1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Na een paar wedstrijdjes gespeeld te hebben heb ik op world class niveau van Barcelona met 3-0 gewonnen. Het scoren gaat weer veels té makkelijk.

2. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens weet iemand de precieze muziektracks van de demo?
    Ik hoor namelijk 3 verschillende liedjes nou weet ik dat de lijst voor het volledige spel al een tijdje vrij is gegeven.
    Maar ik wil die drie liedjes van de demo weten want om nou die hele lijst af te gaan voor wat ik wil hebben daar heb ik geen zin in.

3. basovich

basovich Guest

nou nu mijn -/+ punten:

+ graphics
    het spel ziet er echt toppie uit, alleen tijdens het spelen is het best dof, ik zag niet eens toen er een speler aan de andere kant van de lijn stond of het nou van mijn team was.

+ vernieuwend
    Het speelt beter en is ook zeker vooruit gegaan tov fifa 06, alleen zal het helaas weer net niet goed genoeg zijn om PES te verslaan.

+ scoren
    Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo makkelijk om te scoren als je het vergelijkt met de pc versie waarbij 9 vd 10 schoten er zo ingaan.

- Makkelijk voorbijspelen.
    Telkens als ik met de bal over de middenlijn loop kan ik hem gewoon veels te makkelijk scoren, helemaal niet uitdagend dus.

-geen tricks.
    spreekt voor zich

EINDCIJFER​
    8​

dus een paar punten van mij over de demo.

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Helemaal mee eens, als de keeper hem uitschiet zie je het ook heel vaag. Verder ziet het er top uit.

Vind het wel erg "zwaar" ofzo spelen. De bal loopt niet zo lekker! Maar het is zeker er op vooruit gegaan!

5. mars15

mars15 Guest

dat makkelijk voorbij spelen zal moeten blijken als je tegen echte tegenstanders speelt, over xbox live dus :thumbs:

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ja maar een beetje ai is ook wel belangrijk toch???

7. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem echt juist lekker spelen, die snelheid is gewoon fijn. verder scoor je wel veels te makkelijk dit maakt het minder realistich maar wel leuk, dus vind ik geen minpunt.
    ook een groot pluspunt vind ik de minigame tijdens het laden, maakt het laden leuk :)
    goeie demo :thumbs:

nog steeds gaat mijn voorkeur uit naar pro

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Allright,

Ik heb de demo een tijdje gespeeld en ik zal mijn ervaringen op een rijtje zetten:

+ Grafisch ontzettend mooi
    + Animaties zijn redelijk okay
    + Geluidseffecten
    + Beste Fifa tot op heden

- Verwisselen van speler handmatig kan, maar werkt stroef.
    - Spelers zweven over het veld, het voelt slapjes aan.
    - De bal voelt alsof we in de jaren '20 aan het spelen zijn met een natte bal.
    - Spelers bewegen ABSOLUUT niet vloeiend, draaien om de as ziet er niet uit en duurt een eeuwigheid.
    - Schieten voelt voor mij niet realistisch aan. Ik voel geen controle over mijn schoten hoewel ik redelijk wat scoorde in de demo.
    - Speelsnelheid voelt onnatuurlijk en is dat ook.
    - Next-Gen A.I.? :lol:
    - Next-Gen gameplay? _0/
    - Spelers schenen te denken volgens sommigen hier, dat zou best kunnen. Maar wat ze ook denken, het heeft niet zoveel met voetbal te maken.

De conclusie is voor mij dat deze Fifa NIET in mijn Xbox360 komt te liggen, daarvoor rammelt deze game teveel aan alle kanten. Ik vind hem iets beter dan Fifa 2006 maar dat spel stelde niks voor en is een graadmeter van niks. Het zegt meer over Fifa 2007 dan over Fifa 2006.

Als we ervan uit moeten gaan dat Fifa 2007 Next-Gen behoort te zijn dan verdiend deze game niets meer dan straf. Want het is absoluut geen Next-Gen footiegame. Misschien voor Fifa begrippen wel (zelfs dat lijkt me stug, verdiend deze game 1,5 a 2 punten in score meer dan op de current-gen consoles?), maar ik durf rustig te zeggen dat PES5 op de PS2 betere A.I. heeft. En betere gameplay! Slaap zacht Fifa, en bedankt voor een hoop ophef over niets. Want niets is het woord dat mij te binnen schiet als ik aan Fifa 2007 op de 360 denk.

Ik ben echt teleurgesteld in dit spel, ik had verwacht dat het meer was dan dit. De mensen die dit spel echt een next-gen voetbalsimulatie vind benijd ik. Nee echt, daar ben ik jaloers op. Ik zou ook willen dat ik blij kon zijn met een dooie mus.

Laatst bewerkt: 6 okt 2006
  9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha cyrax af en toe die uitspraken van jou. lig echt in een deuk hier. Maar ik zie het al. Precies wat ik verwacht had. Een hoop bla bla maar als puntje bij paaltje komt stelt het weer balhaar voor. Jammer echt jammer.

10. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46

bent het wel met je eens dat het pes niet evenaart, maar wat versta je onder next gen footy? Denk je dat pes6 zo vernieuwend gaat zijn dat het wel next gen genoemd mag worden? Ik denk het niet, vooral op gameplay zal het een update van pes5 worden. Grafisch word het cker ook geen next gen.

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

8)

Maar ik meen het wel. Ik ben ook gewoon een beetje pissed. Ik kan echt kwaad worden als ik deze game speel. Wat een dramatisch spel zeg, jezus. Ik erger me kapot aan dit spel. En dan win ik ook nog gewoon op World-Class, dus daar ligt het niet aan dat ik me erger.

Dat EA durft te zeggen dat deze game Next-Gen gaat worden vind ik een schande. Dat je dat je strot uit krijgt om te zeggen zonder te lachen vind ik knap. Ik bedoel: Bij EA spelen ze zelf toch ook PES?

@360man,

Nee, ik verwacht van PES6 geen next-gen gameplay. Ik verwacht betere A.I. en nog betere gameplay. Konami heeft ook niet geroepen dat PES6 een next-gen ervaring zal worden. Het gaat wel realistischer worden in het nieuwe deel van PES. Dat weet ik want ik heb het zelf mogen ervaren.

Grafisch zal PES zeker niet Next-Gen ogen, maar dat hoeft van mij ook niet. Het ziet er iig een stuk strakker en vloeiender (en vloeiend is belangrijk in een voetbalgame, maar dat begrijpt EA gewoon niet) uit qua animaties e.d. dan op de current-gen consoles.

Kijk,

Ik lees allerlei uitspraken van EA, en op een next-gen console had ik verwacht dat ze misschien iets van die gelofte(s) zouden kunnen inlossen. Dat hebben ze zeker niet gedaan, want de A.I. is om te huilen. Manueel selecteren? Moet je wel ff wachten want de speler die jij selecteerd om het gat dicht te lopen gaat eerst even een rondje om zijn as draaien alvorens de gamer de controle over de speler krijgt. Dat kan gewoon echt niet vind ik persoonlijk.

Ik heb Konami niets horen zeggen over een NEXT-GEN engine, ze hebben gezegd dat dat pas met PES7 zo zal zijn. PES6 draait niet op een next-gen engine. Je krijgt dus wat je verwacht. Kan EA nog wat van leren.

Laatst bewerkt: 6 okt 2006
  12. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    :lol: Ja t'is voetbal onwaardig gewoon! :lol:

13. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Demo kan ik niet slecht noemen, maar ik beoordeel wel nadat er een demo van PES6 komt. Al denk ik dat het hoogwaarschijnlijk FIFA 07 word. Maar Cyrax77 zie ik je binnekort Live tegen mij spelen op FIFA 07 of ga je voor PES6?

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Haha,

Droogkloot 8)

Ik heb Fifa2007 wel vergeleken met PES6, want ik heb van beide games de demo gespeeld. En tja, mijn mening is wel duidelijk nu, ga ik jullie niet meer mee vervelen.

15. mars15

mars15 Guest

inkopper;)

16. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    De demo liep bij mij gewoon vast. Ben 'm nog een keer aan het downloaden, benieuwd of 'ie het nu wel doet.

17. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    WTF, dus het is..........?

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    En blijft een moeilijke keuze. Pin me er nog niet op vast, maar ik stel voor dat ik je eerste tegenstander met Fifa 2007 zal zijn. Wacht jij vast op me, ik kom eraan... Ik pak eerst ff wat te drinken.

19. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    @ Cyrax77,

ik ben het helemaal met je eens. al die minpunten kloppen ook nog ns wat je opnoemt. pro evo is zoveel beter in...eigenlijk alles

voor fifa begrippen is het idd goed, maar dat zegt meer over fifa spellen dan over footiegames

20. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Je loopt het spel (terecht) gigantisch af te kraken, maar je bent z'n eerste tegenstander? Wat inhoudt dat je de game gaat halen? Heb jij nu zo weinig ruggegraat of zijn je posts zo sarcastisch dat het sarcasme niet meer te herkennen is?

/edit: Oh, of is het een online demo? Dan heb ik niks gezegd, haha :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina