PaintBall M4dneSs

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door j u s t 1 c e, 20 sep 2006.

1. j u s t 1 c e

j u s t 1 c e Pure Own4ge

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals de naam al zegt wil ik het onderwerp paintball even ter woorden brengen, zijn er hier mensen die de sport beoefenen gezien ik hetzelf sinds kort met een stel vrienden ook doe. Laat het hier weten....

P.S
    Heb ook wat vragen over de guns (Tippman A5 vs 98 Custom)

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Komen ze weer met hun Paintballen :cool:...
    Zal binnekort een keer voor de gein mee doen!
    Ga je net als Robin een eigen Gun aanschaffen?! Gaat weer heel wat centen kosten overigens...

In elk geval erg leuk zo'n hobby! :)

3. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ben er altijd wel in geinteresseerd. Maar heb nog niet echt een club kunnen vinden in de buurt. Nu woon ik sinds kort in rotterdam, missschien dat daar meer te vinden is.

Vind wel dat je dan woods games moet spelen. Dat gebeuren met die opblaasbare opstakels vind ik minder.

4. j u s t 1 c e

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wij doen dus ook alleen Woods, we doen nu mee aan het DraXxus toernooi in Mierlo (wolsven) in Brabant, en ja Alex ik ga waarschijnlijk mijn eigen gun aanschaffen alleen weet ik niet of ik voor de A5 ga of voor de 98 Custom.
    We gaan vrijdag weer spelen en moet nog ff vragen aan Alex (teamgenoot) of Robin mee mag doen, maar beofent iemand anders de sport nog?

5. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    van wat ik begrepen heb kun je beter de 98 Custom.
    tijdje terug dat ik me derin verdiept heb.
    Maar die was precieser en had meer mogelijkheden tot uitbereiding volgens mij.

6. j u s t 1 c e

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ik hoor juist het tegenovergestelde en gezien de A% een stuk duurder is lijkt me dat een heel stuk logischer. Maarja ik moet nog even kijken welke van de 2 ik ga halen: A5=270 euro met een Co2 fles erbij 98Custom= iets van 170 euro maar dan weet ik niet of er een Co2 fles bij zit. Achja moet nog even goed over nadenken...

7. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    ok, sorry.
    zoals ik zei, tijdje geleden.
    miss dat ik in de war ben met een andere

8. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel eens gepaintballed (nieuw werkwoord?) met een stel vrienden.
    Echt leuk! Beetje door het bos heen kruipen enz.
    Via paintball.pagina.nl kan je op de webshops heel wat benodigdheden vinden.
    Vraagje: Waar mag je paintballen? Ik neem aan dat je niet zomaar het bos in mag lopen met je gun?

9. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het weleens een paar keer gedaan (voor t laatst eind Juni) in Zeist bij het KNVB Sportventrum, in de kleedkamer omgekleed waar ook weleens het NL Elftal heeft gezeten. Tis wel super vet om te doen alleen ik had er een keihard tegen de achterkand van men oor gekregen net onder men kap door van hoogstens 3 meter afstand :mad: Werd wel een grote bult.

10. j u s t 1 c e

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker zuur maar heb net mijn eigen Tippman A5 besteld Mwhahah vrijdag heb ik hem en dan schiet ik erop los!!! Wel een duur grapje van 270 euro maar dat heb ik er wel voor over...

11. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Lol in Mierlo. Maar is daar dan ook echt een club ofzo van paintballers en is da nie heel duur ofzo? Ik ga waarschijnlijk ook een keer in de herfstvakantie paintballen in mierlo aangezien daar veel vrienden van me wonen en ik woon dr ook nie ver vandaan:)

Oja en kan gewoon iedereen meedoen aan dat toernooi of moet je het dan ook al een paar keer hebben gedaan ofzo?

12. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Ken je het Wolfsven?!
    Die grote plas met camping en zwembad en andere zooi erbij?

Daar is dus ook een Paintball gebied afgezet.
    Volgens mij de grootste van Nederland op dit moment. Op dit moment kan je daar een abbo nemen voor 60 euries per jaar.
    Daarvoor kan je altijd paintballen!!

Verder is er daan een toernooi georganiseerd. Er wordt (geloof ik) elke eerste Zondag van de maand een aantal wedstrijden gespeeld tussen dus de teams die zich opgegeven hebben.

Mocht je interesse hebben, dan zal de Topic Starter j u s t 1 c e vast wel een aantal handige links hebben!

*
    Hij speelt namelijk met vrienden van mij. Zelf doe ik niet mee, inverband mijn andere hobby. Namelijk spinnen van muziek :)

13. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ken het wolfsven zeker ja daar ben ik al een paar keer wezen camperen.
    Maar lijkt me wel vet ja zo'n abo.

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het laatst gedaan. En ik ga het overmorgen (vrijdag) weer doen, met school. Wel leuk hoor. Niks bijzonder. Leuk om iemand mee raken. Dat wel..

15. j u s t 1 c e

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ik zal het eens uitleggen, je kan bij het wolfsven lid worden van de club Dutchpaintball maar daarvoor moet je met een groep van minimaal 5 personen aan 1 van door hun georganiseerde toernooien meedoen. Dit kost 300 euro voor 4 dagen (3 matches per dag, 2e zondag van de maand), je krijgt dan 200 ballen per wedstrijd en alle spullen krijg je daar ook( Masker, overal en het geweer zelf).

Nadat je aan een toernooi mee hebt gedaan ben je dan officieel lid van Dutchpaintball, je kan dan zonder extra kosten voor de Gear gaan paintballen als je van te voren naar de contact persoon daar belt. Je hoeft dan alleen voor de ballen te betalen waar je dan ook korting op krijgt, normaal betaal je als je voor 1 keer gaat doen 25 vooraf voor 100 ballen en de Gear, daarna kan je voor 10 euro 100 ballen bijkopen maar zoals je ziet is dat een stuk duurder dan wanneer je lid bent. Drm zijn wij als vriendengroep dus Lid geworden om zo vaker voor minder geld te kunnen paintballen..

Duidelijk?

16. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker duidelijk.

Mare heb je ook en link ofzo met wat info?

17. j u s t 1 c e

Leuk Bevonden:
    0
  18. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben secretaris van een paintballvereniging in Bleiswijk, Zuidholland.
    \o/ Voor de leden van dit forum doen we 5 euro korting op de all-in prijs. \o/
    (Wel even vooraf zeggen natuurlijk met vermelding van je gamertag)

www.hit4hire.com

19. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb het ook al een aantal keer gedaan, maar gewoon met een stel vrienden een middagje, dus niet echt serieus ofzo..

vindt het wel echt vet trouwens alleen wel erg duur... wij zijn meestal zo'n 50/60 euro kwijt voor een middagje ongeveer 2,5 uur schieten. En dan kopen we allemaal samen balletjes met extra korting dus..

Maar daar in Mierlo hoeveel kost het daar ongeveer, want is voor mij ook wel dichtbij, dus als het flink wat in de prijs scheeld is het voor mij misschien ook wel de moeite waard

edit: @high 5, als je met een groep gaat €5 per persoon of totaal?

Laatst bewerkt: 20 sep 2006
  20. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Jullie mogen bij mij in Mierlo Gratis komen paintballen in de achtertuin...:+

Maar King Steven...
    Zie de post van Justice. Daar staan de prijzen in...

Deel Deze Pagina