Je kan als je tijdens het spel de map te voorschijn haalt, de map filteren op "players" en dat druk je op X, om het weer op alleen friends te filteren. Dan zoek je je vriend op op de map; dan druk je op A (op je vriend dus) (als je moeite hebt met het selecteren van je vriend kan je met D-pad makkelijk tussen players wisselen) en dan zit je bij hem. \o/
Ook eentje waar je erg veel mee kan verdienen is de "Ford Day" links van het vliegveld. Ik doe er net iets meer dan 1 minuut over. En je krijgt 75.000 hiervoor. Is sneller dan de Alfa Romeo Challenge. Maar deze kan je wel alleen met champion doen.
180mph on a winding route is er 1 die je op expert kunt doen. Het is een speed challenge en het enige wat je moet doen is 290 halen. Ik doe deze met de ford gt, maar het kan zijn dat een andere auto nog makkelijker gaat, maar met de ford haal ik het altijd makkelijk. Deze duurt ong 20 seconden en je verdient er 20.000 mee.
EDIT: Ik heb net die "180mph dowtown" gedaan, en die is idd wel erg makkelijk, ook gewoon 290 halen en je hebt 75.000 dollar. Maar je moet er wel champion voor zijn ja
Laatst bewerkt: 9 okt 2006