HipHop DopeNes [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    check ze happen, ik ga kapot hier.

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    50 Cent:lol:

Imo de slechtste rapper sinds Vanilla Ice:)

3. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    helaas jou opinion telt hier niet mee :thumbs:

Laatst bewerkt: 8 okt 2006
  4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Want? :{ , volgens mij moet jij al lang op bed liggen, kleuter=(

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    om dan ook nog even los te reageren:Wat een nutteloze discussie dit, damn stelletje posers.

Er zijn er hier maar een paar die verder kijken dan hun neus lang is en imo werkelijk een beetje kijk hebben op hip-hop.

Betekent dat dan dat men geen mening mag geven ? natuurlijk niet, maar ik erger me stront dood aan een aantal zelf ingenomen figuren hier.

what about this? :Ga lekker kibbelen in het shady aftermath gebeuren ofzo, en laat dit topic lekker met rust ?...

6. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    uhuh, maar daarom kan ook niemand zijn 'flow' nadoen :+

inhoud maybe..flow? no way!
    Ben zelf fan van Guru..die maakt inhoudelijk echt goede teksten, en met beats van Premier..need i say more. Maar ondanks dat, is hij qua flow minder dan biggie en pac. Ben wel benieuwd naar je rijtje dan, want betere flow dan BIG.. dan begin ik me af te vragen of je wel echt weet wat flow inhoud. ( ben zelf geen biggie fan, maar zijn flow is undeniable imo)

@ ego: opzich wel ja. hiphop topic hoort toch wat dieper te gaan en over echte hiphop. straks komen ze nog aan met dat eminem beter is dan tupac oid 8) of nog erger fiddy cent

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
  8. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
  9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ehm no offense moddereter, maar dats geen flow. Niet dat het slecht is, maar het is gewoon inventief met tekst omgaan. dan vind je Twista misschien ook wel goed. Flow kan verschillende dingen zijn. óf op de beat rappen..óf tussen de beat in lijnen vinden wat bijv Jeru de damaja heel goed doet. zit naast de beat maar flowt flowt toch. óf woorden en zinsdelen gebruiken die vloeiend in elkaar overlopen zonder dat het rijmt. Flow, het woord zegt het eigenlijk al.. vloeiend.. moet je voelen.
    die fragmentjes zijn wel cool, maar die mc's gebruiken daar hun stem als instrument.. en creeëren een eigen melodie, naast de loop van de beat. dat is imo geen flow.

10. TheWalrus

TheWalrus Guest

Gefeliciteerd, nu ben je echt superieur. Ik verslik mij in de flamoes en draai me om in mijn graf.

Het is dat ik ook zo'n sneu mannetje was toen ik achtien was, anders had ik je de les gelezen (en dat is momenteel mijn vak!). Je verschuilen achter het, ik ben superieur dus ik speel met ze, argument geeft er wel blijk van dat je mentale vermogens niet zo omvattend zijn als je beweert. Maar wees trots op je status van adolescent die zichzelf nog niet kent.

ook al bedoel je het quasi grappig, je meent het in zekere zin wel. Waarom zou je het anders vermelden? Zou je in het vervolg als je een non argument op tafel gooit meteen je CV erbij kunnen zetten. Basisschool-, peuterspeelzaal- en zwemdiploma's tellen niet mee.

Ik vind het grappig, dat iemand zonder enig noemenswaardig diploma zoiets aanhaalt. Kijkend naar mijzelf, en meerdere posters hier, zijn er genoeg universitair en/of HBO geschoolde mensen hier die ook nog enige werkervaring hebben. Daarbij heeft menig vakkenvuller al veel meer bijgedragen aan onze gemeenschap dan jij. Of je moet dat bejaardenbaffen als goede daad rekenen :b:

Omdat mjn pappie en mammie niet het voorecht hadden aristocratische sletten te zijn, heb ik gewoon moeten werken om mijn opleiding af te kunnen maken. Ik was postbode. Dus let op je woorden, want ik heb mijn elastiekjes nog ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2006
  11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    We houuden er hier dus allebei andere definities van flow op na... daar moeten we het maar bij laten.

12. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
  13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    tuurlijk grapjas. Ga jij nou maar weer terug naar de dick van 50 en tupac. Flow en lyrics zijn iets subjectiefs, blijkt maar weer. En als jij niet gaat zeggen dat zij geen erge flow hebben ben je doof. Man, je bent gewoon jaloers dat jij nog steeds bij 50 blijft hangen en daar voor wordt uitgelachen. Ik kan jou vertellen dat ik 100x beter weet waar ik over lul dan jij, gozertje. Ik snap nu steeds meer waarom the only ego zijn betoogje hier heeft gepost. het niveau van dit topic gaat drastisch omlaag met typetjes als jij en THRM met hun domme opmerkingen. Lord Armada heb ik in dit geval wel respect voor, omdat hij zijn opinie tenminste ondersteunt met argumenten.

Ga nou maar weer lekker terug naar je kleuterklas, waar je helemaal de man bent met je 50 cent muziek. Hier voeg jij toch niks toe. Maarja, ik ga geen woorden meer aan jou vuil maken. Ik hoop dat je veel plezier hebt met Biggie en Tupac. Ze zijn wel goed, maar de besten... kom op, man. Dan weet je echt niet waarover je praat. Als ze nooit doodgeschoten waren had jij dat waarschijnlijk nooit gezegd. en zeg nu weer niet dingen van: Backpacker, het is duidelijk jij weet niet waarover je lult. Ga eerst eens aan je interpunctie werken, want hieruit blijkt wel weer dat jij vast maximaal 16 jaar bent en nog steeds niet in staat bent correct de interpunctieregels te volgen.

14. Victor

Victor Guest

Backpackers for life. :{ Veel beter dan die hype-volgende 50 cent dickriders.

15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    imho zijn die geplaatste fragmentjes meer een blijk van smaakverschil dan echt flow en geen flow aan te duiden. Blackalicious vind ik ook dope. Alleen van bijv Southstyle houd ik niet zo, maar ken ook gasten die dat vette flow vinden. is moeilijk te beoordelen. Flow is lijkt me in iedergeval wel dat je rhymes in bepaald ritme lopen. want als iemand er echt hard naastzit hoor je dat ook wel erg. 50 is er neit me te vergelijken. dat is imo ook geen hiphop, maar rauwe rap ( en dan nog slechte uitgevoerd )

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik begrijp jouw punt. Flow is ook niet echt te bepalen. Maar in bijvoorbeeld het geval van Gift of Gab zie je dat flow ook zeker wordt bepaald door de keuze van de woorden. Door bijvoorbeeld multi's te gebruiken lopen je rhymes vloeiender, wat dus in de meeste gevallen resulteert in een betere flow. Ook rhymes binnen de lines geven dit resultaat. Het geheel gaat daardoor vloeiender, wat dus resulteert in een betere flow. Maar natuurlijk zijn er veel aspecten waarin je flow kan bekijken, zoals jij aantoont. Slim woordengebruik en slim ademgebruik, zoals in de gevallen Gift Of Gab en Pharoahe Monch resulteert dus zeker wel in een betere flow, dat kan je niet ontkennen.

17. TheWalrus

TheWalrus Guest

Als je flow echt wilt beoordelen moet je live opnames beluisteren. In de studio kunnen ze ademmomenten er uit knippen, multitracking gebruiken en net zo lang stukjes zingen tot het klopt.

18. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat flow is? Percee P op Edan's Torture Chamber.

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
  20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Percee P heeft ook erge flow ja, maar dat vinden zij toch geen flow. :+

@ die video: gaat xzibit eindelijk weer eens naar zn oude niveau?

Laatst bewerkt: 9 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina