Gefeliciteerd, nu ben je echt superieur. Ik verslik mij in de flamoes en draai me om in mijn graf.
Het is dat ik ook zo'n sneu mannetje was toen ik achtien was, anders had ik je de les gelezen (en dat is momenteel mijn vak!). Je verschuilen achter het, ik ben superieur dus ik speel met ze, argument geeft er wel blijk van dat je mentale vermogens niet zo omvattend zijn als je beweert. Maar wees trots op je status van adolescent die zichzelf nog niet kent.
ook al bedoel je het quasi grappig, je meent het in zekere zin wel. Waarom zou je het anders vermelden? Zou je in het vervolg als je een non argument op tafel gooit meteen je CV erbij kunnen zetten. Basisschool-, peuterspeelzaal- en zwemdiploma's tellen niet mee.
Ik vind het grappig, dat iemand zonder enig noemenswaardig diploma zoiets aanhaalt. Kijkend naar mijzelf, en meerdere posters hier, zijn er genoeg universitair en/of HBO geschoolde mensen hier die ook nog enige werkervaring hebben. Daarbij heeft menig vakkenvuller al veel meer bijgedragen aan onze gemeenschap dan jij. Of je moet dat bejaardenbaffen als goede daad rekenen :b:
Omdat mjn pappie en mammie niet het voorecht hadden aristocratische sletten te zijn, heb ik gewoon moeten werken om mijn opleiding af te kunnen maken. Ik was postbode. Dus let op je woorden, want ik heb mijn elastiekjes nog
Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2006