ok, mijn uitgebreide mening over de 3 consoles en kleine toelichting
360 : vind ik een heerlijk ding, goede spellen, en de redelijke prijs, in vergelijking is deze 200 euro goedkoper dan de dure versie van de ps3, en de spellen invergelijk met de ps3 ook rond de 10 a 20 euro goedkoper ( maar ja, dan kan steeds verschillen ook met acties etc. )
wii : deze ga ik dus zeker halen, of ik nou met een joystick loop de zwaaien voor een console, of relaxt op de bank zit met een controllertje, maakt mij niet uit, je moet toch genoeg hebben gedaan in t leven
, 250 euro vind ik ook net mijn maximum voor de wii, en 60 a 50 euro voor de spellen vind ik goed
ps3 : goede console, goede graphics, en games zijn wel vet, alleen de prijs... 600 euro voor de dure versie, 500 euro voor de goedk.. nou, de mindere versie. ongeveer 70 a 80 euro voor een game ( kweenie of dat waar is, maar dat heb ik wel vaak gehoord ). maar de ps 3 laat ik dus lekker liggen.
en over de laatste console... daarom denk ik ook wel eens dat mensen m niet kopen omdat die vet duur wordt, dat is het enige wat ik alleen een beetje negatief vind van de PS3.
de wii daar in tegen is heel wat anders om uit te proberen en de helft van de prijs van de mindere versie van de ps3.
de 360 krijgt natuurlijk harstikke goede spellen zoals halo3 en gears of war, mr die worden dan ook weer normale prijs.
zo denk ik er over
Klik om te vergroten...