1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 6 vs FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 2 aug 2006.

?

Welke koop jij?

Peiling gesloten op 6 nov 2006.
  1. Fifa 2007

    42 stem(men)
    19,0%
  2. PES 6

    134 stem(men)
    60,6%
  3. Beiden

    14 stem(men)
    6,3%
  4. Geen van beiden

    30 stem(men)
    13,6%
  5. Andere voetbaltitel, namelijk.....

    1 stem(men)
    0,5%
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Slaap lekker haha.

    Als je Fifa realistischer vindt dan PES dan heb je echt geen verstand van voetbal. In PES worden de spelers gewoon moe hoor, je hebt geen idee waar je het over hebt.

    Je kunt alles zeggen, je kan Fifa beter vinden. Maar realistischer is het pertinent niet, of je nu een fan bent of niet.

    Fifa is altijd zo ontzettend gescripted dat het boring is. Constant van dezelfde plek exact dezelfde schoten produceren was ook nog in Fifa WC 2006 nog aanwezig. Fifa kijkt niet voor niets steeds naar PES en probeert het spel na te maken. Waarom is dat denk je?
     
  2. Real_Guru

    Real_Guru Guest

    sorry maar dan moet jij toch maar eens naar de nieuwe trailer kijken van fifa 07 op gametrailers.com en dan zul je zien dat fifa een hele andere weg inslaat en dat je dus niet zo moet brabbelen =)
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik stel je een kleine vraag:

    Heb je Fifa 2007 op de Xbox360 gespeeld? Dacht ik al. Ten tweede kun je pas oordelen of een voetbalgame realistisch is op het moment dat je het zelf speelt. PES6 is iig ontzettend realistisch op de Xbox360, en ik betwijfel het of Fifa 2007 uberhaupt maar in de buurt kan komen qua realisme. De current gen versie van Fifa 2007 lijkt iig weer nergens op. Het is niet voor niets dat bijna alle voetbalfans zeggen dat PES realistischer is.

    Wie oordeelt er hier nu over een spel die je niet gespeeld hebt? Jij zegt dat Fifa realistischer is dan PES. Ik ga dan uit van de versies die op dit moment op de markt zijn. En van die versies is PES5 nog altijd realistischer dan Fifa 2006 WC of Fifa 2007 op de current-gen consoles.
     
  4. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Is nederlands te moeilijk voor je?
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Ik denk eerder dat hij je mening gewoon niet deelt. Ik heb ook nog nooit iemand horen zeggen dat mensen voor PES gaan omdat dit niet als voetbal voelt maar als een spel. Ik denk toch echt dat dat eerder voor Fifa geldt eigenlijk.
     
  6. Real_Guru

    Real_Guru Guest



    Owja jij hebt hem zeker al gespeeld en dan nog iets hou gewoon je bek als je toch alleen maar als een fanboy kan reageren dankje =)
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Sorry???

    WTF is jou probleem kerel. Ik geef mijn mening. Doe dus ff niet zo dapper knul. Het staat je namelijk niet. Als je niet kunt winnen van me in een discussie waardoor je blijkbaar stoer moet gaan doen, ga dan lekker weer met je lego spelen.

    For your information: Ja, ik heb PES6 op de Xbox360 gespeeld. In Leipzig op de gamesconvention :b:. Als je de thread had doorgelezen had je dat geweten. Ik kom namelijk met feiten over een game die ik persoonlijk heb gespeeld. Jij komt met filmpjes aanzetten, speel het eerst en praat dan.

    Met je hou je bek...... Voel je je wel helemaal lekker. Kom maar met feiten, dan veeg je ik totaal van de tafel in een discussie.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2006
  8. Real_Guru

    Real_Guru Guest

    hoe weetje nou dat fifa een kut game is die game is nog nooit speelbaar geweest of jij zit hem al af te zeiken en ja je bent een fanboy dus doe niet alsof je slim bent en probeer me niet uit te lullen
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Waar zie je staan dat ik zeg dat Fifa 07 op de Xbox360 een kutspel is? Als we het hebben over Fifa 2007 op de current-gen dan zeg ik volmondig: " Ja, Fifa 2007 stelt nog steeds niks voor" want ik heb de PC versie gespeeld en die is minder realitisch dan PES5 of WE10.

    Ik oordeel niet over Fifa 2007 op de Xbox360, maar ik zeg wel wat ik ervan verwacht. Filmpjes zeggen niets over hoe een spel speelt, vandaar dat ik wel kan zeggen dat PES6 op de 360 erg fijn en realistisch speelt.

    Dat jij verwacht dat Fifa 2007 met de nieuwe engine een leuk en realistisch voetbalspel gaat worden vind ik hartstikke leuk voor je. Als je vervolgens een beetje moeite hebt om een discussie te hebben over welke van de twee games op de Xbox360 beter is zit je blijkbaar in de verkeerde thread. Dan moet je lekker in de Fifa2007 thread gaan kijken.

    Volgens mij heb ik jou zien posten dat je al weet dat Fifa 2007 een topper gaat worden. En je zegt net dat er nog geen speelbare versie van Fifa 2007 op de 360 is geweest. Knap hoor, dat weet je dan wel, maar als ik vervolgens verwacht dat het spel niet zo top gaat worden (zonder te zeggen dat het zo is) dan reageer je als een klein kind dat gaat janken omdat hij niet kan winnen.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2006
  10. Real_Guru

    Real_Guru Guest

    ehmm.. dit is toch echt een thread over fifa 07 VS pes6


    nou dan zit je hem toch al af te zeiken voordat je hem ooit hebt gespeeld..!
    oftewel OORDELEN

    Mzl. nu ben ik eten en ga jij nu maar snel je broertje vervelen ofso. Want met jou een discussie voeren valt niet mee
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja,

    Dit is een Fifa 2007 vs PES6 thread. Vandaar dat ik discussier over welke game beter is. Gek hè?

    Ik oordeel niet, ik zeg wat ik verwacht. Dat is wat anders dan oordelen. Ik zeg namelijk nergens dat Fifa 2007 op de Xbox360 een kutspel is. Ik heb het meer over PES6 want die game heb ik gespeeld. Ik heb het verder gehad over Fifa 94 t/m Fifa 2007 op de current-gen. Die heb ik allemaal wel gespeeld en die vind ik stuk voor stuk minder realistisch dan PES/WE.

    En smakelijk eten en helaas heb ik geen broertje om te vervelen, dus wacht ik wel tot je uitgegeten bent.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2006
  12. Real_Guru

    Real_Guru Guest

    .. hoezo moet ik dan in de fifa 07 thread gaan kijken??
    begin niet tegen me aan te lullen als je zelf nog niet eens weet waar je het over hebt.

    ps. heb je een half uur op mij zitten te w8en tot ik weer wat heb gepost.. nou dan moet je toch echt eens een leven krijgen.
    maar ik hou er nu mee op want ik zit niet te w8en op een waarschuwing of ban, veel plezier verder
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Omdat je duidelijk een voorkeur hebt voor Fifa en geen discussie wilt voeren (aan je posts te zien). Dan moet je toch echt in de Fifa thread zijn, dan kan je lekker fanboy-achtig posten. Je hebt ze allebei nog niet gespeeld, dus je kan niet zeggen dat Fifa 07 een toppertje in wording is. Het is sowieso al een uitgeklede versie ten opzichte van de current-gen versies. Cyrax heeft PES 6 al gespeeld, dus hij weet wel waar hij over lult. Hij onderbouwt zijn stelling met argumenten. Zou je ook eens moeten proberen ;)
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Real Guru, het spijt me, maar ik geef Cyrax hier zeker in gelijk. Hij weerlegt op een nette manier jouw woorden (je hebt nieuwe filmpjes gezien en dus wordt Fifa 07 op de 360 een topper) en vervolgens zeg je dat hij zijn bek maar moet houden.

    Een forum is een manier om te discussieren met anderen. Het is erg makkelijk om hier zulke termen te gebruiken. Termen die je in reallife niet zo snel tegen een ander zult zeggen.

    Als ik met iemand discussier en diegene zegt "hou je bek" tegen mij, dan is het voor mij afgelopen. Ik had niet eens meer gereageerd op je, ik had je gewoon genegeerd....

    Ik ga er maar vanuit dat je het niet op die manier bedoelde, dus nu weer ontopic.

    Ik denk ook (van wat ik zie) dat Fifa 07 op de 360, totaal niet te vergelijken is met de current-gen versie. De speelsnelheid is naar beneden gebracht en de bal lijkt idd minder scripted. Ik heb echter gelezen dat Fifa een totaal nieuw animatiesysteem gebruikt. Gek genoeg zag ik in enkele filmpjes animaties die ik herken van vroegere versies. Daarom ga ik twijfelen...

    Ik ga de demo van Fifa 07 zeker proberen en als het goed speelt dan koop ik hem ook zeker wel. PES6 staat voor mij echter vast.

    Ohw.. en jij zei dat de spelers niet moe worden bij PES (zag je in het filmpje zei je): Bij PES kun je aangeven of je spelers moe worden ja of nee. Standaard staat dat aan. Tuurlijk loopt een mannetje als hij gepasseerd is eerst achter zijn directe tegenstander aan. Zeker als je één-op-één speelt. Dat zijn dingen die in te stellen zijn bij PES. Je kunt er zelfs voor zorgen dat één speler een vrije rol krijgt (bijv. op het middenveld). Je kunt looprichtingen aangeven, zodat je je eigen systeem kunt creeren. Bijna alles kan met PES.

    Ga het spel nou niet afzeiken op een paar filmpjes. Als we dat zouden doen, dan zou ik Fifa 07 nu al helemaal kunnen afzeiken, want het positiespel klopt van geen kant (te zien in de filmpjes).

    Wacht nou gewoon tot de demo's beschikbaar zijn en oordeel dan pas. Van PES weet je gewoon dat het een goede game zal worden. Realistisch voetbal. Bij Fifa (en daar zijn ze zelf verantwoordelijk voor) moet je dat ALTIJD afwachten, want praatjes maken kunnen ze als de beste...
     
  15. Real_Guru

    Real_Guru Guest

    dat kun je dan wel over mij zeggen maar dan kun je cyrax er net zo goed bij-betrekken. en btw ik zou ophouden over het gezeik.!
    en btw ik mag toch zeker wel mijn mening uiten!/
    En dan nog iets, ik heb hier eerst gepost over dat ik pes 6 zou gaan halen om die en die reden en toen kwam daar fifa 07 aan met een geheel nieuwe engine en ben ik veranderd van mening en dus denk ik er wel sirrieus goed over na en dan begint een of andere ****** tegen me aan te lullen en dan ga ik met HEM discusieren dus ik snap zoiezo al niet waar jij je mee bemoeit =)

    En nu houdt ik er echt over op
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 sep 2006
  16. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    als je wilt dat niemand zich ermee bemoeit moet je de pm of e-mail gebruiken. dit is een openbaar forum dus het is nogal logisch dat andere mensen zich ermee bemoeien.

    ontopic: het maakt mij ook niet uit wat andere mensen vinden, ik vind gewoon pes(6) gewoon een beter, leuker voetbalspel dan fifa,teminste als je voor realisme gaat, als je gewoon af en toe een snel potje voetbal met veel goals wilt spelen dan moet je voor fifa gaan.

    en zeg a.u.b. niet dat ik niet weet waar ik het over heb. ik heb fifa 99 tot 2004 gespeeld daarna overgegaan op pes en in het begin vond ik het niet echt leuk. maar als je eenmaal over een bepaald punt bent dan is het zoveel beter dan fifa.ik heb fifa 2006 weer gekocht om het een kans te geven, en omdat er nog geen next gen pes was, maar als ik fifa speel dan klopt het gewoon niet. mannetjes lopen niet goed, teveel ruimte op het middeveld, spelers lopen te snel in vergelijking tot de bal snelheid enz. ik heb me met fifa 2006 zeker vermaakt maar toch zat na 2 weken weer pes 5 in me 360.

    ik heb ook genoeg vrienden die alleen fifa wouden spelen en nooit pes omdat het niet leuk was. de meeste heb ik pes geleerd en daarna wouden ze nooit meer iets anders spelen simpelweg omdat het gewoon telkens leuker word.

    en het klopt ook wel dat fifa steeds beter word maar ze kijken alleen maar af bij pes, niet dat dat erg is, maar op het moment dat je afkijkt kan je nooit beter zijn dat het gene waar je van afkijkt.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2006
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    @Real Guru,

    Hou idd maar op. Nu ben ik weer een of andere ******* enz.enz. Je kunt blijkbaar de discussie niet aan. Erg vervelend en daarom verwees ik je door na het Fifa 2007 topic. Want daar zitten allemaal mensen die Fifa een warm hart toedragen. Daar kun je lekker fantaseren hoe geweldig Fifa 2007 op de 360 zal gaan worden.

    In deze thread is het de bedoeling om discussie te voeren en te vergelijken. Vergelijken tussen PES6 en Fifa 2007. Ik kom met feiten over PES6 (die heb ik gespeeld op een HD-televisie) en ik kom met verwachtingen over Fifa 2007 op de 360. Ik kom ook met feiten over Fifa 2007 op de current gen, die heb ik ook gespeeld. En dat was niet denderend. Dat Fifa 2007 een andere engine gebruikt en er in filmpjes leuk uitziet wil dat nog niet zeggen dat Fifa 2007 op de 360 even de voetbalgames wereld op zijn kop gaat zitten. Dat zegt EA namelijk al sinds 1970.

    Je mag gerust je mening uiten, graag zelfs. Maar als anderen dat dan doen en je roept dat die hun bek moeten houden heb je discussie allang verloren. Je hebt gewoon geen weerwoord dat je kunt weerleggen met argumenten en daarom ga je schelden. Ik voer met jou geen discussie, want dat doe je minstens met 2 mensen. Jij voert geen discussie, je schreeuwt alleen maar en zegt niets.


    En nee:

    Ik heb niet op je gewacht hoor, ik moest ook eten van mijn vriendin. Het was een klein beetje sarcastisch bedoeld, maar dat geeft niets hoor.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2006
  18. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    ah nee he probeerd hier cyrax ook al zijn mening aan andere mensen op te dringen hahahaha

    nee zonder dollen ik ben zelf met oa cyrax mee geweest naar de GC in Leipzig en ik heb daar ook pes 6 gespeeld en die is super ik heb ook fifa 2007 gespeeld op de ps2 en die vond ik erg slecht maar ik ben wel benieuwd hoe hij voor de 360 gaat worden , we zullen het wel zien.
     
  19. Real_Guru

    Real_Guru Guest


    Sorry maar ik praat niet tegen mijn computer.
    Miss. dat jij dit doet, maar dat betekend niet automatisch dat ik dit ook doe.
     
  20. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan begrijpen dat je voor PES6 gaat, maar ga niet de hele thread FIFA 07 zitten af te kraken. Want ik en een paar andere gaan voor FIFA 07, en jij verandert waarschijnlijk niet onze beslissingen....Ok PES6 is goed, maar niet voor IEDEREEN de voetbal spel.
     

Deel Deze Pagina