De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Snel een paspoort geven... zijn we Kalou al vergeten dan? 8)

2. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al zou nationaliteit niets meer voorstellen.
    Geef mij eens 1 naam van een belg die kans maakt op een plek in Oranje.
    Word lastig, of niet?

3. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik zeggen dat ik je best zielig vind met je steeds dezelfde dis genaamd reserve-Belgen? RESERVE BELGEN! Je bent zo grappig! Ik lach me kapot joh. En nu zou ik maar trots wezen, want je hebt een gerespecteerd xbw'er tot lachen weten te maken! Zozo,,
    Trouwens, wat is er eigenlijk mis met Belgen? Dat is een puur vooroordeel.

Maar wie houd je tegen.. Ga dus vooral door :)!

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    En wie mag die gerespecteerde xbw'er zijn dan? :+

5. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Gesproken als een echte ajaccied. =(

Vind je de selectie nu dan allemaal bestaan uit knappe jongens? Waar let jij op? [ja, hier insinueer ik iets].

Edit:
    @ miQe Amersfoort: Ik weet wel een Belg die ik graag in Oranje zou hebben; Simons. Als ze nog op zoek zijn naar een controlerende/verdedigende middenvelder loopt er niemand beters rond op Nederlandse bodem. Vind hem altijd erg sterk en zonder hem zou PSV zowaar nóg zwakker zijn als ze zaterdag leken. Daarbij kan hij ook nog centraal achterin [al was dat tegen Ajax geen succes].

Laatst bewerkt: 2 okt 2006
  6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Dude, niet meteen zo serieus reageren als iemand een grap maakt ook al gaat hij over Ajax.

7. mars15

mars15 Guest

ja jij moet dan

eindhoven - amsterdam
    amsterdam-eindhoven combi
    eindhoven-amsterdam combi
    amsterdam - eindhoven

_0/

8. Murlock

Murlock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Timmy Simons ! \o/

9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hij valt dan wel niet op, maar hij is zéker wel goed als controlerende/verdedigende middenvelder. Beter dan toen Sneijder die taak moest invullen imo. :emo:

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die is dan ook geen controlerende/verdedigende middenvelder, dus zo gek is dat niet... Eerder slecht van Van Basten (wat niet tegenwoordig).

Vanavond bij Voetbal Insite een exclusief interview met Jorien van den Herik, en Johan Derksen heeft al gezegd dat Van den Herik overweegt op te stappen, omdat hij de protestacties zat is.
    "Maar als ik zie dat mijn directe omgeving of mijn familie hier last van krijgt, of door niet goed te slapen of door geconfronteerd te worden met de hysterie en de hetze die wordt gevoerd, dan moet het niet al te lang duren en dan stap ik op", klonk het twijfelend uit de mond van de Grote Kale Leider.

Dus fanatieke Feyenoorders, jullie weten wat jullie te doen staat... :{

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Van Basten is naar mijn mening de slechtste bondscoach sinds jaren. Dat mannetje is veel te snel op zn pikkie getrapt. Hij wil alleen maar spelers die zeggen "Jah meneer Van Basten", "Nog een kopje koffie meneer Van Basten", "Vannacht nog gezelschap nodig meneer Van Basten". Als die gozer een beetje normaal doet, hadden we tenminste nog Van Bommel en Van Nistelrooy. Sommige gaan discussieren of die twee in het Nederlands elftal horen. Zelfs blind en met twee gebroken benen horen ze er nog in. Laatst hadden we toch ook een dramatisch middenveld met Schaars en Janssen 8) Nu is de tijd wel weer aangebroken om Seedorf weer een kans te geven. Staat niet voor Jan Lul bij AC Milan in de basis. Je gaat door Van Basten gewoon hopen dat het Nederlands 11-tal verliest, zodat we een nieuwe bondscoach krijgen. Tenminste 1 die het WK niet ziet als oefencampagne.

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Jezus mensen, maak je toch niet zo druk=(

13. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    alles met je eens.. behalve over seedorf, die is lekker 4-4-2 gewend, ( heel veel geselecteerde btw..) en mag lkkr bij ac milan passes verzenden, hij hoeft weinig te lopen en als hij 1 of 2 goede passes in de hele wedstrijd heeft gegeven op.. inzaghi gilardino en exmilan sheva. dan had hij zn werk gedaan. bij het nederlands elftal gaat hij daar rustig mee verder, terwijl hij dan moet gaan werken voor zn geld, wat hij dus absoluut niet kan!

14. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Het is toch ook gewoon een belachelijk beleid wat die van Basten voert. Van Bommel, van Nistelrooij, Seedorf, Makaay, Kluivert en Davids zijn allemaal topspelers, maar de grote van Basten noemt ze nummer 4 of overbodig en niet over voldoende voetbalkwaliteiten te bezitten |:-

Vooral met die spitsen heeft hij zich in een zeer moeilijke positie gewerkt, want hij heeft nu eigenlijk alleen maar Kuyt. O ja en die topper natuurlijk ook nog, Ryan Babel. Tjonge jonge, die doet van Nistelrooij, Makaay en Kluivert wel vergeten. Net zo als dat Maduro, Janssen en Schaars wel even Seedorf, van Bommel en Davids doen vergeten |:-

Terecht dat van Bommel bedankt heeft. Hij wordt net als een klein kind behandeld. Ik hoop dat van Basten snel opstapt, voordat van Bommel te oud wordt en over de hill raakt.

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat vind ik nog het leukste van het verhaal. Van Nistelrooy heeft te weinig voetbalkwaliteiten, de spits van Real Madrid 8) en dan zitten Vennegoor en Kuyt wel bij de selectie. Die zijn net zo technisch als een aap. Vennegoor kan leuk koppen en Kuyt loopt leuk in de weg. Maar echte killers voor het doel zijn het niet.

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    WAS een topspeler. Logisch dat hij er niet bij is.

Eerlijk gezegd hulde voor Van Bommel. Niet de beste speler ooit ofcourse, en ik heb hem niet hoog zitten (Van Bommel breek een been ole ole8) The good old days), maar toch zo Van Basten voor lul te zetten, vind ik eerlijk gezegd wel mooi. Het beleid begon me steeds meer tegen te zitten namelijk. Beste resultaten hoor onder Van Basten, maar hij is wel de vreemdste bondscoach ooit. Van Gaal deed het slechter, maar was tenminste consequent. Alleen Van der Sar lijkt echt zeker te zijn van een selectie.

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ok, maar hij heeft onder van Basten nooit een kans gehad en dat vind ik niet kunnen. Kluivert blijft de topscorer van het NL-elftal. Tja, nu is ie idd niet meer goed genoeg, maar hij heeft gewoon de kans niet gehad en dat had best wel gemogen als je Denneboom een kans geeft...

Daarom hoop ik dat van Basten snel opstapt, voordat van Bommel ook te oud/minder wordt.

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em liever vandaag dan morgen weg.. Als je twee van de belangrijkste spelers van je elftal zo ver krijgt dat ze niet meer mee willen doen met het spelletje, doe je toch echt wel wat verkeerd hoor.. Zou niet weten wie zijn plaats moet innemen, maar laat het dan op z'n minst iemand zijn die consequent kan kiezen voor een elftal, en dat echt op elkaar laat inspelen. Niet een team dat elke wedstrijd weer totaal anders voor de dag komt..

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Wha doet me denken aan een Rotterdamse Ajacied (jaja:)) die ik sprak in de bus naar de Kuip voor de bekerfinale. Hij kon al die tijd gewoon op eigen gelegenheid naar de Kuip gaan, hij woonde er 10 minuten fietsen vanaf, maar doordat er een verplichte combi kwam, moest meneer eerst van Rotterdam-Amsterdam om weer van Rotterdam naar Amsterdam gaan, en weer terug.

20. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een ANTI Van Basten gevoelens in 1x zeg. Alleen maar omdat het Nederlands Elftal niet goed gepresteerd heeft op het WK? Ik kan me nog goed herinneren dat iedereen blij was dat Van Basten na het debacle in Portugal in 2004 eens schoon schip ging maken. Eindelijk geen Kluivert en Seedorf meer was het toen.

Vervolgens heeft hij in 25 wedstrijden maar 2x verloren. Knappe prestatie dacht ik zo. Nu heeft hij weer 2 gespeeld en 2 gewonnen. Tuurlijk met dramatisch voetbal, maar dat kan ook eens gebeuren. Ierland bijvoorbeeld werd compleet weggespeeld. Je kan zeggen dat dat een B elftal was, maar Nederland speelde toen ook met 5 of 6 debutanten en dat B elftal van Ierland is dan ook nog altijd beter dan het A elftal van Luxemburg. M.a.w. ze kunnen het heus wel, maar hadden even een zwakke dag.

Van Bommel en Van Nistelrooy zijn bijzonder goede spelers, maar NIET in het Nederlands Elftal. Net zoals Seedorf. Dat soort figuren passen gewoon niet in dit systeem. Dus Van Basten heeft gekozen om met een heel nieuw en jong elftal te beginnen in plaats van weer 2 jaar aanmodderen met dezelfde gasten die niet presteren in het Nederlands Elftal. Laten we eerlijk zijn, waren die 2 nou zo goed op het WK? Nee, meerdere niet, maar die andere zijn nog jong en kunnen nog groeien. Van Nistelrooy en Van Bommel leren niets meer bij.

Zo heel verhaal, maar wacht gewoon eerst maar eens af wat Van Basten met dit team doet en de trainer (figuurlijk) afschieten kan altijd nog.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina