Shady/Aftermath/G-Unit Records [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Berrie, 3 jan 2006.

1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    geffen is ook een plaats (zie gat) bij mij in de buurt :)
    ik weet het niet echt nuttig :9

iedergeval, ik wil wel hore natuurlijk wat eminem nu dropt, hij is altijd in staat je te verrasse (hoop ik :+)

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Komt ruud van nistelrooy daar niet vandaan?

3. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vriend, Er staat Shady aftermath g-unit en niet Interscope en aangezien ik de originele starter ben van deel 1 van deze topic weet ik het denk ik wel iets beter welke artiesten er bedoeld worden.\o/

4. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb anders nog niemand over the black eyed peas gehoord en die zitten ook onder interscope

en ik geloof niet dat er samenwerking met aftermath zal zijn op game's album want hij heeft in een recente 100 bars Bishop Lamont gedisst, Dre's nieuwe west-protege

dus geen game in dit topic

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    laat maar.

Laatst bewerkt: 20 sep 2006
  6. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    dit gaat over Shady / Aftermath / G Unit

daar valt Interscope & geffen niet onder kwa gepraat

of je zou de Titel veranderen in : Interscope - Geffen

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Of we kappen effe met k8nker*en...

Black Eyed Peas is niet interesant... Of er samenwerking met Aftermath zal zijn weet ik niet. Ik denk het echter wel. Ik hoop gewoon op iets dopes. Maar ik verwacht er niet echt zo super veel van.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk denk ik dat hij een van de beste albums van het jaar kan gaan droppen.. De tracks die hij de afgelopen tijd heeft gedropt, zijn stuk voor stuk allemaal dope, en hij heeft laten zien dat hij ontzettend lyricaal is. Ik wacht echt al sinds het begin van dit jaar op dit album.

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    En dan zul je zien dat het een keiharde flop wordt.

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.zshare.net/audio/the_game...o_rip-mp3.html

http://www.yousendit.com/transfer.ph...3BDB1430105B8B

http://rapidshare.de/files/33870636/...4life.mp3.html

http://www.yousendit.com/transfer.ph...46894926C70108

De Single! Let's Ride!

Must download!

Bij de laatste praat The Game nog een tijdje over het album, en Dre is in ieder geval niet de executive producer. Een tijdje terug had hij het over een collab met Snoop Dogg, die geproduceerd zou zijn door Dre, dus misschien is Dre er een beetje bij betrokken, maar in ieder geval niet meer heel belangrijk in het proces.

Maar de track is echt erg lekker! Flow is erg lekker, en de beat = WOW :D

11. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het nogal een gaar nummer en denk ook niet dat het veel op de charts gaat doen

12. Victor

Victor Guest

Allemaal not found...

13. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Sendspace

Klinkt wel goed ja. Maar niet goed genoeg. Ik luister liever naar de nieuwe Banks tracks. Het is wel een lekkere track hoor, alleen iets te simpel.

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Iets te simpel? Wil nu niet als een of andere dickrider over komen, maar deze track is echt veel beter dan bijvoorbeeld Hands Up of wat dan ook.

De beat alleen al. Als hij over gaat op de hook, en hoe de beat dan mee gaat, loopt gewoon lekker. Heerlijke beat, en hij flowt er echt lekker over heen. Kan echt niet stoppen met luisteren :D

15. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    klopt, en hij heeft een huis tegenover ons :b: (dat is in heesch)

ik heb em ontmoet, best aardige kerel, en heeft geholpe toen de geite los ware gekome :+, sorry voor de spam, maar het was best Shady ;)

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat vind ik ook. Hoe hij over gaat naar de hook en zo. Maar het had toch anders kunnen zijn. En ik bedoel niet Hands Up ofzo. Die vind ik ook niet vet, maar Iceman, Help, Survivor etc. Errug dope tracks.

17. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    wat lult die gast nog over eminem en aftermath hij is van aftermath af en eminem heeft al aangegeven dat ie niks meer met hem te maken wil hebben
    dat is gewoon gebruik maken van eminems naam

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Eminem heeft dat waar en wanneer aan gegeven? Je moet wat minder op dat G-unitworld forum komen, daar staat best veel onzin op ;)

19. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    het was een officieel bericht van shady records waarin stond dat ze niet meer met hem wensten samen te werken

of geloof je anders dat eminem nog cool met hem zou zijn? 50 en em zijn goede vrienden, game en em zijn niks van elkaar

20. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Eminem zou beter moeten optrekken met zijn echte Vrienden : Royce da 59 , Koniva enz dan 50

Deel Deze Pagina