Project Gotham Racing 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Met vrienden is PGR3 echt leuk, alleen online is kut om de volgende redenen:

    Je kan elkaar te makkelijk laten spinnen
    Je kan afsnijden
    Je kan wallbashen en wallriden
    Je kan shiftglitchen en starten in 2de versnelling

    Dit zijn dingen die gewoon beter hadden moeten worden, en die in de andere onlineracers ook beter ZIJN. Dus niks perfectionisme. Deze prestaties zijn allang vertoond, en nog wel op de current-gen consoles.

    GT4 speel ik wel offline omdat het zo'n 500 tot 600 uur duurt voordat je er doorheen zit. PGR3 is uit te spelen in zo'n 6 uurtjes, en vanwege de AI die slechter en slomer is dan in GT4 is er niet veel meer te beleven.

    Maar zoals ik al zei, met vrienden is deze game WEL leuk, omdat je dan je eigen regels bepaald. Maar Test Track, Race Against the Clock, Tournaments en Xbox Live Career zijn allemaal stuk voor stuk mislukkelingen (denk aan ghost cars die niet werken en niet uit kunnen, denk aan de crappy tijdmeting, denk aan de XBLC waar je met niemand kan connecten of aan de 'achteruitrij tijden' op Test Track)

    Ik kan me goed voorstellen dat je daar niet blij mee bent, maar je moet er wel wat mee doen, want anders blijf je dit houden. En sorry hoor, maar de punten die ik noem zijn voor een developer als Bizarre echt niet moeilijk te verbeteren hoor.

    GT:HD wordt gelaunched in December.

    Maargoed, ik zag net deze screen in de PS3 games thread. Het lijkt erop dat Gran Turismo ook met een gedetaileerde cockpitview op de proppen komt.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2006
  2. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    In een goed racespel moeten veel moeilijkheidsgraden zitten vind ik. De PGR serie doet dat heel goed met 5 types. Jammer dat hardcore in PGR3 met hard in deel 2 te vergelijken is. Hopelijk krijgt Forza er ook wat graden bij, maar aan de andere kant kan je al wel hulpmiddelen aan en uit zetten. Maar das toch anders.
     
  3. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    HARDCORE races in PGR3 is voor mij perfect, maar als het om genoeg punten te krijgen tussen die pionnetjes gaan is voor mij te moeilijk, ik bedoel hoe krijgt iemand 5000+ punten?
     
  4. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    combo maken
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Door een combo te maken. Je kan zelfs 5000+ halen zonder ook maar door één conegate gereden te zijn. Gewoon lekker veel driften en alle pionnetjes meenemen. Dan moet je uiteindelijk wel meer dan een ton kunnen halen.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :lol:

    dat is volgens mij alleen voor de hardcore gamers weggelegd, hoe vaak, en met wat voor auto ook, ik kom nauwelijk boven de 1000/2000 uit 8)

    dus iedereen die zegt dat PGR3 te gemakkelijk is, speelt het spel gewoon té vaak :+
     
  7. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook, ik probeer meer dan 20x combo's enz. ik kom tussen de 1000 en 1500 dus het maximale voor mij een medium plaat....
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Erm Zilver in pgr2. Alle races in PGR3 op hardcore kan je doen met 5 vingers in je neus, in PGR2 kon dat echt niet...
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    wat zei ik nu 8):
    je speelt het gewoon te vaak, zo gemakkelijk is het helemaal niet ;)

    zo een beetje 99% van de mensen die dit spel hebben zijn niet zo hardcore als sommige hier :b:

    (bv. JeePeeNL, MetalMark, FredKroket (al is die nergens meer te bekennen op xbw:+) )
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2006
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    99%? dat is nog best veel :+. Owja en reken daar: Traxx, Stefanie, SVS ook nog maar bij op ;)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ja die bedoel ik (als die XBW competitie niet was gesloten, weet ik zeker dat ik ze had onthouden :+ )

    en gewoon ff uit interesse: hoeveel uur heb jij PGR3 gespeeld? :9
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    297 uurtjes :eek:

    En die klok is ook nog naar de klote 8)
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Tja, je moet toch zeker boven de 10.000 uit moeten komen. Als je geen muren raakt moet dat toch lukken? Gewoon elke bocht met de handrem nemen. Ik heb ergens 6.000 kudo's gehaald, maar dat was geen Cone Challenge maar en Hotlap :+ Stond daarmee 7de van de wereld :)
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk het is maar hoe je het bekijkt.
    Je kan óf proberen de positieve dingen in een game te zien, óf je te ergeren aan de minpunten, die elke game wel heeft, jouw keuze.

    Ikzelf zie PGR3 als één van de beste racegames die er gemaakt zijn.
    Kwalitatief, nee... De basis is goed, maar zoals al aangegeven zijn er in de details heel wat slordigheden die er vooral zijn door de realeasedate waar ze zich aan moesten houden. Kwalitatief niet de beste dus, maar waarom heb ik er dan toch 300+ uur opzitten? en blijf ik de game in m'n CD-lade doen? en heb ik nog steeds geen behoefte om andere spellen te kopen? Omdat ik de game toch gigantisch leuk vindt om te spelen.

    Soms staat kwaliteit los van speelplezier, en deze game is daar (voor mij athans) het perfecte voorbeeld van... PGR2 was geweldig, maar deze game speel ik veel intensiever.

    Wat ik bedoel te zeggen is dat, soms moet je je gewoon niet proberen te ergeren aan de minpunten, maar te genieten van de dingen die je wel leuk vindt. En tuurlijk zit ik zat te vloeken als ik weer eens een onzichtbare muur aan de binnenkant raak, als de automayische versnellingsbak weer dom doet, en als je al die nerds ziet cheaten voor een nummer 1 plaats enga zo maar door... Maar ik blijf het spelen, omdat IK PGR3 een geweldige game vind.

    Kijk, JP heeft in eerste instantie een voorkeur voor GT, en zal wat ik hierboven beschreef eerder genieten van de positieve dingen die GT hem brengt, en hij moet zich kunnen verplaatsen dat bijvoorbeeld een Marius dat juist doet met PGR3, en vica versa ook...

    Maarja, dat is mijn bescheiden mening :)
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Nou ja, ik denk dat je PGR3 speelt omdat de Xbox 360 momenteel niks anders te bieden heeft. TDU en Ridge Racer zijn niet echt jou ding, en dan blijft er niet veel over. Denk je dat je PGR3 nog veel zal aanraken als Forza 2 en GTR ook in jou bezit zijn? Ik betwijfel het.

    Maar iemand op Xbox.com had wel een goede post. Het enige wat ze moeten doen om PGR4 een succes te laten worden, is in PGR2 meer polygonen te stoppen en die game uit te laten brengen voor de 360. Gewoon PGR2 dus, met dezelfde steden, dezelfde auto's alleen met veel mooiere graphics. Hier en daar nog een paar banen toevoegen, een paar auto's, en de game ligt klaar voor gebruik :)
     
  16. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    @ dulle NL

    als al teveel speelt als je in de cone challenge meer dan 1500 haalt vink beetje overdreven ... speel zelf echt niet zo veel pgr3 ben nu pas bezig de game op goud en platina uit te spelen en ik kom bij de cone challenges bij de waar ik bijv 6.5 moet hebben dat ik daar steeds 3000/4000 haal :mad:

    je moet ook wel een goeie drift wagen ervoor pakken he:

    tvr cabrera speed twelve en de tvr sagaris zijn top wagens voor de cone challlenge

    @jee pee nl
    stuur ze maar een mailtje dan ;-)
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2006
  17. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    ik 52 uur game uitgespeeld, online en alle auto's dat ik wil. Ik heb de game sinds 21 december. En ik speeld die game best wel vaak, maar 279 is ECHT veel.
     
  18. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    ik zit ook al 200+ zo langzamerhand :9 en die cone challenge zijn makkelijk gewoon paar keer proberen..
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Volgens mij zit ik al op de 350+, alleen staat mijn klok al 3 maanden op 297.
     
  20. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, bij PGR2 blijft de klok bij mij ook hangen zo rond de 298 uurtje. Inmiddels zit ik wel bijna of over het driedubbele. Dat krijg je als je jaren vrijwel alleen hetzelfde spel intensief speelt.

    nog ff over dat 5000+ punten gedoe: je hoeft het niet vaak te spelen, sommige mensen hebben gewoon aanleg voor racegames en sommige zullen er nooit echt goed in worden. Maar wat maakt het uit. Je hoeft niet alles op hardcore uit te spelen, je mag ook voor een tijdje tevreden zijn en het later misschien weer een keer proberen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina