Man gooit kind door kamer na verwoesten Xbox console

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mvdlit, 15 sep 2006.

1. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je dat ooit doen?:confused: Je eigen kind doden, omdat je xbox misschien kapot is=(

2. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    net op een andere site gelezen. ik denk dat dat deel waarin staat dat de xbox kapot ging niet waar is.. maar de rest wel... in iedergeval ben je gewoon een zieke schitzo als je je kind gaat vermoorden omdat je je spelletje niet af kan maken! :mad:

3. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Het wordt wel heel lekker nu.
    Net de thread gelezen van het 7 jarige gozertje dat 2 meisjes sexueel misbruikt heeft, en nu een vader die een dochter van 17 maanden vermoord.

Vind het allebei niet kunnen, en iedereen zal het daar wel mee eens zijn.
    Je eigen kind vermoorden is sowieso ziek, maar voor deze reden is al helemaaaal geschift.

4. mars15

mars15 Guest

Ik wordt altijd heel erg boos als me ma aan me xbox zit ofzo, maar dit is weer heel erg extreem

5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    eigelijk moesten ze die man opsluiten op een plek waar hijzelf geen games kan doen, maar wel alleen maar mensen kan zien die games doen!!! als er zo'n plek bestaat...

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Waar is dit gebeurd ???

Als ze nog de doodstraf kennen moeten ze die L*L ophangen aan de kabel van de controller.

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Allemaal ziek:{

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Bah..... kippevel....min van binnen...om een spelcomputer je kind vermoorden. Al sloopt mijn zoon mijn hele huis....

9. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er gewoon niet bij komen dat mensen zo kunnen zijn:mad:

10. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Tis toch ongelooflijk dat dit soort dingen gebeuren....net ook nog ff het stukje gelezen van die dude die in Canada op die school het vuur opende in de kantine...bleek dat hij erg veel op had met een internet game die op de slachting in Columbine gebaseerd was..hoe ziek kun je zijn...dude in kwestie wilde sterven als in Romeo en Juliet, of in een kogelregen....de wereld gaat naar de klote mensen...en laten we ervoor zorgen dat onze maatschappij niet verziekt wordt door dit soort onmenselijke dingen...bah...laten we ervoor zorgen dat het niet door games komt ( met alle respect, als ik Saints row speel dan vraag ik mij soms af....)

11. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet in Nederland gebeurd? Maar het heeft vast niet alleen met de Xbox console te maken.. Het ligt 'm waarschijnlijk gewoon aan de opvoeding van die 25 jarige jongen. Zulke mensen moet je gewoon castreren en zodat ze geen kinderen kunnen krijgen.

12. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    wat een bullshit allemaal, hoe kan een xbox nou vallen met die kabel breker er tussenO-)

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Sorry hoor maar als je het verschil tussen games en realiteit niet meer ziet, ben je echt zo lek als een mandje. Dan zit er sowiso al een steekje bij je los.

14. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dus, of ze heeft dat laatste stukje gepakt. Maar dan lijkt het me nog sterk.. ik bedoel dat meisje was 17 maanden.

En je zal straks ook wel weer gezeur in de media krijgen van dat games je gewelddadig maken, echt zulke onzin. Het zit hem gewoon al in de mensen, in de opvoeding en de omgeving. Dat sommige mensen dat niet doorhebben..

15. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ik zou wel heel kwaad worden enzo en een pak billenkoek maar om dr door de kamer te gooien...is echt ziek

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Jongens, waar maken jullie je nou druk om. Dit is toch niet meer dan normaal. Dit soort dingen doet iedereen toch wel eens. Ik kan de man wel begrijpen. Ik zou denk ik hetzelfde gedaan hebben.

Geintje :+ Tuurlijk kan dit niet. Belachelijk voor woorden gewoon. Ook net dat andere topic gelezen en ik vraag me af wat me meer verbaasd. Iemand vermoorden omdat je xbox stuk is, hoe komt ie op het idee :mad:

17. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, aan de draden van een controller trekken terwijl iemand er op speelt is echt not-done.

Laatst bewerkt: 15 sep 2006
  18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Daarom is ms nu ook over gegaan op wireless ;)

19. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien was ie aan het opladen?

Maarja, wtf... aggressietherapie nodig? :{

20. final fantasy

final fantasy FF lover

Leuk Bevonden:
    0
    die man zat vast halo2 te spelen [tegen cheaters]

Deel Deze Pagina