussen enkele weken en 5 maanden is wel erg groot!

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, dat is inderdaad die presentator. Evert Ten Napel denk ik dat je bedoeld. ;)

Ben nu met mijn team (De Ster A1) al 2 wedstrijden de competitie begonnen. Gaat niet lekker, allebei kansloos gewoon verloren. Vorig jaar was het een goed team in een te lage (3e) klasse, en wonnen ze alles met grote cijfers, daardoor ook makkelijk kampioen, ik mocht toen als B1-speler wel eens wat wedstrijden meedoen. Nu zijn er maar 3 van dat team over en is de rest van B1 (waaronder ik) en B2 doorgestroomt. Klasse hoger, met een mager team. De omgekeerde wereld dus van vorig seizoen voor de A1.

Ja, maar je hebt ook verschil in scheuringen neem ik aan.

Laatst bewerkt: 15 sep 2006
  6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Oohw foutje. Dacht dat die Silva heette joh.

Maar idd weer een topaankoop. Vond die Friend trouwens ook goed spelen hoor.

7. mars15

mars15 Guest

Oke dan, ik speel in het 10e nu. En we hadden geen oefenwedstrijden en spelen nu tegen het 4e van een ander team. Lekker weer competitite

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vroeger heb ik zo'n 5 jaar gevoetbald, bij ACV, maar moest er mee kappen wegens een knieblessure die me bleef achtervolgen. Was keepert.

Waar speel jij dan? FC Boszoom?8)

9. mars15

mars15 Guest

Neen:+ RVVH

Was vorig jaar, hadden toen maar 2 wedstrijden gespeeld en werden toen uit de competitie gegooid :'-(

10. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Omkopings schandaal?

11. mars15

mars15 Guest

1 op 1 vechtpartij, gelijk heel het team er uit |:-

12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Wtf? Das wel een héél erg strenge straf voor zoiets. Konden ze geen taakstraf of boete voor die twee regelen? [net zoals bij een rode kaart gedaan wordt]

13. mars15

mars15 Guest

Vorig jaar heeft de knvb hard ingegrepen tegen dit soort dingen, er zijn toen echt veel teams uit de competitie gehaald..

De scheidsrechter ( 1 van onze club, wij speelde thuis ) had ook gewoon kunnen opschrijven dat het gewoon 0-2 was geworden, hadden wij nog 20 wedstrijden gespeeld :{

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Pff voor een 1 op 1 vechtpartij de competitie uitgezet. Een paar jaar geleden was bijna het hele team aan het knokken met de tegenpartij toen ik nog speelden. Scheidsrechter was toen de pa van een van iemand van de tegenpartij. Wat een lul was dat, stuurt twee spelers van ons eruit en zijn zoon die twee keer vol probeerde uit te halen mocht gewoon blijven.

Maar toch gewonnen:+

15. mars15

mars15 Guest

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  17. mars15

mars15 Guest

Jorien, het is de hoogste tijd

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, niet veel van gemerkt bij ons. Eerste wedstrijd ging een speler van ons op de vuist, kreeg wel 10 wedstrijden schorsing maar kon daarna wel weer voetballen.
    Wij waren dan wel B1, maar toch.

19. mars15

mars15 Guest

Pleuris in Den Haag lijkt me

Foto's van Lokomotiv Sofia - Feyenoord staan nu online op www.fr-fotopage.nl

Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2006
  20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Jij zou toch ook gaan mars?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina