[Formule 1] Seizoen 2006 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Waarom zeg je dan de michelins in de regen beter zijn? Je spreekt je zelf nu enigzins tegen!

2. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Bridgestone was in 2002 en 2003 idd beter, maarre daarna kun je het niet meer beoordelen. In 2004 regende het helemaal niet, in 2005 alleen in Spa (die Michelin overigens won) en dit jaar alleen in Hongarije (die werd ook gewonnen door Michelin). Maar in deze twee banen is volgens mij niet met de fullwets gereden (de band waar jij op doelt), dus om nou te zeggen dat Bridgestone al jaren beter is, lijkt me ook niet logisch.

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ok, maar om te zeggen dat michelin beter is zoals Kevin doet lijkt me ook niet logisch dan;)

4. JeePee

JeePee Guest

Alonso op pole, Fisico tweede.
    Dat is een mooie buffer voor Alonso.
    Ook Doornbos had een nette kwalificatie!

Ik heb geen idee wat de race gaat brengen morgen. Met die weersomstandigheden weet je het nooit!

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Fisico heeft idd goede zaken gedaan vandaag. Hij 2e en Massa achteraan. De 3e plek in het WK komt steeds dichterbij :thumbs:

6. JeePee

JeePee Guest

Je vergeet Kimi :cool:

7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
  8. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Doornbos :thumbs: Misschien morgen een of twee puntjes scoren zou mooi zijn :)

Was zeker een mooie kwalificatie, altijd spannend met de regen. Jammer dat Albers de tweede groep niet gehaald heeft, maar ik verwacht dat hij morgen gewoon weer sneller zal zijn dan Monteiro.

Ik hoop op regen en volgens het weerbericht zal er morgen zeker wel wat water gaan vallen in China :)

EDIT: Goed nieuws voor Spyker

Bron: Nu.nl

Gelukkig hebben ze dus Ferrari motoren gekozen, ik had eigenlijk verwacht dat ze Cosworth motoren zouden krijgen. Wie weet wat ze volgend jaar kunnen: Ferrari motoren, Mike Gascoyne. Een paar punten voor Albers volgend jaar zal mooi zijn :)

Laatst bewerkt: 30 sep 2006
  9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik hoop dat Spyker het nieuwe 'Sauber-team' gaat worden. Altijd een beetje in de middenmoot en toch een redelijk aantal punten weten te scoren elk seizoen. En het moet best mogelijk kunnen zijn, misschien niet direct volgend jaar, maar over 2 jaar zou het best moeten kunnen. Sauber gebruikte ook altijd Ferrari-motoren en Mike Gascoyne is ook zeker iemand die je team vooruit kan helpen.

Nou hopen dat ze naast Albers een andere ervaren coureur neer kunnen zetten. Klien of de la Rosa, die vaak genoemd worden, zijn daarvan twee goede voorbeelden. Ik hoop iig niet dat ze weer met nieuwe rookies van de categorie Karthikeyan, Rosset of Yoong aan komen. Dat deed Sauber namelijk ook nooit. Als er een rookie kwam, was het ook een goede (Massa, Raikkonen). Van mijn part komt Doornbos weer naast Albers rijden. Hij heeft het vandaag zeker goed gedaan :thumbs:

10. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Go Renault. \o/

11. JeePee

JeePee Guest

Albers laatste omdat hij niet gewogen had.
    Ach, 3 plekken verlies :9

12. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Wel jammer dat hij terug is gezet, maar drie plekken is idd te overzien. Massa had hem toch wel ingehaaldd en ik verwacht wel dat Albers de Super Aguri's en Monteiro wel weer zal inhalen in de race.

13. JeePee

JeePee Guest

Prachtige race _O_ met natuurlijk weer Kimi als uitvaller die een zeer reële kans had op een overwinning.

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie wedstrijd, viel er op de helft in, maar die helft was geweldig :cool:

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Idd mooie wedstrijd. Jammer dat Fisico juist niet vooruit te branden was met die slicks. Hij had anders de race kunnen winnen. Maar hij heeft iig weer de derde plek terug in het WK :thumbs:

16. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg mooie race. Dit is de 3de race die ik gekeken heb dit seizoen :eek:
    Dit seizoen niet echt gevolgd dus...
    Ik viel dr op de helft.. maar van wat ik gezien heb vond ik het echt een prachtige race.

Wat er nu allemaal gebeurde in de laatste bocht bij P4/5/6/7...
    Maar zo hoort een laatste bocht iig te zijn vind ik :D
    Ipv dat iedereen 4 seconden voorsprong op elkaar heeft

Ik denk dat ik de laatste 2 races maar ga kijken...
    Volgens mij is dit het spannendste seizoen sinds jaren

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Die laatste ronde, weet ff niet wie het was, maar hij reed Heidfeld's vleugel eraf dacht ik.. Mol zei dat hij een tikje kreeg van De La Rosa en daardoor een beetje verkeerd terecht kwam, maar ik vond em toch wel idioot snel er op af komen hoor.. De la Rosa ook trouwens..

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    dat was barrichello, en die kreeg idd een tik van de la rosa!
    Ook een geniale actie van sato, maar wel onsportief! Hij is zeker terecht gediskwalificeerd!

Vond het een boeiende race met een sportieve alonso en een terechte winnaar!

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ondanks die tik, als je keek vanaf de wagen van Barrichello, dan zag je dat ze echt met een jezus gang aan kwamen, en hij pas laat die tik kreeg..

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ja daar heb je wel gelijk in.. waarschijnlijk moest heidfeld hard remmen omdat hij klem zat in de bocht!

Deel Deze Pagina