Man gooit kind door kamer na verwoesten Xbox console

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mvdlit, 15 sep 2006.

1. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    zeer triest...

2. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat hij het wist maar je hebt garantie op je xbox gewoon op de post duwen en m$ stuiurt een nieuwe terug :):p:D

3. basovich

basovich Guest

damn, wat een sickness...

zal wel ergens in de ghetto zijn geweest enzo! altijd agressieve mensen daar!

4. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat dacht ik nou ook...

maar mensen, ff serieus. er zullen heus wel meer redenen zijn geweest dan alleen die xbox. die man blijft natuurlijk ziek, maar er zal heus wel meer aan de hand zijn.

5. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Een kind van 17maanden kan niks doen om zo boos van te worden! Kom op zeg...Waarschijnlijk is 'ie zelf ook door de kamer gegooid toen ie 17maanden was ofzo..:confused:

Echt te triest dit!

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Sommige mensen heb je nou eenmaal, daar kan je niets aan veranderen. Het blijft toch wel gebeuren. Erg triest, dat wel.. Een xbox.. kom op zeg.

7. hahahaha hoe ziek kun je zijn :p echt vette shit dit hahaha hier roken we op

/Mod Over ziek gesproken, waar zit jouw verstand? -/-Kameo

8. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ironie ten toppe.

Zeer trieste gozer, trouwens. |:-

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nou haha. Wat een vette shit zeg. :'-(

10. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het niet echt lachwekkend ofzo, wat is er zo grappig aan? en niet alleen assasin maar ook andere mensen in het topic.

ik vind dit echt heel triest. deze man mag van mijn part levenslang krijgen

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Levenslang is ook wel overdreven hoor Meanzo, ik zou hem een jaar gevangenis straf geven.

12. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    En toch vind ik het knap dat dat kind er voor zorgt dat die xbox valt, of de xbox moest wel heel onhandig ergens staan. Ga je schamen voor je slecht ingerichte xbox plek!

13. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dit soort dingen lees dan voel ik die woede echt in me opkomen =S als ik die vent persoonlijk zou kennen dan sou ik hem echt kapot maken jonge..

blehh maar misschien doe ik dat maar niet want dan ben ik even min als hij..

14. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    ZIEK ZIEK ZIEK PERSOON!!! Als vader moeten je kinderen belangrijker zijn dan je eigen leven!

15. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Doe even normaal joh :{

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die zon zieke geest hebben verdienen het niet om nog verder televen vind ik persoonlijk straks vermoord hij zijn vrouw omdat de batterijen van de gameboy op was! Ik zeg dus die mensen horen in een maatschappy zoals deze hier NIET THUIS!

17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Voila...de stem van de rede na de eerste verontwaardiging...en zo hoort het....
    Misschien moeten ze hem maar opsluiten bij Marc Dutroux ...zit ie op zijn plaats...

18. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft wel iemand vermoord hoor... 1 jaar voor moord? ik dacht het niet vrind!:b:

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Jij bent echt niet helemaal goed hoor. Die gast heeft een kind vermoord omdat zijn console gevallen was door toedoen van het bewuste kind. Dat noem ik nou een gevaarlijk iemand en deze persoon hoort voor de rest van zijn leven achter de tralies thuis. Angermanagement zal echt niet meer helpen bij zo iemand.

De kans op herhaling is dermate groot aangezien de daad van het kind in kwestie nu niet bepaald als verschrikkelijk kan worden omschreven Het kind trok zijn console van zijn plek, als je om die reden al in zo'n woede onsteekt dat je het kind doodgooit dan wil ik niet weten wat de beste man in kwestie doet als hem een keer daadwerklijk onrecht wordt aangedaan.

Ik dank god op mijn blote knietjes dat jij geen functie in onze tweede kamer zal gaan uitoefenen in de toekomst. Mocht dit onverhoopt wel gebeuren, dan is emigreren de enige oplossing. Nee echt, jouw opmerking is echt te dom voor woorden.

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Oh ja...zijn advocaat zal het wel regelen hoor weet je...
    Die brengt wel naar voor dat zijn client onder erorme emotionele spanning stond door zijn werk ...en dat hij dat toen afreageerde op zijn xboxconsole...toen zijn dochtertje net de pech had om deze console op de grond te laten donderen had,moest hij uiteraard zijn emotionele spanningen op háár af reageren,zo gaat het nu altijd...de rechten van het slachtoffer worden blijvend geschonden en dit tot in de rechtzaal toe om de dader toch maar enige grond van verschoning en de daarbij lichtere strafmaat te kunnen geven....
    Dat het slachtoffertje door haar pappie om het leven is gekomen deert deze advocaat niet...zijn enige opdracht is om voor zijn client ondanks alles een zo voordelig mogelijk vonnis te bekomen.

Laatst bewerkt: 15 sep 2006

Deel Deze Pagina