Man gooit kind door kamer na verwoesten Xbox console

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mvdlit, 15 sep 2006.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Kijk niet zoveel Amerikaanse films met advocaten :b: Ik ruik hier een trauma?

Tuurlijk werkt het zo dat iemand die zoiets doet altijd moet worden onderzocht door 'deskundigen' want het kan zomaar zijn dat de dader vroeger iets vreselijks heeft meegemaakt. Het is ook niet leuk als je thuiskomt van school en je moeder heeft nog geen thee klaarstaan. Zou ik ook kwaad om worden.

Nee, je hebt wel een beetje gelijk maar ik kan uit het stukje tekst niet opmaken in welk land dit gebeurt zou zijn. In ons eigen landje zou de straf idd niet zwaar uitvallen, daar is geen advocaat voor nodig hoor. Maar er zijn landen waar je dit soort dingen beter niet kunt doen.

2. bulls

bulls Active Member

Leuk Bevonden:
    0

er staat zelfs in de handleiding dat je de xbox niet op een plek moet zetten zodat hij kan vallen.

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yep ,inderdaad..zijn naam is Tyrone Spellman ...uit de land of the free..en in dat land kan alles blijkbaar..en advocaten die er zoiets tenvolle willen verdedigen hebben ze ook genoeg op overschot..deze pleiten allemaal onder de noemer "no cure,no pay"en dat is juist de reden waarom ze er ginds zo hard tegenaan gaan.

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik moest gewoon lachen om de stommiteit van deze reactie :emo:

Zullen we even met jouw kleine broertje of zusje gaan gooien ?

K'denk dat je mij dan ook voor de rest van mijn leven de cel in wenst...

5. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel ik een jaar ook veels te weinig vind, is dit een kulargument. Persoonlijke gevoelens horen niet te tellen tijdens een rechtzaak, aangezien je soms mensen al dood wilt als ze bijvoorbeeld je auto jatten.

6. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar dit is wel ziek hoor .Hij is gewoon gek !

7. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.485
    ja daar dacht ik ook aan, en de xbox zelf staat ook op antislip. i smell a conspiracy

8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Shit, hoe kan je nou zo gaan flippen om dat. Voor hetzelfde geld was z'n Xbox niet eens kapot en was er niks aan de hand. Heeft ie daar z'n dochter voor vermoord. Verschrikkelijk.

9. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Gestoord gewoon... opsluiten die hap! Verschrikkelijk voor het kind.

10. retouw

retouw hoi

Leuk Bevonden:
    0
    volgensmij is die man dan niet helemaal 100%

Laatst bewerkt: 16 sep 2006
  11. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Zie jij het verschil niet tussen een kind door een kamer gooien een auto jatten ?

Wat is er erger, iemand van het leven beroven (die nog een heel leven voor zich heeft) Of iemand van zijn auto beroven...

Nou was die reactie van mij misschien wat overdreven, maar ik meen het wel

12. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Je snapt het punt niet.

Als je persoonlijke gevoelens de rechtsgang laat beïnvloeden wordt het binnen de kortste keren een klerezooi.

13. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Bah, zieke geesten:{

Wanneer ik op mijn xbox zit te spelen en mijn broertje zit weer irritant te doen door bijvoorbeeld pogingen om xbox uit te doen etc. dan word ik ook boos maar ik zou nooit ofte nimmer mijn broertje kwaad doen.. hoe kan je het over je hart halen.:'-(

14. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Feit is gewoon dat dit iets ongeloofelijks is...je eigen kind nog wel...hoe kun je zoiets doen alleen maar om een potje Halo (zeg maar wat). Nee echt, als iemand z'n woede niet kan beheersen om zoiets miniscuuls en daarom vervolgens zijn bloedeigen dochter door de kamer werpt, zo iemand mag naar mijn mening zonder twijfel levenslang krijgen.

15. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Exact mits rehabilitatie niet meer mogelijk is.

16. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Volgens mij begrijp ik het primá... Leg is uit dan waar ik mijn "persoonlijke gevoelens" hier toon ?

17. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    man man man, wat een zieke shit zeg

Echt zonde van die xbox :+

18. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    zulke volwassenen zou ik meteen in de bak gooien :)

19. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    @ r v d Akker: wat ben jij een eikel

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, persoonlijke gevoelens behoren niet mee te wegen in de rechtszaal. Waar het om gaat is dat de dader zodanig in woede uit is gebarsten dat hij zijn kind door het hele huis heen heeft gesmeten met als gevolg dat het kind is komen te overlijden.

Dat betekend dat deze persoon een zwaar probleem heeft, aangezien het niet normaal is om zo in woede te onsteken om zoiets onbenulligs. Hij is een groot gevaar voor de samenleving en daar zal terdege rekening mee worden gehouden bij zijn berechting. Deze man zal de komende 20 jaar in de cel rotten, een andere straf kan ik me niet voorstellen. Zeker omdat het in Amerika is gebeurd en daar zijn ze niet zo soft met het uitdelen van straffen.

Deel Deze Pagina