A1GP - Seizoen 06/07

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 16 sep 2006.

1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    |:-

2. JeePee

JeePee Guest

Hoezo? Jij hebt zeker een 4:3 tv :+

3. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    En daar ben ik trots op. :cool:

4. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    dat was toch allang het geval?
    als ik hem op rtl 5 zet of rtl 7 dan springt hij mij automatisch altijd op breedbeeld?

5. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, waarschijnlijk rekt hij dan gewoon het beeld over heel het scherm uit, met een oplettend oog, merk je dan dat alles veel pixel-achtiger is, dus dan zet ik 'em altjid weer terug op 16:9 (breedbeeld).

Alleen Ned 1,2 en 3 zenden vaak in Breedbeeld uit.

6. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Daar ben ik nog niet zo zeker van. Ik vraag me af of RTL hem nog wel terug wil hebben na zijn vertrek in 2003. Daarnaast scheen het dat Allard en Olav niet meer zo goed met elkaar overweg konden. Allard wilde ook geen pitreporter meer zijn, dus ik denk niet dat Olav zomaar de plek van de aan RTL trouw gebleven Allard Kalff kan innemen.

Allard wilde overigens geen meer pitreporter zijn, omdat hij meer wilde doen in het programma. Echter voelde (onder andere) Olav hier niet heel veel voor. Hierdoor werd hun band wat slechter en besloot Kalff te stoppen. Tenminste, dit is wat ik gehoord en gelezen heb.

7. JeePee

JeePee Guest

Maar de F1 zonder Mol is gewoon geen F1 meer :+ Die stem, zijn enthousiasme :) Olaf moet blijven. Als Allard de F1 gaat doen zou ik dat heel jammer vinden. "Spyker MF1 ligt nu 16de, dus als er 8 uitvallen ligt hij al in de punten!!!" =(

Het ergste vind ik nog dat die auto's zo lang of zo breed zijn. Ik zet hem daarom altijd op 4:3 (balken links en rechts) of op zoom. Kijken in 16: 9 terwijl het een 4: 3 uitzending is vind ik echt lelijk.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 sep 2006
  8. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha inderdaad. :D Kalff moet geen presentator worden, bij A1 vind ik het nog best maar F1 belongs to Mol.

9. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    Kallf en F1, nee bedankt, maar Ovlap Drol is echt een (arrogante) idioot. Hij mist veel te veel, Monza deed ie echt slecht (zoals zoveel races dit jaar). Hij doet al zo lang F1, dat ie niet meer scherp is, die DRollie.

Maar er zijn trouwens nog zat kaarten voor de A1, check maar op www.A1GP.com

ik heb twee weekend kaarten gescoord en ben er UBER blij mee

ze hebben deze week nog xtra kaaten de deur uit gedaan

ik zit op de T5 tribune, en ben 1 van die (waarschijnlijk vele) gasten met een Jos The Boss vlag, die eindelijk weer eens uit de kast kan worden gehaald

\o/ _O_ A1GP_O_ \o/​

10. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat het allang uitverkocht was, ik kan niet meer wachten in elk geval en echt gaaf dat rtl nu ook alle trainingen uitzend (vrijdag,zaterdag,zondag).
    ik heb geen idee of ze dat ook op alle andere circuits gaan doen, maar op zandvoort begint het vrijdag dus al!

11. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook kaarten kunnen bemachtigen, toevallig voor dezelfde t5 tribune. Kan echt niet wachten op volgende week

12. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    ik hoop dat er nog iemand een mooie schuiver maakt daar op het stuk voor de tribune, moet eigelijk bijna wel, met al de jonkies en de smalle baan.

En in de audi s bocht zal er vast wel wat schade gereden worden.

13. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe gaat iedereen er heen? Gewoon met de auto of toch maar liever het openbaar vervoer?

14. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Auto, rond half 7 of 8 in de ochtend weg.

15. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel plezier allemaal.

16. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Auto, rond 6 uur vertrekken. :)

17. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Geen Verstappen, maar Bleekemolen rijdt namens Nederland dit weekend in de A1GP

Bron: Nu.nl

18. SiNNeD26

SiNNeD26 The world, chico.

Leuk Bevonden:
    0
    Mja aan de ene kant begrijp ik Jos wel maar je laat toch niet al je fans in de kou staan omdat je geen geld krijgt? Ik bedoel, het is echt niet zo dat Jos de eindjes aan elkaar moet knopen om rond te kunnen komen. Het zou een stuk slimmer geweest zijn om in ieder geval de "thuisrace" te rijden om zijn fans tegemoet te komen. Dan had hij daarna nog kunnen zeggen dat hij ermee zou kappen wanneer hij zijn salaris niet zou ontvangen. Jammer, maar ik ga toch zeker kijken hoe Jeroen het ervan af brengt.

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Zonde dat Jos niet rijdt, maar goede kans voor Jeroen om te laten zien wat ie kan.

Ik kan het standpunt van Jos best begrijpen, als ik een jaar op mijn geld had moeten wachten zou ik het ook niet zien zitten om dat weer een jaar te doen.
    Alleen de timing vind ik niet echt netjes van hem.
    Wat wel jammer is, is dat weer voer voor de Verstappen bashers is. De grindbak opmerkingen zullen straks weer flink rond gaan.
    Hopelijk wordt er nog iets geregeld voor zondag, hoewel me dat sterk lijkt. Gebeurt dat niet dan is er nog niets verloren, er rijdt dan nog steeds een goede coureur in onze oranje bolide.

20. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ongelooflijke pokkezooi! Ik vind het wel genaaid en alhoewel ik Jos wel begrijp vind ik het toch ook weer slap dat hij niet gaat rijden. Hiermee naait ie de fans wel en velen kwamen toch om hem te zien. Ongelooflijk zonde en alhoewel het zondag wel mooi gaat worden, het had nog beter gekund. Altijd weer dat geld..

Deel Deze Pagina