[Anime] Bleach!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    @ willem

Ze Leek imo meer op aizen met die bril en type pak. En er zal vast nog wat mee gebeuren dat ze zo op yoshino lijkt. Maar why the hell is het vreemd dat ze ondergronds woont ? : ze is zoals je hebt gezien erg kwetsbaar , shinigami`s zijn niet geliefd buiten seireitei. En aangezien haar reitsu gesealed is is ze dus verder ook niet te tracen

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat ze ondergronds woont is niet raar, maar dat niemand haar had opgemerkt. Maar toen wees jij me er op dat haar Reiatsu gesloten is, dus kunnen ze haar inderdaad niet vinden nee. :)

3. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ishida verslaat Kariya natuurlijk! :thumbs:

Ik moet de laatste episode nog zien trouwens, heb er zin in!

4. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0

nja, Zeraki Kenpachi houd van pijn, dus dat is een groot voordeel voor hem:p maar aangezien hij zijn bankai niet weet, en niet eens de maan van zijn zwaard:p kan het alleen maar een lang gevecht worden op niets af:p

5. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    was weer niet heel erg spectaculair k hoop dat ze nu eindelijk weer s verder gaan met de goede zooi meer actie enzo

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Niet spectaculair is voor mij heel wat anders dan wel/niet goed. Dit was voor mij iig 1 van de, zo niet de beste ep tot nu toe. De fillers voelden tot nu toe zo ontzettend leeg, de eps met actie leken een beetje vanuit het niks te komen en kenden eigenlijk helemaal geen spanningsopbouw naar de actie toe.
    Deze ep was gevuld met een degelijk verhaal, opbouw en zelfs een beetje karakterontwikkeling. Ik heb iig in lange tijd niet zoveel zin gehad in de volgende ep! :)

7. SupahMaster

SupahMaster Guest

Kan weer niet kijken :mad:

8. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Ong wat Kevf zegt :+

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Is er vandaag geen nieuwe ep? Of is 97 nou de nieuwe, ik houd het niet meer bij! 8)

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Joost [ja]. Nummer 97 is nu te downloaden en ben al bezig. Al mensen die hem gezien hebben?

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    op www.bleach7.com kom je ook bij de link van DB uit, echter op bleach7 staat de datum van toevoeging, erg handig, want ik weet ook nooit wat nou de laatste was :+

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Thanx, ik ben 97 dus aan 't downen. :)

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Weinig actie, maar heel veel opbouw voor de volgende eps. Een heel groepje gaat nu tegen Ichinose vechten terwijl Seiretei wordt belegerd door alle bounto's en hun leger
    Volgende ep wordt erg cool. :D

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Heb 97 gezien en vond 'm opzich wel aardig. Ik vind dat ze minder moeten lullen en moeten gaan knokken en ff al die Bounto slopen. Als alle Captains tegelijk de Bounto's zouden aanvallen legden de Bounto's het dus hard af. Maar ja, het mag niet zijn...

15. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    das wel heel erg zwart wit willem

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed, zo te zien loop ik nog steeds bijna 40 eps achter op de die-hards hier want de laatste die ik daarstraks gezien heb was ep 60. Major plotwending, ontzettend gaaf maar roept ook weer ontzettend veel vragen op 8)

En helaas staan er hier niet meer eps op de laptop, dus ik zal tot morgen moeten wachten. Ben uit verveling dus deze hele thread maar gaan doorlezen en kon het niet laten de meeste spoilers te lezen....alhoewel het weinig uitmaakt want het meeste zegt me toch niks :+ Slapeloze nacht guaranteed :cool:

Maar het blijft een vette serie _O_

@ Willem : Tja, als Vegeta niet zo'n arrogante kwast was geweest had ie Cell ook allang af kunnen maken voordat ie de kans kreeg #18 te absorben :eek: Nu staat DBZ verder los van deze serie, but hey....it's anime ;)

Laatst bewerkt: 23 sep 2006
  17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Da's ook waar.

@ Jan-Nico. Wat maat het uit? Ik vind de fillers wel leuk en aardig, maar echt bijzonder of vernieuwend niet. Het is allemaal zo simpel. Eventjes Bankai, eventjes die Art. Terwijl dat in het eerste verhaal veel van hun krachtten kosten enzo. Maar ach, het is maar een anime. :+ (En straks zijn de fillers klaar) Hoop ik.

18. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    duh het is anime. Daar in is dit te verwachten, heel simpel idd maar de typische oplossing

19. the_xbox_men

the_xbox_men xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    ben gister begonnen met downloaden van de serie ik heb aflevering 1t/m4 gekeken dus ik moet nog zwaar veel inhalen

20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nog een paar eps en dan zijn er ongeveer net zoveel fillers als regular eps! 8)

Damn zeg, dan ga ik me toch serieus afvragen of ze niet beter een jaar hadden kunnen wachten met het maken van deze anime. :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina