[Formule 1] Seizoen 2006 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

1. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet het nog niet, of Albers in een spyker zal stappen volgend jaar. Ik denk nog steeds dat ie in een SuperAguri-Honda gaat rijden.

Dat verklaard dan ook meteen waarom ie het op 8 oktober bekend gaat maken, dat is namelijk de Grand Prix, van, Japan!

En er is volgens mij nog een andere Nederlander, die ook wel erg graag een plekje bij Spyker zou kunnen en willen invullen, die rijdt nu nog drie races bij Red Bull. En Klien zou ook erg goed zijn voor Spyker, want hij heeft Coulthard bijna altijd verslagen dit jaar, hij had wel veel pech (vooral in Monaco)

En Chris wou volgens mij altijd al voor een 'fabrieksteam' uitkomen.

2. JeePee

JeePee Guest

Dat is Spyker toch ook :+

3. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    De la Rosa is ook brandhout. Dan zie ik nog liever Klien, die heeft tenminste bewezen dat hij soms ook sneller kan zijn dan DC. Iemand die toch jaren een subtopper geweest is.

Beide coureurs (Klien en de la Rosa) hebben al redelijk wat ervaring. Het zijn geen 'Karthikeyans' of 'Yoongs', zeg maar. Ik denk ook niet dat er veel verschil inzit tussen het niveau van beide rijders, maar ik denk dat Klien op dit moment de betere 'vorm' heeft van de twee.

Ik ben het wel met je eens dat ze misschien een talent kunnen uitproberen. Alleen dan moet het er wel eentje zijn waar je 90% zeker van bent dat hij zal slagen en niet eentje die 50% kans heeft en dus ook enorm door het ijs kan zakken.

4. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Albers rijdt volgend seizoen gewoon bij Spyker :)

Bron: F1-Club.be

5. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Heel goed nieuws, zat ik weer goed met m'n voorspelling. :9 Alhoewel deze niet zo heel moeilijk was. :)

En Massa moet z'n motor wisselen en dus 10 plekken terug op de grid. :cool:

6. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das toch niet zo mooi, de verkeerde coureur krijgt motorpech. Echt juichen kan je pas als schumacher tien plaatsen terug moet.

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Waarom? Het is juist goed voor de spanning in het WK als dat niet gebeurt. Niet met Schumacher en niet met Alonso. Ik hoop dat beide tot het einde van dit seizoen bespaart worden van mechanische pech zodat ze het op de baan uit kunnen vechten.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Ik gun Schumacher de titel meer dan Alonso maar ik vind ook dat hij het gewoon moet verdienen en niet profiteren als Alonso bijv. 2x uitvalt. Al zou Schumacher er naartuurlijk niets aan kunnen doen als het gebeurt

9. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Het zou een mooie afsluiter zijn van een indrukwekkende carriere.
    Maar wie het ook wordt, hij heeft het verdient. Beide hebben er dit jaar imo toch voor moeten knokken. Tuurlijk zo nu en dan geholpen door pech of een mindere auto bij de tegenstander, maar dat blijft altijd een factor bij de autosport.
    Waar ik op hoop zijn nog een paar spannende laatste races. En die kans is groot zolang geen van beide uitvalt.

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Agree. Niets gaat boven een mooi gevecht op de baan. Als je dan wint heb je ook een beter gevoel dan wanneer je wint, omdat iemand met pecht uitvalt.

11. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Ze moeten het inderdaad gewoon op de baan uitvechten, zoals in Turkije of San Marino. Niet dat de potstops het weer bepalen of mechanische pech van de ander. Dat Massa een motorwissel heeft gehad is alleen maar goed, nu zal die geen buffer kunnen zijn voor Schumacher :).

Wurz trouwens tweemaal de snelste bij de vrije traingen :cool:

12. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook liever een eerlijk gevecht op de baan maar omdat ik Alonso liever kampioen zie worden vind ik het niet erg als een Ferrari z'n motor moet wisselen. :)

13. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ralf wint toch wel :cool:

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Duurt denk wel weer even voordat Ralf een GP wint (helaas).
    Gaat Wurz eigenlijk nog eens een stoeltje bemachtigen of blijft ie testrijder? Met trainingen rijdt ie altijd wel goed, zover ik merk.

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Wurz zit volgend jaar toch bij williams?

16. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Wurz rijdt volgend jaar idd bij Williams :cool:

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Mooi dat Massa een motorwissel heeft. Misschien wordt Fisico dan toch nog 3e in het WK \o/

Ik denk overigens niet dat er een gevecht zal komen, tenzij Renault veel goede tests achter de rug heeft. Als de situatie namelijk net zo blijft als in Monza, walst Schumacher over Alonso heen denk ik. In Turkije finishte Alonso dan wel voor Schumacher, maar dat was niet onder normale omstandigheden.

Ik hoop dat ik ongelijk ga krijgen.

Op Autosport.com stond trouwens dat er voor zondag een flinke regenval verwacht wordt. Laten we het hopen. Dit maakt het alleen maar mooier :thumbs:

18. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, in regen zijn de michelins weer beter dus dat is goed nieuws. Ik hoop overigens dat het wk echt pas in de laatste race wordt beslist, als schumacher 1 punt voorsprong heeft op alonso, hem van de baan probeert te rammen maar vervolgens zelf in de vangrail beland. Een passend einde voor een van de inderdaad onsportiefste coureurs in de geschiedenis van de formule 1

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Haha laat me niet lachen. Met heftige regenval gaan ze zeker weten op regenbanden rijden, en met die banden is bridgestone al jaren heer en meester! Met de intermediates is michelin idd beter dit jaar, maar met echte regenbanden niet!
    Toch?O-)

20. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is niet te zeggen, we hebben nog niet echt de full wets van michelin in actie gezien, enkel de intermediates

Deel Deze Pagina