ok ik wil er mee leven dat de controller van de WII wat duurder is dan die de andere consoles, maar dat de prijs van de wii 250 is en de spelle 60 euro worden trek ik niet helemaal. Ik weet van me zelf wel dat ik het tog ga kopen bij de launch, maar vind eigelijk dat het wat te veel geld kost dan nodig is.
de controller is namelijk het enige echte vernieuwende, de games hoeven maar een klein beetje worden opgekickt, controls veranderen en klaar.
de console zelf is ook alleen een beetje opgekrikt, geen echte nieuwe fratsen daarin, het zit hem echt in de controller.Ik snap dan ook niet waarom ze de WII niet gewoon verkopen met een lichte verlies, zoals de xbox en PS, of dat ze het iig de console niet duurder maken dan de productie kosten, maar nee dat doen ze niet. Ik vind dat dat de WII van inpulskoop veranderd naar een koop waar je even moet over nadenken, en dacht dat dat niet hun bedoeling was.
En zij krijgen hun geld tog dubbel terug doordat de console alleen nut heeft voor games(niet voor dvd player of bluray troep). En met de games verdienen ze ook goed aangezien die een stuk minder ondwikkelingskosten bedragen dan de games voor de 360 en ps3, en wel voor een 60 euro over de toonbank gaan vliege.
Laatst bewerkt: 15 sep 2006