Allright,
Ik heb de demo een tijdje gespeeld en ik zal mijn ervaringen op een rijtje zetten:
+ Grafisch ontzettend mooi
+ Animaties zijn redelijk okay
+ Geluidseffecten
+ Beste Fifa tot op heden
- Verwisselen van speler handmatig kan, maar werkt stroef.
- Spelers zweven over het veld, het voelt slapjes aan.
- De bal voelt alsof we in de jaren '20 aan het spelen zijn met een natte bal.
- Spelers bewegen ABSOLUUT niet vloeiend, draaien om de as ziet er niet uit en duurt een eeuwigheid.
- Schieten voelt voor mij niet realistisch aan. Ik voel geen controle over mijn schoten hoewel ik redelijk wat scoorde in de demo.
- Speelsnelheid voelt onnatuurlijk en is dat ook.
- Next-Gen A.I.?
- Next-Gen gameplay? _0/
- Spelers schenen te denken volgens sommigen hier, dat zou best kunnen. Maar wat ze ook denken, het heeft niet zoveel met voetbal te maken.
De conclusie is voor mij dat deze Fifa NIET in mijn Xbox360 komt te liggen, daarvoor rammelt deze game teveel aan alle kanten. Ik vind hem iets beter dan Fifa 2006 maar dat spel stelde niks voor en is een graadmeter van niks. Het zegt meer over Fifa 2007 dan over Fifa 2006.
Als we ervan uit moeten gaan dat Fifa 2007 Next-Gen behoort te zijn dan verdiend deze game niets meer dan straf. Want het is absoluut geen Next-Gen footiegame. Misschien voor Fifa begrippen wel (zelfs dat lijkt me stug, verdiend deze game 1,5 a 2 punten in score meer dan op de current-gen consoles?), maar ik durf rustig te zeggen dat PES5 op de PS2 betere A.I. heeft. En betere gameplay! Slaap zacht Fifa, en bedankt voor een hoop ophef over niets. Want niets is het woord dat mij te binnen schiet als ik aan Fifa 2007 op de 360 denk.
Ik ben echt teleurgesteld in dit spel, ik had verwacht dat het meer was dan dit. De mensen die dit spel echt een next-gen voetbalsimulatie vind benijd ik. Nee echt, daar ben ik jaloers op. Ik zou ook willen dat ik blij kon zijn met een dooie mus.
Klik om te vergroten...