Ik zit zelf ook aan een nieuwe PC te denken en ben op dit gekomen, waarschijnlijk ook handig voor je broertje
Let er wel op dat de CPU bij HWT vandaan komt omdat het € 36 goedkoper is dan bij Alternate, daar betaal je dan wel € 6 verzendkosten extra bij maar dat maakt nog steeds € 30.
De tweede prijs is met dubbele verzendkosten, dus voor zowel HTW, als voor Alternate.
Nu het favoriete onderdeel, de setting afkraken. Dus wat zou jij wel en niet doen, of anders doen dan wat ik daar neer heb gezet en ik gedachten heb om over een paar maanden te kopen?
Ik wacht dus nog een paar maanden en dan zal het geheugenrampje ook weer voorbij zijn. Geheugen is namelijk 30-70% gestegen in vergelijking met vorige week. Dit geld in ieder geval voor DDR2 geheugen wat bij deze setting nodig is ivm de nieuwere technieken.
Ik hoop dat je broertje er ook wat aan heeft en voor wat hij over houdt kan hij nog een voeding kopen mocht hij die niet hebben of een voeding van 350 Watt hebben, ik raad je 520Watt aan als hij toch een nieuwe nodig heeft, dit kost je misschien € 50. Een leuke kast kan hij er ook nog omheen bouwen mocht hij blut willen worden
.
Maar even over wat ik hier neer heb gezet, is dit een beetje wat als game-pc?
@Olifunf:
Mocht je het in een overzicht willen hebben doordat je belangstelling hebt, dan kan dat. Heb alles in Excel staan met nog meer andere onderdelen om te vergelijken. Sorry als het geen Intel is maar ik wil nou eenmaal een AMD hebben en geen Intel Conroe
.
Klik om te vergroten...