De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Ja lullig, maar vorige week was het andersom.

Helaas beslissen de scheidsrechters de laatste tijd de wedstrijd.

2. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we hier het einde van het seizoen even op terug komen?
    Dat we in Kerkrade verloren hebben is een incident.
    Bij jullie komt er nu een houten plankje in de prijzenkast met daarop een zilver plaatje "17-09-2006 Roda JC - Ajax 2-0", bij ons aan het einde van het seizoen de kampioensschapsschaal.
    Maargoed, jullie boertjes/reserverbelgen mogen beest een xtje een leuke dag hebben. Gefeliciteerd met jullie nationale feestdag zou ik zeggen

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Kut kut kut... Maarja het seizoen is nog jong.

Gelukkig hebben Feyenoord en AZ ook niet gewonnen:)

4. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Whaha, hoor hem nou, beetje gefrustreed????
    Wij gaan niet voor die kampioens-schaal, wij gaan voor eufa cup, en we heben vandaag goede zaken gedaan._0/

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    hahaha dude, dit maakt echt heel mijn dag goed. dit soort reacties :emo: . beetje te gefrustreerd ofzo? echt heel zielig om zo te reageren, en die kampioensschapsschaal zie ik ook niet zo snel gebeuren als ajax zo blijft spelen.

6. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Gefeliciteerd hoor Roda JC fans, dat meen ik echt. Ajax is te nonchelant bezig de laatste tijd, het is nodig dat ze wat wakker geschud worden.

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Dat van AZ scheelt toch erg weinig. 2-1 achter met nog 10 minuten te gaan en 10 man op het veld. Gelukkig voor hen dat ze het goed opgelost hebben. ;)

Edit: Al die opmerkingen over Vink hangen volgens mij ook alleen maar af van het stukje op VI. Vink had inderdaad een goal misschien niet af hoeven te keuren, maar dat geldt voor PSV ook [eerste helft Koné]. Als Feyenoord ook nog een strafschop had gehad, hadden ze dus kans op een gelijkspel. Iedereen ziet echter over het hoofd dat PSV de eerste helft veel beter speelde en dat ze de score handig uit hadden kunnen bouwen.

Dat is het probleem van PSV op het moment. Ze hebben veel kansen nodig om te scoren. Vorige jaren wachtten ze op die ene kans die er dan ook meteen in ging en hielden ze het verdedigend dicht. Dat kan nu niet meer en daar zullen ze zich mee moeten aanpassen.

Laatst bewerkt: 17 sep 2006
  8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    tsss.... een veel te gefrustreerde en overdreven/domme reactie
    ben zelf Ajax-fan (en Limburger, waarbij ik me dus afvraag wat mensen altijd tegen limburgers hebben, met opmerkingen als 'boertjes' en ' reservebelgen'

9. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja natuurlijk ben ik gefrustreerd. Jij niet dan als jou club verloren heeft? (zou je inmiddels wel moeten kennen na afgelopen weken!!) Lekker stukkie clubliefde heb je dan mocht je niet gefrustreerd wezen als jou club verloren/gelijk gespeeld heeft!!!!!!!!

10. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    twente heeft alleen maar een punt gehaald omdat er een of andere oetlul in vak w zat die op een fluitje zat te blazen waardoor luirink dacht dat temmink floot en daardoor de bal met zijn hand pakte. na dit incident was az helemaal de weg kwijt.

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Maar gelukkig blijft de Coolsingel ook dit jaar leeg, dus dat zal het enigzins compenseren:)

12. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tegen wie heb je het nou? Als het tegen Dulle is snap ik je reactie niet. En als het tegen mij is, snap ik hem eerlijk gezegt ook niet.

De Groeten:b:

Edit:/ ow je hebt het tegen Voodoo. Dan begrijp ik hem wel;)

13. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Sjezus, leiers....:mad:

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Het is toch niet dat hij er af moest ofzo? Vind het eerder belachelijk van v. Gaal dat hij in de 55e minuut zijn derde wissel gebruikt waarna er geen wissels meer waren voor Luirink die er geblesseerd af moest.

15. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Goal van Kone werd ook afgekeurd maar was geen buitenspel , maar voor de rest heb je wel gelijk , als je Gomes zag die struikelt over zn eigen voeten :emo: , en Alex die Ali B. vasthield , had Feyenoord misschien wel 2x kunnen scoren....

16. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja het is heel belachelijk om de koef eruit te halen die net KO is gegaan en haast niet meer kan lopen met een kop vol bloed...

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kerel dan mag je wel voor ons aller Ajax zijn, maar noem 'ons' (lees: Limburgers) geen boertjes of reservebelgen. Ik noem jou ook geen kaaskop. ;)

18. mars15

mars15 Guest

alle clubs hebben wel schade gelopen vandaag behalve psv

19. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, de frustratie druipt er vanaf. Heerlijk. :lol:
    :emo:

20. Elgee

Elgee Active Member