[Algemeen] Xbox Live Vision Vragen en Opmerkingen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door basovich, 10 aug 2006.

1. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat spelletje gratis te downloaden of?

2. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    over totemball:

Het is gratis te downloaden, en alleen te spelen met een vision cam.

Je bestuurt een schildpadje op een bal.
    Het idee van de besturing is als een soort tank -> met je linker hand bestuur je het linker wiel met je rechter hand het rechter wiel.

Het is de bedoeling dat je je handen in een waterval houd, aan elke zijkant van het scherm staat een waterval, dus voor elke hand één. Door je hand omhoog te doen gaat het wiel naar voren draaien, hoe hoger hoe sneller het gaat draaien. Achteruit ga je door beide handen naar beneden te doen.

Het is de bedoeling op je schildpadje een soort totempaal te bouwen van losse blokken, die pak je door erover heen te rijden. Met verschillende hoeveelheden blokjes kan je verschillende dingen doen, bijvoorbeeld onder iets door, of juist een deur openen.

Dan is er nog een ander soort speltypen:
    Pinball, met je linker hand bestuur je de linker flipper, met je rechter hand de rechter flipper. Het is dus gewoon als een flipperkast, er zijn verschillende kasten maar ze werken volgens hetzelfde idee. Ook hier moet je je handen in de watervallen aan de zijkant van het scherm houden

P.s. hou er rekening mee dat je omgeving raar opkijkt als je het speelt, want het ziet er belachelijk uit :+ iemand die een beetje idioot met zijn handen waait.

Zelf vind ik het best leuk om te spelen (het kan ook met 2 spelers), maar ik zou er zeker niet speciaal de vision cam voor halen, want echt lang blijft het niet leuk, en de cam ziet ook regelmatig je handen niet goed.
    Zo is er bij het probleem dat de cam bij mijn rechterhand niet altijd mee naar beneden gaat met het balkje op je tv scherm dat aangeeft hoe hoog je je hand houd, omdat achter die hand een trapleuning is, waarop hij dan blijft steken.

3. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: moet ik een sgaan proberen :p

4. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal ik heb al genoeg reacties gehad van de overburen:+

Ik begin nu echt een beetje verslaafd te raken aan totemball, op het begin leek het me niks maar de sfeer rond het spel en de muziek spelende totems hebben wel wat. En ik hoef voorlopig niet meer te fitnessen want een uur totemball spelen met wat gewichten in je handen werkt ook aardig8)

5. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, gewichten, leuk idee ;)

6. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0

Oke dus wel wat beter dan die 3.5 van ign.com Maar zie je jezelf ook of niet?

7. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het verhaal van IGN vergelijk met dat van King-steven zie ik toch grote meningsverschillen. Der is maar één manier om te weten en dat is het zelf uitproberen :) Heb de camera binnenkort dus direct dat spelletje downloaden _O_

8. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0

Ja hij is toch gratis ben alleen benieuwd of je jezelf kan zien als je speelt

9. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk wel he, anders kan je je handen niet goed plaatsen. Denk dat het niet veel verschilt met de Eyetoy, daar was je ook in beeld.

10. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook niet zo op meningen van anderen letten. Ik kijk nooit welk cijfer een spel heeft ik probeer het zelf en geen men eigen oordeel, een spel kan nog zo overhypt zijn ik bepaal zelf wel of ik hem goed vind en al die aandacht waard vind

Zo dat is er uit:+

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Een 3,5?
    Wat een trieste mensen daar...

12. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je ziet jezelf wel, maar alleen boven en onder in beeld, en niet scherp, zeg maar een soort dun "laagje" over het spel zelf heen, je moet dus goed kijken. Want anders zie je jezelf absoluut niet. Maar dat is ook niet echt nodig, in het begin zie je jezelf wel helemaal, dan moet je gewoon op een fijne en goede plek gaan staan, je test dan even waar je je handen moet houden. Vervolgens begin je, en zie je jezelf niet echt goed meer.
    Ik heb het idee dat het ook wel een beetje afhangt van welke kleur kleding je draagt, maar weet het niet zeker. Heb zelf het idee dat je rood een stuk beter ziet dan grijs of blauw.

13. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    K'heb hem net besteld 46 euro (valt opzich wel mee, Denk dat ik er aardig wat fun mee kan beleven (al helemaal in de herfstvakantie, Me neefjes zijn dol op dat soort spellen))

14. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik al een 305 is wel erg mega laag. Kan niet wachten tot ik dat pakket heb hopelijk hebben ze hem morgen in amersfoort.

15. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    kunnen mensen die em hebben een foto posten? kank zien hoe scherp het ongeveer is :) :8

16. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thnx

17. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie vaak bij UNO dat bij de mensen waar ik tegen speel de camera erg onscherp is.

Hier kunnen zij 9en dus jij ook) iets aan doen.
    Veel mensen weten het niet maar bij de lens zit een grijsrandje. Als je daar aan draait kan je hem scherp stellen. Succes.

18. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Crizes heb nu echt iederre winkel in amersfoort gehad en overal uitverkocht. En die van 90 komen pas Vrijdag binnen.

19. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook filmpjes opnemen, heb hem vanmiddag gehaald maar je kan volgens mij alleen foto's maken als je een bericht aan het opstellen bent. kan iemand mij helpen?

20. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar die van 90 euro zijn toch al in de winkel e? of bedoel je dat ze pas vrijdag te koop zijn? want ik zit al 2weken zonder gold abbo :p en das lang!

Deel Deze Pagina