De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Achteraf gezien heeft Nederland goed gespeelt. Ik mis v. Nistelrooij en Makaay niet eens zo zeer maar nederland had vandaag met Kuijt maar 1 echte centrum spits tot zijn beschikking dus ik had het wel graag gezien als Makaay of v. Nistelrooij erbij hadden gezeten.

Maarja, als Huntelaar en VoH weer fit zijn heb je die problemen niet meer

2. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Vennegoor of Hesselink.. dat is toch ook niet echt een topspits..
    ik snap het echt niet hoor. Net als Landzaat. dat is een redelijke speler bij een subtopper in de Nederlandse competitie.. dat hoort toch niet in het nederlands elftal te spelen :{

Ruud moet terug \o/ .

3. SplinterCell

SplinterCell Guest

wtf?:emo:

4. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nederland was weer gewelidig vanavond -.-

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Weet jij soms meer dan ons:+

Maar ik ben het wel met je eens dat er op dit moment gewoon verkeerde spelers in staan, en helemaal op de verkeerde positie.
    Ik zie graag Van bommel, seedorf en ruud terugkeren omdat ze er gewoon bij horen!

Ik snap nog steeds niet waarom van basten seedorf niet oproept! Hij is zoveel beter dan de middenvelders die er nu in staan!

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Alleen tweede helft gezien, moest werken. Maarja weet niet echt wat ik van de uitslag moet denken. In principe best goed op zo'n kutteveld maarja...het hadden er ook 3 punten kunnen zijn.

7. mark8925

mark8925 Guest

nix ruud terug.. blij dattie eindelijk weg is .. hij kan het niet presteren om een beetje constant te zijn in het nederlands elftal.... aan huntelaar gaan we veel meer plezier beleven int ned elftal _O_

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    mhmm, zit meer aan Kuyt/ v Persie te denken hoor :)

9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Een spits die in een nationaal elftal 1 op 2 loopt, fit is en presteert bij zijn club hoort gewoon in de selectie hoor. Dan maar reserve, dan kun je hem nu bijvoorbeeld tegen Bulgarije brengen i.p.v. Babel. :') [al zou ik hem graag in de basis zien]

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Precies, als Huntelaar en VoH fit waren geweest was het minder opgevallen dat Ruud of Makaay er niet bij zit maar nu hadden ze echt wel 1 van de 2 nodig.

Tijdens Studio Sport gisteren avond vond Youri Mulder het wel een goed idee om Pierre van Hooijdonk voor woensdag op te roepen:lol: |:-

11. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901

nee..maar hij speelt nu toch bij een matig engels clubje?
    ik had het meer over zijn kwaliteiten en waar hij altijd gespeeld heeft, dan waar hij vandaag de dag werkelijk precies onder contract stond. Hij zal waarschijnlijk altijd bij subtoppers spelen.. en dat vind ik niet het niveau van een nederlands elftal die straks ook tegen topteams moet.

over Ruud.. vind ik nogsteeds een geweldige speler. Lijkt alsof we alles vergeten zijn, want met Kluivert waren en toch ook altijd problemen? Wie speelt er met hem, speelt hij wel goed genoeg. met makaay ging het niet, met hasselbaink niet bla bla. Altijd gezeik om spitsen.

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Seedorf? Ik denk dat je hem verward met davids.

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat ging over danny landzaat!;)

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Oh, ik dacht al :+ .

15. mark8925

mark8925 Guest

'AC Milan volgt Stekelenburg'

Volgens de editie van Tuttosport van vandaag is Maarten Stekelenburg in beeld bij AC Milan. De 24-jarige doelman van Ajax moet bij de Milanese grootmacht de opvolger worden van Dida.

Het is immers nog onzeker of de Braziliaanse doelman zijn dit seizoen aflopende contract zal verlengen. In de kantoren van het San Siro ligt al maanden een contract tot medio 2010 klaar, maar Dida heeft vooralsnog niet gereageerd op het voorstel. In Brazilië wordt de 33-jarige doelman nadrukkelijk in verband gebracht met Corinthians.

Na Marco Amelia (24, Livorno) en Gianluigi Buffon (28, Juventus) wordt dus nu ook Stekelenburg in de gaten gehouden. De doelman wordt in de Italiaanse sportkrant geprezen om zijn lengte en gezien als een waardig opvolger van Edwin van der Sar bij het Nederlands elftal.

ik zou zeggen wegdoen met strik eromheen \o/ paar miljoentjes ontvangen en middenveld versterken :+

16. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie Stekelenburg liever bij Ajax, dan kan hij zich nog goed ontwikkelen. We hebben trouwens Vermeer ook nog, die heeft ook veel potentie.

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Pfff....nee Stekelenburg mogen we best nog een paar jaar houden. Met hem wordt je wel kampioen.

Ruud liep ongeveer 1 op 2 bij Oranje. Dat vind ik goed zat. Huntelaar kon toch ook geen reet uitmaken tegen Luxemburg en Wit-Rusland. Als Ruud beter in het team past moet hij er zeker in.

18. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Kenneth Vermeer bevalt mij beter dan Stekelenburg. Voor 5 miljoen euro breng ik hem persoonlijk naar Milaan. :)

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vermeer heeft nog amper gespeeld, hem kun je dus niet (voldoende) beoordelen op het hogere niveau, vind ik. Goed, hij speelt bij Jong Oranje altijd wel, en daar doet hij het inderdaad niet verkeerd, hij oogt in elk geval betrouwbaar op dat niveau, maar heeft bij Ajax nog nooit (als ik me niet vergis) een wedstrijd in de Eredivisie gespeeld.
    Dus Stekelenburg verkopen, en Vermeer in het diepe gooien lijkt me niet verstandig. Ookal hebben we Gentenaar nog.

20. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Stekelenburg is te matig bij hoge ballen. Maar goed, hij kan nog 10+ jaar mee op dit niveau. hehe

Oh ja, Ajax moet Sankoh halen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina