Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door God's Gamer
Oh, en over het kicken, ik was laatst een kleine 3 uur te vroeg, had het even niet door, en ik editte mijn post, met daarin, dat het per ongeluk was. Zolang je het zelf in de gaten houdt, en het gebeurd je niet te vaak, dan kan het de mod's volgens mij echt geen reet schelen. Zoals al gezegd wordt, als het herhaalderlijk wordt, dán komen er sancties. En dat is volkomen terecht naar mijn mening.. Ik ben al sinds ik hier kom, actief op de Bazar, en na talloze threads geopend te hebben, is dit voor mij, gewoon absoluut de beste manier, en kan ik me niet voorstellen, dat er een andere manier beter is. En om alle threads te laten staan op hun plek is ook niet reeël, want als je graag van je games af wil, wil je ook graag dat je topic bovenaan staat. En dat vind ik een goede zaak. Mensen die er weinig aan doen, maar wel bovenaan blijven staan, omdat er geen nieuwe topics bij komen, krijgen dan alle reacties, terwijl de topics die onderaan staan, van mensen die wél graag van hun spullen af willen, helemaal geen reacties krijgen. Zo haal je het effect van de Bazar weg, en wil je het echt veranderen in een Marktplaats. En dat is niet de intentie van de Bazar. Het draait hier neit alleen om de bazar, het is een extratje op een forum over Games.
Volgens mij geeft hij duidelijk aan dat topics die bovenin verschijnen meer aandacht krijgen van eventuele kopers. Dat betekent de topics die bovenaan staan een grotere kans hebben om hun producten te verkopen. Met kicken kom je bovenaan te staan, en verkoopt een product dus sneller. Als er wordt valsgespeeld kan het dus zijn dat je je product eerder verkoopt
(ip-check heb je geen donder aan, als ik op een andere pc zit)
Klik om te vergroten...