De specs zijn echt niet een -stuk- beter. Heb je Resident Evil 4 wel eens gespeeld op de Gamecube? Dat vind ik er 10x meer nextgen uitzien dan Red Steel bijvoorbeeld.
Wat een onzin, Nintendo is rijk genoeg om zich dat beetje verlies te kunnen veroorloven. Heb je de japanse charts wel eens bekeken? De DS en haar games verkopen als een trein.
Het is gewoon duur voor een controller IMO. Wil je eens gezellig met wat mensen spelen (waar de Wii IMO toch wel het meest voor bedoeld is) betaal je voor 3 controllers 180 euro... Hier vind ik ook dat Ninty best wel wat verlies had kunnen maken.
Claimde Microsoft een wereldwijde launch te brengen? Volgens mij niet hoor. Maarja, als je dat kan aantonen, point taken.
Als ze dat nooit gezegd hadden, zouden ze zich er ook niet voor verontschuldigen dat het er niet meer in zit, wel?
Voor een console die net een jaartje uit is vind ik het best meevallen, en daarbij komt dat de consoles gratis vervangen/gerepareerd worden.
En sorry.
EDIT: @Modder-eter: Inderdaad, Boss lult een eind weg. De PSP is in mijn ogen best een flop, maarja.
EDIT2: @Pacboyslim: Oh, maar daar heb ik ook niks over gezegd. Ik weet haast wel zeker dat de Wii goed zal verkopen.
Laatst bewerkt: 16 sep 2006