@Boss - Heb jij het verschil tussen de Sony High Def en de Xbox 360 High Def al gezien? Wat als MS straks wel een HDMI output komt, maar dit pas bekend maakt op hun evenement de X06 (volgende) en niet op de TGS? De letterlijke opmerking tijdens de presentatie was: "Voor als nog kondigen we geen HDMI aan" men heeft niet gezegd. De Xbox 360 zal nooit HDMI gaan ondersteunen. Iets dat ze wel hebben gezegd over bijvoorbeeld een interne HD DVD. Zoals Zero al zegt gaat de Xbox 360 ook 1080p bronsignalen ontvangen en weergeven.
Wat mij opvalt is dat bij jullie het belangrijkste kwartje nog niet gevallen is. Microsoft gaat ms nog iets doen... iets dat Sony niet gaat doen... Het voordeel van Microsoft dat zij een Software bedrijf. Alle Xbox 360 games en DVD's worden ge-upscaled naar 1080p!!!! Iets dat Sony blijkbaar niet gaat doen, niet kan of niet wilt doen.
Tevens verwacht ik dat Microsoft met meer verassingen komt tijdens de X06
. Wat betreft het Medium de DVD mocht blijken dat straks de DVD te klein is, zou ik het niet erg vinden als men 2 DVD's uitbrengen voor het zelfde spel 1 voor Multiplayer en 1 voor de Singleplayer. Voorlopig denk ik dat de DVD's voldoende ruimte bevatten
--------------------------------------------------------
Ninja Gainden ziet er leuk uit
Ik ben benieuwd of ze Killzone 2 ook gaan tonen
Klik om te vergroten...