als je wilt dat niemand zich ermee bemoeit moet je de pm of e-mail gebruiken. dit is een openbaar forum dus het is nogal logisch dat andere mensen zich ermee bemoeien.
ontopic: het maakt mij ook niet uit wat andere mensen vinden, ik vind gewoon pes(6) gewoon een beter, leuker voetbalspel dan fifa,teminste als je voor realisme gaat, als je gewoon af en toe een snel potje voetbal met veel goals wilt spelen dan moet je voor fifa gaan.
en zeg a.u.b. niet dat ik niet weet waar ik het over heb. ik heb fifa 99 tot 2004 gespeeld daarna overgegaan op pes en in het begin vond ik het niet echt leuk. maar als je eenmaal over een bepaald punt bent dan is het zoveel beter dan fifa.ik heb fifa 2006 weer gekocht om het een kans te geven, en omdat er nog geen next gen pes was, maar als ik fifa speel dan klopt het gewoon niet. mannetjes lopen niet goed, teveel ruimte op het middeveld, spelers lopen te snel in vergelijking tot de bal snelheid enz. ik heb me met fifa 2006 zeker vermaakt maar toch zat na 2 weken weer pes 5 in me 360.
ik heb ook genoeg vrienden die alleen fifa wouden spelen en nooit pes omdat het niet leuk was. de meeste heb ik pes geleerd en daarna wouden ze nooit meer iets anders spelen simpelweg omdat het gewoon telkens leuker word.
en het klopt ook wel dat fifa steeds beter word maar ze kijken alleen maar af bij pes, niet dat dat erg is, maar op het moment dat je afkijkt kan je nooit beter zijn dat het gene waar je van afkijkt.
Laatst bewerkt: 30 sep 2006