@ TheProf82, Danger, en iedereen die nog meer denkt dat ik vanaf mijn problemen de zaak "Informatique" (gevestigd in Bergschenhoek) als een bedrijf met kwalitatief slechte service bestempel : Ik weet niet hoe jullie die indruk gekregen hebben, maar ik zal dan nu alsnog proberen het een en ander recht te trekken.
Ten eerste is er in mijn eerste posts in deze thread idd sprake van enige frustratie, dit komt enkel omdat het mankement toen net pas had plaatsgevonden. Iedereen die net heel zijn vermogen uitgegeven heeft aan een PC en daar voor een groot deel van afhankelijk is zou zo reageren, lijkt me, ware het dat mijn eerste reacties (PC de deur uit, zooi op marktplaats, bla bla bla) idd wat overdreven waren als ik nu teruglees.
Ten tweede : Ik ben enkel minder te spreken over de manier waarop de medewerker aan de telefoon al kon "zien" dat het 100% zeker de voeding is die stuk is. Ik vind dat namelijk altijd overkomen als een beetje een gemakkelijke houding, een ervaring die ik wel met meerdere helpdesks heb, niet alleen met die van Informatique.
Over het feit dat ik niet zelf de voeding eruit ga halen : ik beschik die kennis simpelweg (nog) niet, en heb vooralsnog geen zin me er wel zo in te verdiepen dat ik het wel kan....misschien in de toekomst, maar nu nog niet. Als ik zelf onderdelen zou kunnen inbouwen had ik namelijk een stuk goedkoper uit kunnen zijn door alles los te bestellen bij de goedkoopste winkels. Het feit dat ik een dergelijk dure PC in elkaar heb laten bouwen heeft dus simpelweg te maken met gebrek aan kennis. Nergens heb ik echter gezegd het een probleem te vinden de systeemkast mee te moeten nemen naar Informatique. Dat ik voor een winkel die 80 km verderop gevestigd is gekozen heb heeft te maken gehad met de specifieke onderdelen in kwestie, vraag dit anders na bij Arjan want hij heeft me hiermee geholpen. Ik besef mij dat het niet de meest slimme keus is geweest, aangezien ik idd voor elk wissewasje 80 km zal moeten rijden in de toekomst....nogmaals, door gebrek aan kennis. Maar hier kan ik mee leven.
Zo, is het dan nu eindelijk een beetje duidelijk ? Ik vind niet dat Informatique in zijn algemeenheid een slechte service verleent, we zitten simpelweg nog in een te vroeg stadium om daar over te oordelen, maar ik was alleen minder te spreken over de "houding" van de medewerker van de helpdesk. Ik weet niet hoe jullie daarover denken, maar ik vind het nogal frappant dat iemand over de telefoon kan zien waar precies het mankement zit. En dat is het hele eieren eten, niet meer en niet minder.
EDIT : Heb zojuist de thread nog even doorgelezen. Het zijn meer de reacties van andere users geweest die de service van Informatique als slecht bestempelden, ik heb hier zelf met geen woord over gerept....behalve dus het bovenstaande verhaal. Case closed lijkt me ? Nu gewoon ff aanstaande dinsdag afwachten
Laatst bewerkt: 23 sep 2006