Met vrienden is PGR3 echt leuk, alleen online is kut om de volgende redenen:
Je kan elkaar te makkelijk laten spinnen
Je kan afsnijden
Je kan wallbashen en wallriden
Je kan shiftglitchen en starten in 2de versnelling
Dit zijn dingen die gewoon beter hadden moeten worden, en die in de andere onlineracers ook beter ZIJN. Dus niks perfectionisme. Deze prestaties zijn allang vertoond, en nog wel op de current-gen consoles.
GT4 speel ik wel offline omdat het zo'n 500 tot 600 uur duurt voordat je er doorheen zit. PGR3 is uit te spelen in zo'n 6 uurtjes, en vanwege de AI die slechter en slomer is dan in GT4 is er niet veel meer te beleven.
Maar zoals ik al zei, met vrienden is deze game WEL leuk, omdat je dan je eigen regels bepaald. Maar Test Track, Race Against the Clock, Tournaments en Xbox Live Career zijn allemaal stuk voor stuk mislukkelingen (denk aan ghost cars die niet werken en niet uit kunnen, denk aan de crappy tijdmeting, denk aan de XBLC waar je met niemand kan connecten of aan de 'achteruitrij tijden' op Test Track)
Ik kan me goed voorstellen dat je daar niet blij mee bent, maar je moet er wel wat mee doen, want anders blijf je dit houden. En sorry hoor, maar de punten die ik noem zijn voor een developer als Bizarre echt niet moeilijk te verbeteren hoor.
GT:HD wordt gelaunched in December.
Maargoed, ik zag net deze screen in de PS3 games thread. Het lijkt erop dat Gran Turismo ook met een gedetaileerde cockpitview op de proppen komt.
Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2006