Waar komt die slechte service vandaan dan? Voorlopig vind ik nog geen enkel punt waarin tot nu toe de service van Informatique ontbreekt. Als zij zeker denken te weten dat het de voeding is, zeggen dat je die alleen hoeft mee te nemen, ze je de moeite besparen om een hele pc mee te nemen.. Dat ze niet naar je toe komen om de voeding uit je pc te halen vind ik ook niet echt raar. Er zijn weinig shops die dat doen. En dat ze niet naar de rest van de pc gaan kijken, zou ik ook geen punt vinden als ze weten dat het de voeding is. Als zij ervan uitgaan dat het de voeding is, en het dat ook is lijkt mij het allemaal prima? Als dat het niet is, is het een ander verhaal, en dan wijzig ook mijn mening. Maar voorlopig snap ik Informatique ook nog wel, en een voeding eruit halen is echt niet moeilijk. En aan jouw verhaal te horen vinden ze het ook geen punt wanneer jij de hele pc meeneemt, en ze zelf de voeding eruithalen. Lijkt me allemaal nog wel in orde.
Het is eigenlijk niet hun schuld dat die dingen kapot gaan, je kan hun wel blamen bij defecten maar zo simpel ligt 't in feite niet. Zij kopen hun onderdelen in, ze maken ze niet zelf. Ik heb ook ooit eens m'n pc gekocht, waar de hd kapot van was. Eerst werd een poging gedaan tot het repareren wat tot niets uitliep, en toen werd er een nieuwe ingeplaats, die vervolgens ook kapot was. Dit is gewoon domme pech, die eigenaar van die webshop (niet Informatique ) kocht ook gewoon zijn onderdelen in, ging er zuinig mee om kwa transport etc. Soms heb je gewoon productiefoutjes e.d. Voor mij was het dus meer blame Maxtor. Maarja zolang het wordt vervangen, zonder kosten voor mij vind ik het niet erg. Nu begrijp ik ook wel dat je baalt, 5400 euro en nog een defect. Ik baalde ook van die hd, en mijn pc was 800. De prijs doet er niet echt toe, ook in die prijsklasse doen zich defecten voor. Het blijft gewoon apparatuur, en dat kan stuk gaan, of stuk zijn. So be it.
Laatst bewerkt: 22 sep 2006