[Formule 1] Seizoen 2006 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

1. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    Hij is wel veel groter dan massa, want dat is bijna een dwerg.

Maar ik hoop dat Schumacher Brazilie gewoon weer wint, en dat Alonso, als ie tweede ligt, dan twee ronden voor de finish tegen de spyker van Albers aan rijdt waardoor Doornbos naar de derde plek doorschuift en Alonso als negende geklassificeerd wordt.

het zou zomaar kunnen:lol:

2. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Denk je nu echt dat Doornbos derde gaat worden? :+. Bovendien ramt Albers Alonso niet van de baan (hij is geen Jos Verstappen 8)), maar het zou mij niets verbazen als Massa Alonso van de baan ramt. :+:mad:

Laatst bewerkt: 10 okt 2006
  3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Zoiets dacht ik eerst ook maar voor Ferrari is de kans groter dat zo nog het WK winnen dan dat Schumacher nog het WK wint. Hier hebben ze dus Massa hard voor nodig.

edit//Denk ook niet dat Schumacher dat zou willen. Hij heeft best wat domme acties tijdens zijn carriere gedaan en als hij dat in zijn laatste race zou doen is dat ook het enige wat mensen later met de naam Schumacher zouden gaan associëren. Ik neem aan dat Schumacher zich daar ook wel van bewust is

Laatst bewerkt: 10 okt 2006
  4. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat wel overdreven hoor, Schumacher had in zijn geval precies hetzelfde gedaan, beide coureurs zijn blij als ze een overwinning pakken en zeker als ze daardoor tien punten voorstaan met nog één race te gaan. Het is niet zo dat Schumacher pas in de laatste ronde uitviel dus ik vind het meer dan terecht dat hij het zo viert, iedereen zou dat in zijn positie doen. :)

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Als Massa Alonso van de baan ramt, wordt Ferrari waarschijnlijk uit het constructeurs WK geschrapt. Maar ik zou het niet erg vinden als Massa het zou doen, want dan betekent dat de 3e plek voor Fisico in het WK \o/

6. JeePee

JeePee Guest

Maar wat nou als het gewoon een ECHT raceongeluk is. Dat zou lullig zijn voor Massa. Iedereen denkt dat hij het expres deed, terwijl hij er weinig aan kon doen :9

Edit:// Paffet wordt nu genoemd als mogelijke 2de rijder bij Spyker MF1. Dan zou hij naast Albers komen te zitten, en die twee kennen elkaar natuurlijk nog van de DTM :)

Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2006
  7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik denk dat het incident echt wel goed onderzocht gaat worden, voordat ze zomaar even Ferrari uit het WK gaan schrappen.

Ja, Paffet... Snelle jongen, maar wel wéér een rookie die naast Albers komt te rijden. Mocht Albers deze coureur verslaan, dan vermoed ik dat de grote teams dit weer alleen zullen zien als 'logisch dat Albers sneller is, want hij heeft meer ervaring en doet dus wat hij moet doen. Niet bijzonder dus'. Ik zie persoonlijk dan liever Klien of de la Rosa naast hem komen racen. Nog beter zou een coureur uit de categorie 'Nick Heidfeld' zijn, maar daar heb je er niet zoveel van, helaas.

8. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Fisichella? :9

Nee geintje hoor, die is toch wel stukken beter. :):
    Maar Paffet zou ik wel een leuke teamgenoot voor 'm vinden, als hij gedurende het seizoen steeds sneller is dan denk ik wel dat hij opvalt. Toch denk ik dat Klien naast 'm komt te rijden, misschien zit hij trouwens wel in de categorie Heidfeld, maar dan wel eerder lager dan hoger. :)

9. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens bij zal Barichello het voor schumacher doen, Alonso rammen.

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Nee, ik denk het niet. Heidfeld is een best snelle coureur. Hij heeft vorig jaar bewezen sneller te zijn dan Webber, een coureur die Klien helemaal om zijn oren heeft gereden. Nu wil dit niet altijd zeggen dat Heidfeld dat ook zomaar even zou doen (kijk maar naar het bekende driehoekje Hill, Villeneuve, Frentzen), maar ik vermoed toch wel dat Heidfeld beter is. Zeker omdat Heidfeld coureurs als Raikkonen en Massa prima partij kon geven.

Ik vind Heidfeld een prima maatstaf voor een coureur om te laten zien dat hij een topper is. Als je duidelijk sneller bent dan Heidfeld, ben je een topcoureur en zo niet, ben je een subtopper of nog slechter. In dat opzicht zit Fisichella misschien toch wel een beetje in de categorie 'Heidfeld'. Fisichella heeft iedere teamgenoot aan gort gereden, totdat Fernando Alonso naast hem kwam. Deze heeft gehakt van hem gemaakt en hij is gelijk twee keer WK geworden (denk ik). Mocht Alonso echt weer WK worden, dan is het statistisch bewezen dat als je beter bent dan Fisichella (als hij je teammaat is) je wereld kampioen wordt :+

Wat Klien betreft, Klien wordt vaak verweten te lui te zijn tijdens de race. Hij rijdt een paar snelle ronden zo nu en dan in de race, maar dan gaat hij weer 10 ronden langzame tijden rijden. Hij is niet constant, dat is het verwijt dat hem gemaakt wordt.

11. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op Fisichella! Je weet dondersgoed dat Ralf in de Jordan tijd Fisichella helemaal zoek heeft gereden! :cool:

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Whaha, goeie grap! 8)

13. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lul! :'-(

:+

14. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Jahaha jammer, Fisico behaalde in dat jaar 20 punten terwijl Ralf er toen 13 scoorde. Maar Ralf was toen wel debutant, Fisichella had er al een jaartje opzitten. :)

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29

Mwah, 8 races in een Minardi rondtuffen, noem ik nou ook niet veel meer ervaring :)

16. JeePee

JeePee Guest

Ik vertrek morgenvroeg naar Duitsland, waar ik hopelijk een gezellig cafeetje kan vinden om de GP te kijken. Het wordt wat daar joh, als Alonso uitvalt terwijl Schumi op kop ligt 8) Heel Duitsland op z'n kop :9

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Zit zondag in Turkije, hoop dat ik de race in het hotel of een cafeetje kan zien :)

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Oink, heb vannacht gedroomd dat Alonso uitviel met een één of ander technisch probleem. Er kwam donkergrijze rook uit zijn auto. Schumacher leidde de race op dat moment, maar ik weet niet of hij hem ook won (dat werd in de droom niet duidelijk 8) ).

Ben benieuwd of dit gaat uitkomen, want het leek net echt :eek: En ik ben geen fan van één van beide, dus het is ook niet zo dat ik me constant zit druk te maken om 1 van die twee. Die droom kwam dus gewoon uit de lucht :D

Zou wel stoer zijn als ik het seizoensslot van 2006 al heb gedroomd, voordat hij geweest is:+

19. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat die droom bedrog is. :9

20. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Dat hoop ik ook :D. Doornbos heeft trouwens een motorwissel moeten doen :mad:

Deel Deze Pagina