HipHop DopeNes [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    meer over-etend :p

2. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BIG overrated noemen, dat is echt het meest achterlijke wat ik ooit gelezen heb. Mijn god.

3. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hi-Teknology2 = vrij dope. Hij moet wel voortaan even mensen zoeken die wel een beetje kunnen zingen (Dion, die!)

4. Victor

Victor Guest

Eindelijk, eens soortgenoot! _O_

Heb Canibus weer opgezet, teh dope.

5. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    2Pac is wel een hele goede rapper. Hij heeft erg goede lyrics en zijn flow is ook meesterlijk. Zijn albums zijn gewoon overrated, al is Me Against the World wel een classic.

Biggie is wel heel wat overrated als rapper. Ready to Die is wel een classic.

Ik kon het niet laten om er wat over te zeggen, maar ik hoop niet dat deze discussie weer losbarst.

6. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2Pac = duidelijk overrated. Kan ook haast niet anders als je als een soort God door miljarden knuppeltjes wordt gezien.
    B.I.G. = zeker niet overrated. Das gewoon duidelijk. Alles wat ie uit heeft gebracht is classic (Ready To Die en Life After Death)

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    BIG is zeker wel overrated, want hij is echt niet een van de beste aller tijden zoals veel mensen zeggen. Dan zeg ik nog liever dat Big L dat is, want die is imo gewoon stukken sterker als rapper.

8. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    het is natuurlijk wel makkelijker op 2pac overrated te noemen met 12 albums dan Big met 2 tijdens zijn leven. Maar ik vind ze allebei erg goed.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Promo van AZ's nieuwe album is sickness! :D

10. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    die gasten bij interscope en amaru hebben echt geen idee waar ze mee bezig zijn, eeuwig zonde...

11. Victor

Victor Guest

Mee eens. Hij is een goede rapper, toegegeven, maar hij is zeker niet de beste. Of zoals mensen zeggen: 'Hij kan nooit vervangen worden'. Hij heeft goede lyrics, flow enzo, maar veel hoger dan net boven het gemiddelde komt hij niet echt uit. Hij heeft ongeveer 300 nummers gemaakt voorzover ik weet (correct me if I'm wrong), maar maar ongeveer 10 daarvan zijn écht klassiek vind ik (Nummers als Changes, Brenda's Got A Baby etc.).
    Ik vind dat hij trouwens wel erg vaakt rapt: 'Ma homeyz iz ready in da back & ma niggaz iz strapped', maar dat is een persoonlijke mening. :+

Ik heb eindelijk Can I Borrow A Dollar van Common Sense gevonden, ben nu aan het luisteren. _O_

12. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    als dat de tracks zijn waar je mee aankomt vraag ik me toch sterk af of je wel meer dan the greatest hits hebt gehoord..

13. Victor

Victor Guest

Toegegeven, ik heb niet alles geluisterd, maar ik doelde niet op de Greatest Hits eigenlijk. ;)

14. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
  15. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik vind Tupac wel leuk, maar zijn mega hits waren van puff daddy achtig gapniveau.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
  17. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Pac en Biggie zijn toch wel de beste rappers ooit tot nu toe. Beats waren niet altijd de vetste, maar qua tekst en flow. Dat kon gewoon niemand nadoen. nogsteeds niet.Zijn weinig waar je dat van kunt zeggen..

ja misschien 50, maar die heeft een spraakgebrek 8)

edit: van de nog in leven zijnde komt misschien Jay-Z in de buurt qua flow. Jeru de Damaja vind ik zelf ook zwaar goed, maar is nooit zo bekend geworden.

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734

hahahaha, dat kun je niet menen. Ik kan makkelijk een aantal rappers opnoemen met een betere flow dan hen en ook qua lyrics. Zeker beter dan Biggie qua lyrics.

Alleen al Gift Of Gab killt ze qua flow

19. TheWalrus

TheWalrus Guest

Deze op-merking maakt me bijna aan het kotsen. Wie denk jij als snotneusje van achtien dat je bent? Denk je dat je het straks gemaakt hebt met je VWO diplomaatje?

Dit soort mensen zaten ook in mijn klas toen ik geschiedenis studeerde. Hautain als de pest, want ze hadden hun VWO diploma. Ik moet het hier toch even vermelden; De meest bepalende factor bij schoolkeuze is het sociaal milieu en inkomen van je ouders (ik bereop me hier op onderzoek dat onder andere is uitgelicht in het boek De basisschool op Weg naar 2006). En wat stelt je gymnasium diploma nou eigenlijk voor? Ja, jij kan er straks hooguit kassadienst mee draaien.

Kom even met me praten als je afgestudeerd bent. Want als je nu al zo'n mondje hebt, denk ik dat je het nog erg moeilijk krijgt later. Onderschat mensen hier astjeblieft niet.

ls je dan uit de hoogte wil doen, ga op straat koejes uitdelen met je naam er op en hou er een promotiepraatje over jezelf bij. Dan krijg je ook frisse lucht binnen.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2006
  20. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    lol backpacker please... gift of gab beter dan big??? big schijt all over die gast FACT...

Laatst bewerkt: 8 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina