De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als hij nog had willen worden opgeroepen, kan hij dat nu al helemaal vergeten natuurlijk.
    Gelijk heeft ie denk ik wel.

2. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gisteren op het Sportjournaal iets gehoord over dat de 'ruzie' ging over een mop van Ruud die Van Basten in het verkeerde keelgat schoot.

Ik vond hem best grappig eigenlijk. :cool:

En Raúl ook 2 keer. :thumbs:

3. mars15

mars15 Guest

Zou psv winnen ?

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Gelijkspel denk ik. 0-0 of 1-1.

5. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik gok ook op een gelijkspel. Voorhoede is compleet weggevaagd en ze scoorden al moeilijk. Dat Cocu en Farfán maar snel terugkomen!

6. basovich

basovich Guest

ik denk eigenlijk wel op een kleine overwinning:).

zal wel een zeer moeilijke wedstrijd worden die makkelijk kan worden uitgespeeld maar door geklungel toch op een kleine 2-1 overwinning kan leiden.

gok ik :+.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hoe ging die mop?

8. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    misschien snapte ie hem niet.

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ik zal em even voor je opzoeken ;)

//edit:
    ik kende em al,m maar om de een of andere reden vind ik nu wel grappig :D

Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  10. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, van Basten moet niet zeuren. Hij bedenkt zelf van die kleuterschoolmanieren, als er dan een keer een mop wordt verteld waar hij niet om kan lachen, dan is dit toch zijn eigen schuld? :confused:

Overigens heeft Van Nistelrooy gisteren weer twee keer gescoord voor Real. Maar ja of hij nog terugkomt in Oranje... ben bang van niet :mad:

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    tja..maar ik geloof ook niet dat die flauwe mop de echte reden is waarom ie niet meer wordt opgeroepen... ;)
    hij zal gewoon een te grote mond hebben gehad. Een trainer/bondscoach heeft dan het recht om diegene wel of niet meer op te roepen. Ik zou hem dan ook niet meer hebben opgeroepen; een speler moet respect hebben voor zijn trainer, en zijn mondje houden. (een gezonde en normale discussie mag wel :))

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, balen inderdaad.
    Die twee werken niet meer samen iig.
    Die zien we voorlopig of nooit meer in Oranje.
    En nou niet denken dat die Huntelaar alles is...

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    nee alsof van nistelrooy geweldige dingen doet.......iedereen kan wel kritiek hebben maar lever die als we ons niet plaatsen ofzo. Tot nu toe gaan we aardig.......dat gezeik altijd met die van nistelrooij.....alsof hij de 7e hemel is met zijn "ervaring" of met zijn "scorend" vermogen. Een ploeg moet om van nistelrooij draaien of in ieder geval spelers hebben die hem de ballen kunnen geven zoals hij ze wil.....sommige mensen noemen het prachtige goals...andere mensen noemen het intikkertjes. Een kwal blijft het.

14. basovich

basovich Guest

idd, ik dacht echt dat hij helemaal top zou worden enzo..voor 1 seizoen dus:{. hij moet weer gaan scoren hoor anders is het daar ook snel mee over.

maar wat ik wel raar vind, VOH is nou echt de man bij celtic..maar bij psv en het nederlands elftal deed hij het nou niet zo denderend.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hij maakte best wel wat belangrijke goals in de CL voor PSV :) .

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Soms is het een kwalletje ja, maar hij liep ook te kutte met van Bommel op die training toen, dus kan ik enigzins begrijpen waarom zij uit de selectie zijn gezet.
    Ze hebben wel allebei een groot ego, dat is wel waar. Ik weet niet hoe het zit, maar van Nistelrooy heeft misschien wel een beetje gelijk.

17. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er vandaag toevallig ook andere wedstrijden dan psv worden uitgezonden op andere kanalen ?

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Probeer eens zo'n belgen kanaal :) .

of sport1 als je dat hebt.

19. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het gisteren ook al geprobeerd, helemaal niks.. Belgie heeft niks meer, bij BBC zit alles op de commerciele zenders en dat was het wel.. Wordt nog leuk bij Chelsea-Barcelona over 3 weken..

20. mars15

mars15 Guest

www.allesopeen.nl

daar kan je ALLE wedstrijden kijke voor 1.30 , betalen met je mobiel

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina