Jackass: Number Two

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door AgentSmith, 29 mei 2006.

1. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik hou niet van die slechte kwaliteit. Dan kan je niet echt genieten van een film

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons, komt ie op 5 oktober. Dus dat zal in de rest van Nederland ook wel zo zijn. In Metropolis komen ze ook wel rond dezelfde tijd uit als bij ons (Hulst) voor de Belgen hier.

3. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag in de bios gezien... Geweldig! Ik heb me toch rotgelachen om een aantal stukjes. Die gaste sporen echt niet. :lol:

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ga er misschien morgenavond ook heen, wordt wel ff lachen met een paar vrienden. Had jackass pas opgenomen op tv en gister weer ff zitten kijken, en ik lachte me kapot!

5. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Last van me kaken nu van het lachen. :emo:

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er zaterdag heen. Eerst flink knetterstoned worden en me dan helemaal kapot lachen in de film. Ben benieuwd!

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Steve-o is weer geniaal :lol: !

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Wou er vandaag heen..draait hij hier niet :mad:

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    nee :eek:? kut wou er ook heen

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Precies. Nouja ik vind beide wel cool om te kijken, maar Steve-O en Chris zijn echt geweldig_O_

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Ga er morgen heen :)

Hoelang duurt Jackass 2 trouwens?

12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

De film was weer erg gaaf, alleen vond ik hem een beetje aan de korte kant.

13. mars15

mars15 Guest

Ben benieuwd, binnenkort maar checken in de bios :)

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6

85 minuten ongeveer, heb hem al gezien moet zeggen dat ik hem weer erg vermakelijk vond. maar je moet het niet echt zien als een film maar meer als een uit de kluiten gewassen aflevering.

weeman vind ik echt weer geniaal in deze film, (en natuurlijk jonny en chris ook)

15. Bountyspot

Bountyspot Just for Fun

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ze laatst op tv gezien in deel 1 maar wat een gekken blijven het! Schakelde te laat in dus heb hem niet helemaal gezien! Maar wat me het meest bij is gebleven is het speelgoed autootje in een van die gasten zijn bil!
    En dat de rontgen man dan zegt niet tegen iemand zeggen he tegen je vrienden ha ha ha ha :'-(

16. Nick666

Nick666 Punks not deAd!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja in amerika is al een tijdje uit, ik ben net terug van vakantie in amerika en ik heb em vorige week gezien, zeker een aanrader hijs kk bruut...

/Mod Je komt er gelukkig vanaf vanavond, op dit forum is het gebruik van scheldwoorden (en al helemaal niet met een afkorting waar iedereen wel iemand kent die de ziekte heeft gehad of eraan is overleden) uit den boze. Ik hoop dat je volgende keer even nadenkt voor je post, want je bent hier niet onder je vrienden.

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Zou je aub de dubbel k willen verwijderen dmv edit, en het niet meer gebruiken. Ik hou daar niet zo van.

Jammer, zou er vanavond heen gaan, maar mijn beste vriend viert zijn verjaardag vanavond ipv morgen, dus daarom ga ik daar nu heen.
    Wordt waarschijnlijk volgende week nu, maar ik vind het wel jammer!

Ik heb vandaag jackass 1 nog een keer zitten kijken, en het stuk met het autotje in Dunn's ass is geweldig, maar ook NightPanda's en dat stuk met die Golfkarretjes is geweldig!

Ben benieuwd wat ze nu weer allemaal gaan uithalen.
    Heb express geen trailers gekeken e.d. zodat ik alles voor het eerst ga zien!

18. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad mijn moeder had 2 jaar geleden ******, dus ik zal het op prijs stellen dat je het weg haald
    Ik kijk Jackass Movie 2 wel bij een vriend, ik ben pas al in de Bios geweest

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Ben net terug van Jackass 2 en ik heb mij goed vermaakt in de bios. Het is gewoon meer van hetzelfde maar er zit wel wat zieke shit in die er van mij niet echt in hoeft.

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Shit was echt balen. Op de site van onze bioscoop stond dat ie de 5e al zou draaien. Dus wij wouden er vrijdag avond naartoe. Bleek dat ze hem wel al binnen hadden maar nog niet draaiden. Echt een rare biscoop soms. Nou, hopelijk volgend weekend dan.

Deel Deze Pagina