De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

    basovich Guest

    nee dat is het juist, ik heb helemaal niks besteld..en als ik beltonen ergens vandaan haal zet ik die wel op m'n MMC, vind het zware geldverneuking die beltonen! ik bel wel vodafone, kijken wat ze zeggen..en als er niks gebeurt ga ik wel over tot een andere abbo. anders gaat er alleen maar geld vanaf.

    weet iemand misschien of internet op je mobiel aan kan blijven staan, want heb vorige x een xtje geprobeert maar daarna gewoon afgesloten..niks aan de hand.
     
  2. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vorige week de D900, en ben errug tevreden. Ik ben hem ondertussen mooi gaa vinden, hij is licht, erg dun en makkelijk in gebruik. Er is maar 1 min-puntje...

    ...en ik hoop dat Don Juan dit min-puntje weg kan werken! (welk penseeltje bedoel je)
     
  3. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik moest vandaag werken en ik dacht ik neem die Sony ericsonn maar nu begin ik weer te twijfelen:+
     
  4. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
  5. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over KPN. Nou heb ik dus een mobiel besteld en die komt donderdag (waarschijnlijk) maar moet je dan ook je legitimatie laten zien aan de postbode??
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    nee, je krijgt een contract opgestuurd, en dan moet je er een kopie van je legitimatie bij doen.
    Zo ging het bij mij, want ik heb was zelf niet een thuis toen mijn telefoon kwam.
     
  7. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je dan wel een beetje een sociaal leven?
     
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Je zegt dat je de beltonen hebt opgehaald, dus dan betaal je er ook voor...
     
  9. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe heb je het gedaan, Onder rembours of creditcard??
     
  10. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb je een prepaid toestel gekocht dan? Want ik kreeg mijn toestel gratis, dus hoefde niks te betalen aan de postbode.
     
  11. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee abbonement en ik moet dus 60 euro aan de postbode betalen maar me abbonement komt op me vader ze naam te staan en mijn vader kan zijn legitimatie niet laten zien want hij gaat donderdag op vakantie en waarschijnlijk komt hij donderdag maar dan is mij vader al weg.
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben het helemaal vergeten na te kijken man. Sorry. Maar met het penseeltje bedoel ik dus als je een nummer gaat intoetsen., Dan krijg je een penseeltje. En volgens mij moet je die uitzetten. Maar ik moet het ff voor je nakijken. Als ik vanavond weer thuis kom.
     
  13. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg vandaag mijn nieuwe telefoon binnen bij een Hi 20 abonnement, ik kan er ook nog een gratis bluetooth headset bij krijgen. Link

    2 plaatjes
    [​IMG]

    [​IMG]

    Heel even gebruikt en hij bevalt goed, alleen die touchscreen knopjes zijn erg gevoelig en tijdens het bellen kun je daar wel tegenaan komen (en dan kan je het gesprek ook uitklikken)
     
  14. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
  15. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan de mobiel van dixons niet zien:

    The system cannot find the file specified.
     
  16. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
  17. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0


    ik ben dus ook van plan om deze te nemen, maar ik snap niet hoe dat gaat met het thuis brengen enzo. op de site staat dat de gast die het afleverd je beld om een afspraak te maken enzo, maar mijn mobiel die ik nu heb is kapot.
    dus hoe zit dat allemaal? ze kunnen toch ook gewoon een contract enzo opsture zodat ik die weer ingevult opstuur??
     
  18. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    .............
     
  19. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Cheeks wat zoek je precies?? Heb je een goede camera nodig die zit in ieder geval op die van telfort en daar zit ook bleutooth op dus ik denk dat die het best is.
     
  20. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Hangt er vanaf wat voor abbo je hebt besteld.
    Ik heb een week de D900, en ook thuis laten bezorgen (heb Hi). Jij bestelt, en een dag later ong. bellen ze jou.
    Geef gewoon je huisnummer, en als je niet thuis bent als ze bellen, geven ze een nummer om terug te bellen.
    Maak een afspraak en dan moet je je legitimatiebewijs laten zien (degene waarmee jij op de site je mob hebt besteld).
    Dan moet je ook meteen het contract ondertekenen.
    Als je niet thuis bent als ze t komen afleveren is het ook niet eens erg, dacht ik.
    Dan moet iemand anders jou legitimatie bewijs laten zien, alleen hoe het dan gaat met het contract weet ik niet precies.

    _O_ Laat het opzoeken maar, ik heb het dankzij jou gevonden :)
    Ik wist hoe je dat penseeltje wegmoest halen, dus toen ik doorhad wat het penseeltje was dat jij bedoelde, was het niet moeilijk meer.
    Tnx, eindelijk af van dat gare geluidje :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina