Test Drive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Dus het spel is zn geld zeker waard(ik twijfel nog om hem te kopen)
     
  2. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij iig wel. Bovendien krijgt een maat van me binnenkort ook Live, dan gaan we samen cruisen. Ik blijf nog wel een tijdje TDU'en.

    Nu ben ik vaak te vinden op het racecircuit wat je unlockt als Pro. Daar zijn mensen vaak lekker rondjes aan het cruisen, gewoon erin springen en tegen die gasten rijden. Heel relax, gewoon freeriden.
     
  3. Glen

    Glen Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0

    Waar kan je dit circuit vinden? ik ben ook pro, maar vind et nergens
     
  4. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Naast het vliegveld.
     
  5. Glen

    Glen Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het circuit gevonden, maar ik kan er niet inkomen. de weg is namelijk geblokkeerd:confused:
    Iemand een idee hoe ik er kan inkomen?
     
  6. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    memory card bug

    Voor iedereen die wel eens een memorycard gebruikt om zijn savegames mee te nemen naar bv een vriend en daar verder te spelen.
    Doe dit NIET!!!!!
    Hij zegt zodra je hem weer in je eigen 360 stopt dat je een corrupt save game hebt.
    Ik wou na vannacht, thuis verder spelen
    Ik kan dus weer helemaal overnieuw beginnen.
    Dit is me nu twee keer gebeurd, eerste keer 20 uur weg en nu 18!!|:-
    Deze keer heb ik voor dat ik weg ging mijn savegame gekopieerd op de hd van een vriend.
    Net mijn mcard leeg gehaald.
    Zometeen maar weer naar hem toe en kijken of deze nog goed is.
    Als ik weer overnieuw moet beginnen word ik echt naar!!!8)
    Dan ga ik hem morgen terugbrengen en eis ik mijn geld terug.
    Dit is wel een hele irritante bug.
     
  7. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je Champion behaald, dan kan je er gewoon heen.
     
  8. snarfjuh

    snarfjuh Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel vaker dat het spel/beeld bevriest terwijl ik aan het spelen ben.
    Dit gebeurt echter alleen maar bij dit spel en geen enkel ander spel.
    Hebben jullie hier ook last van ?
    Als ik de 360 dan weer uit en aan zet is het weer goed.
     
  9. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja heb ik ook wel eens, maar vaak wacht ik iets van 40 seconden (soms langer) en dan doet hij het weer gewoon. Terwijl het echt net leek alsof hij vastliep, want kon ook geen guide meer doen.

    Soms heb ik ook als ik een race ga doen, dan je dan ziet van boven dat hij de auto's laad, en dan begint de race maar niet. Terwijl hij niet echt is vastgelopen, want je kan nog wel de radio aanzetten met je d-pad.
     
  10. snarfjuh

    snarfjuh Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop wel dat het aan het spel ligt en niet aan mijn 360.
    Want die heb ik net pas weer terug, want me vorige was al overleden =(
     
  11. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde ook, dus zal wle niet aan je 360 liggen:{

    Maar weet iemand hoe je kunt freeriden met je vrienden?
    Moet je die toevoegen op een of andere manier?


    Heb het ff dikgemaakt, zodat mijn vraag meer opvalt:cool:
     
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Twee vraagjes; je krijgt toch pas de Champion rank bij 450 TDU gamerpoints juist? Of was het nog meer.

    En krijg je de Alfa Romeo Challenge pas als je de Champion rank hebt behaald? Ik heb hem tot nu toe niet gevonden, wat ik een beetje vreemd vond omdat ik al wel Saleen, Ferrari, etc... challenge races kan doen. (Op Expert)
     
  13. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag 1: kun ej zien bij je huis: Info -----> Achievements

    vraag 2: Alfa Romeo Challenge weet ik niet, maar als je de Alfa Romeo 8c Competizione bedoelt dant weet ik het wel.
    Die krijg je als je de "Island Tour" wint.
     
  14. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    het circuit gaat toch open als je de "island tour" hebt behaald :confused:
    als ik het me goed herrinner
     
  15. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Die Alfa Romeo Compet. heb ik al, maar ik las in een reply van Kobold dat je snel veel geld kon verdienen door met die wagen de Alfa Romeo challenge te rijden.
    Een andere snelle moneymaker blijkt de '180mph downtown' te zijn, maar geen van beide kan je blijkbaar doen op de expert rang...
     
  16. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan als je tijdens het spel de map te voorschijn haalt, de map filteren op "players" en dat druk je op X, om het weer op alleen friends te filteren. Dan zoek je je vriend op op de map; dan druk je op A (op je vriend dus) (als je moeite hebt met het selecteren van je vriend kan je met D-pad makkelijk tussen players wisselen) en dan zit je bij hem. \o/

    Ook eentje waar je erg veel mee kan verdienen is de "Ford Day" links van het vliegveld. Ik doe er net iets meer dan 1 minuut over. En je krijgt 75.000 hiervoor. Is sneller dan de Alfa Romeo Challenge. Maar deze kan je wel alleen met champion doen.

    180mph on a winding route is er 1 die je op expert kunt doen. Het is een speed challenge en het enige wat je moet doen is 290 halen. Ik doe deze met de ford gt, maar het kan zijn dat een andere auto nog makkelijker gaat, maar met de ford haal ik het altijd makkelijk. Deze duurt ong 20 seconden en je verdient er 20.000 mee.

    EDIT: Ik heb net die "180mph dowtown" gedaan, en die is idd wel erg makkelijk, ook gewoon 290 halen en je hebt 75.000 dollar. Maar je moet er wel champion voor zijn ja
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2006
  17. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel auto's en motoren zitten dr in test drive?..
     
  18. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    7 motoren en iets van 80/90 autotjes
     
  19. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    8 motoren en meen ik 85 wagens, maar je hebt ook nog eens wat downloads en wagens die je alleen kreeg bij zo'n pre-order.
     
  20. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Vervelend is dat je je vrienden wel op de map kunt zien, maar als je er dan naar toe gaat je ze toch niet ziet in de speelwereld. Van alle mensen die op dat moment bij jouw in buurt zijn (dat zijn er al gauw tientallen of meer) kiest het spel er "willekeurig" acht uit die je in de speelwereld ziet. Hoeft de vriend niet bij te zitten.

    Vind ik wel een slecht punt nog van TDU, de friends ondersteuning. Het moet toch mogelijk zijn om een optie in te bouwen dat je je friends in de speelwereld ook altijd ziet. Tevens is TDU het enige spel (dat ik ken) waarbij je in de leaderboards niet kunt filteren op vrienden. Kan nu wel kijken naar de topscores (totaal onhaalbare tijden danwel snelheden voor mij) of mijn eigen plek. Leuk zou zijn om direct te kunnen zien wat mijn friends bij een challenge hebben neergezet. Hopelijk doet Atari hier nog wat aan in een patch...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina