[Anime] Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 8 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat voor animes bedoel je? Van Ninja Gaiden? Ik had het over NG in het bijzonder, niet over oude anime's. ;)
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mijn AMV is klaar!

    Tadaa!
     
  3. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    netjes hoor :)
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dank je! :D

    Het is de eerste die ik ooit gemaakt heb, dus ga voor de volgende nog veel proberen te veranderen.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik moet echt weer wat anime gaan kijken, kijk het de laatste tijd echt TE weinig.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Weet iemand een anime met Ninja of Samurai (of allebie 8) ) die qua verhaal én actiescenes echt goed is? Dus ik doel op dialogen die echt goed is, duidelijk verhaal, en fatsoenlijke engelse subtitles. :)
     
  7. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    samurai champloo ;)
    peacemaker kurogane is ook wel goed maar tog iets minder dan samurai champloo
    kenshin is ook wel goed alleen langdradig
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Kenshin schijnen vooral de ova's echt helemaal het einde te zijn, ik ben ooit eens begonnen aan de gewone serie, leuk, maar af en toe wat flauw.

    Verder: Basilisk!! 24 delige serie die een soort van Romeo en Juliet verhaal vertellen in een ninja setting. Echt de moeite waard.

    Daarnaast heb je nog Ninja Scroll, geen serie, maar wel 1 van de beste animefilms.

    Samurai Champloo is imo erg saai.

    En je filmpje is erg netjes btw :thumbs:
     
  9. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    zou tog samurai champloo als eerste bekijken :mad:
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Er is ook een serie van Ninja Scroll ;)
     
  11. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm voor het eerst dat deze thread me opvalt : P.

    Ik kijk niet zo heel vaak anime maar ben op het moment vrij veel Gantz aan het kijken. Vind het wel een boeiende serie, beetje vaag maar dat is niet heel erg.

    Verder vroeger Beserker gekeken, samurai champloo (geniale animatie en actie, kortom een prachtige anime) en een beetje naruto.

    Wat vinden jullie hier van Berserker?
     
  12. mutske

    mutske Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Berserk vond ik persoonlijk heeeeel goed. Het begin was maar zozo maar de serie werd beter en beter.
    Spijtig dat niet alles vd originele manga verfilmd is.
    Kan iemand me helpen ??
    Zoek een serie over Ridders vd ronde tafel met magische Harnassen.
    Het is niet Saint-Seiya of ronin-warriors.
    Kzoek me echt suf maar vind er niets over terug. En kheb pertang toch een redelijke kennis van het anime/animatiefilm- gebeuren.
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Kijk op het moment KIBA. Erg toffe serie, al is het een beetje mild. Zoek ook nog een wat hardere serie, zoals Elfen Lied. Iemand suggesties? :)
     
  14. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Angel of Darkness is wel wat voor jouw :+

    Beschrijving:
    Angel of Darkness and is your basic run-of-the-mill college freshman girls in short skirts-turned lesbians by an evil force which thrives on human lust story. The evil school director has turned into an S&M slut who kidnaps girls and gives them to this possessed school teacher guy who plants weird creatures in their vaginas which take over their bodies and make them into sex zombies.

    even serieus, ga bij een anime site waarbij ze alle verschillende anime's neerzetten zoeken op het horror genre :)
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2006
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik geloof dat ik al niet meer verder hoef te zoeken. :+
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Dat is volgens mij echt TE fout.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Angel of Darkness... echt mijn kopje thee :9 ;)

    Ik heb ooit een hentai gedownload iets met een 'r' als eerste letter, weet niet meer de exacte naam, maar het is geloof ik 1 van de meest bekeken Hentais. Ik vond er iig weinig aan, even snel doorheen gescrolld, maar als er een gouden penis in voorkomt hoeft het voor mij al niet meer :+

    Ik heb net Elfen Lied helemaal uitgekeken. Een behoorlijk vermakelijke serie. Echter de serie oogt wel wat 'leeg', de actie is direct vanaf ep 1 gruwelijk grof waardoor je er in de loop van alle 13 eps een beetje ongevoelig voor wordt.

    Ik ben nu begonnen aan Berserk en heb er de 1e 3 eps op zitten. Een behoorlijk gedateerde serie maar zeker de moeite waard! Goed verhaal, aparte tekenstijl (met mooie stilstaande beelden door elkaar) en soepel lopende actie! Aanrader!
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    erg coole serie, maar ik het einde is kut. (heb wel gehoord dat het in de manga doorgaat, dus misschien moet ik die maar lezen. Weet iemand dit?)
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Weet iemand een site met alle torrents van Samurai Champloo? Na het zien van een AMV vond ik 'm wel vetjes. ^^
     
  20. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    WAHHH ERGO PROXY IS KLAAR KIJKEN!!! :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina