Richard hammond zwaar gewond na crash

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the only ego, 21 sep 2006.

1. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het ook niet mar ja het is echt een vet programa en hij is ook strak maar ja mensen die dingen doen waar je met je leven speelt is gevaarlijk en kan aflopen op een ongeluk of eriger ...........

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
  3. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deed hij toen niet Thunder races op discovery presenteren 3 a 4 jaar geleden ofzo? Vond het toen al een vet programma.

4. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    nee thunder races was een andere host voor zover ik het me herinner

5. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Hammond's father, Alan, was reported to be looking after the presenter's two daughters. He told the London Evening Standard newspaper he was "just hoping Richard pulls through".
    "At the moment we are not sure if he is going to live or die. His children are very confused," he said.

Dit is toch erg, niet weten of hij het zal overleven..:{

Hammond vond ik de meest grappigste van de drie.
    Echt treurig dit.

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me haast niet voorstellen hoe het programma verder moet zonder hem.. Ik hoop echt dat hij er weer bovenop komt..

7. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond was er een stukje over op BBC, ze zeiden inderdaad dat hij een zwaar hersenletsel had maar volgens mij ook dat hij in stabiele toestand is dus dan neem ik toch aan dat hij het overleeft. Ik hoop niet dat hij er iets ernstigs aan overhoudt, hij is echt zo'n coole gast..

8. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    hersenletsel is niet best ... overleven misschien.. Maar of ie de oude wordt ?..

9. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is idd een coole gozer. Echt jammer dat ie zo'n ongeluk heeft gehad. ik hoop natuurlijk ook dat hij er helemaal goed vanaf komt, wat ik erg betwijfel. Waarschijnlijk krijgt hij het zogenaamde Andre-syndroom. Als je wilt weten wat dit is moet je het maar vragen.

Ik hoop zoiezo echt NIET dat hij het andre-syndroom krijgt. Dan kan die beter niet meer gaan presenteren.

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yep,en dan nog een zwaar hersenletsel,als hij er al helemaal bovenop gaat kunnen komen zal dat in ieder geval een héle lange tijd gaan duren voor hij terug de oude is....als hij al zover geraakt.

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    syndroom of niet.. Met hersenletsel ben je zoiezo goed de lul...

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Idd. Zeer spijtig

Maarja wat wil je als je crashed met 300mp/h... Met een beetje pech kan hij als hij weer enigzins bij komt moeilijk lopen/praten en zichzelf niet meer verzorgen etc...

Misschien is er hoop:

But doctors said they were "reasonably optimistic" the 36-year-old Mirror motoring columnist would make a good recovery.
    Aldus de daily mirror

[​IMG][​IMG][​IMG]

Laatst bewerkt: 21 sep 2006
  13. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    das weinig pech aan.. Eerder een reeele kans

14. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Bron: BBC news
    Van serieus maar stabiel, naar stabiel en uit de IC.. goed nieuws dus :)

hehe en waarom verbaas ik me niet over dit: Mr Clarkson told the Sun newspaper that he had insulted Mr Hammond's driving skills - prompting a smile from Mr Hammond.

Het ziet er in ieder geval goed uit voor Hamster, denk ook wel dat we hem terug zullen zien bij Top Gear (of dat meteen in het nieuwe seizoen is is natuurlijk wel een beetje de vraag) In ieder geval heeft Clarkson nu nog iets, buiten de witte tanden om, om Hamster mee te zieken.
    Vraag me af in welke aflevering de eerste "I thought you where a driving God" opmerking geplaatst wordt.

15. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Jahaha daar heb je helemaal gelijk in. :) Clarkson heeft inderdaad gezegd, The reason you're in here is because you're a crappy driver. Het schijnt ook dat Hammond hierom moest lachen, dus als dat klopt dan is hij bij bewustzijn.

Mooi om te horen dat het weer beter gaat, tot nu toe gelukkig alleen maar positieve berichten. :)

16. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn, jammer.. ik hoop dat het gauw beter met 'm is

17. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is hij trouwens wel de beste coureur van de drie.. Hij deed ook een keer mee aan zo'n race dat ie als enige een niet-aangepaste auto had en de rest had allemaal lichtere, snellere versies.. Toen deed ie het echt goed. Stond toen nog in de krant trouwens, dat Hammond kwakkelde op het Circuit van de huppeldepup ofzo..

18. JeePee

JeePee Guest

Het schijnt alweer een stukje te hebben gelopen, en hij kan de crash en de mensen om hem heen nog voor de geest halen. Dat ziet er dus positief uit :) Top Gear zal er overigens mee stoppen als the Hamster niet meer terug zou keren.

19. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    als dat zo is zou Hammond wel z'n best gaan doen om terug te keren. Topgear wordt nu ff niet meer uitgezonden he op BBC. Ik kijk het alleen op veronica en daar is het nieuwe ofwel oude seizoen nog maar net begonnen, dus...

20. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zegt toch wel wat en eigenlijk is dat maar goed ook, Hammond vind ik de grappigste van de drie en zonder hem is het toch een stuk minder. Wel goed om te horen dat het weer beter gaat, ik hoop echt dat hij weer terugkomt. :)

Deel Deze Pagina